quote:
Alleen maar FOK!kers, je waits.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
WTF is dit dan voor ene nerd msnlijst.
omg, je hebt gewoon bijna allemaal dezelfde mensen op msn als ikquote:
Je moeder is zwanger omdat ze gebanged is door een setje nigerianen.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:08 schreef BrauN het volgende:
Ik ga nu slapen met mijn verwarming vol open. Ga ik nu dood, of word ik zwanger, of..? Enlighten t3h BrauN!
Je zal sterven bij de geboorte van je eerste kindquote:Op donderdag 2 november 2006 01:08 schreef BrauN het volgende:
Ik ga nu slapen met mijn verwarming vol open. Ga ik nu dood, of word ik zwanger, of..? Enlighten t3h BrauN!
Gekend is met een D, Turk!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:10 schreef timbob het volgende:
[..]
Je zal sterven bij de geboorte van je eerste kindleuk je gekent te hebben
ja wat hij zegtquote:
Ik weet het, ik nog maar 2 berichten ontvangen. Ook nog eens van dezelde user.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:16 schreef timbob het volgende:
[..]
Das bijna net zo populair als Sport 7
quote:
zal ik hem dan maar inkoppen?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:16 schreef timbob het volgende:
[..]
Das bijna net zo populair als Sport 7
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:18 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik weet het, ik nog maar 2 berichten ontvangen. Ook nog eens van dezelde user.![]()
neeeehquote:
neeh, is al niet grappig meerquote:
en waarom ben jij nooit meer online? je hebt me toch niet geblokt hequote:Op donderdag 2 november 2006 01:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gewoon even van offline weergeven halen!
ik ben er welquote:Op donderdag 2 november 2006 01:38 schreef Knuffelslet het volgende:
ja, tief op man, MSN doet het wel, en nu ben jij er niet dribbel_
kenkerzooi
en opeens komt meneer onlinequote:Op donderdag 2 november 2006 01:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en waarom ben jij nooit meer online? je hebt me toch niet geblokt he![]()
http://www.albinoblacksheep.com/flash/blockedme.phpquote:Op donderdag 2 november 2006 01:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en opeens komt meneer online
je had me geblokt![]()
![]()
omgquote:Op donderdag 2 november 2006 01:43 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/flash/blockedme.php
ga huilen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |