Was et lekker ?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:51 schreef Sjakie01 het volgende:
Hey dribbel!
Ik heb fraubitch geneukt.
hopelijk vond je het lekker, want ik weet er niks vanquote:Op donderdag 2 november 2006 00:51 schreef Sjakie01 het volgende:
Hey dribbel!
Ik heb fraubitch geneukt.
Ben jij de collega van mijn moeder dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hopelijk vond je het lekker, want ik weet er niks van
of was je een van mijn klanten?
ja, ze werkt onder me geloof ik. blond haar he?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ben jij de collega van mijn moeder dan?![]()
Aan het gas ermeequote:Op donderdag 2 november 2006 00:58 schreef BrauN het volgende:
Ja kanker, MSN werkt niet.
Kom ik thuis, heel het spul de tering in!
SIEG HEIL!
Ja geloof, en een parelpiercing door haar mossel.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja, ze werkt onder me geloof ik. blond haar he?
's nachts durf je wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:58 schreef BrauN het volgende:
Wooow die BrauN he, in EEN (1 !!!, eins!) post schelden met zowel KANKER als SIEG HEIL!
Je weet wel dat programma waar jij die caps van minderjarige meisjes vandaan haalt met zo'n camera die je op je computer aan kan sluitenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:59 schreef cerror het volgende:
Msn?
ja die werkt bij mij ook nietquote:Op donderdag 2 november 2006 00:59 schreef cerror het volgende:
Msn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |