juist jaquote:Op donderdag 2 november 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Haley Joel Osment
klopt!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Haley Joel Osment
Na dat liedje van je net wil ik echt niet meer weten wat je gedaan hebtquote:Op donderdag 2 november 2006 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
"I see dead sheep..."
Shoarma gemaakt. Mét speciale sausquote:Op donderdag 2 november 2006 02:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Na dat liedje van je net wil ik echt niet meer weten wat je gedaan hebt![]()
![]()
JA!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:18 schreef Supersheep het volgende:
filipino's?
Supersheep +1quote:Op donderdag 2 november 2006 02:18 schreef Supersheep het volgende:
filipino's?
Als ik op Google zoek naar Filipinos krijg ik een foto van een besnijdenisquote:Op donderdag 2 november 2006 02:18 schreef Supersheep het volgende:
filipino's?
En nu is het tijd om te gaan slapen!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik op Google zoek naar Filipinos krijg ik een foto van een besnijdenis
Ik zou je tong eens na laten kijken. Misschien dat je dan toch die antwoorden van het puntje af kan halenquote:
Niet zo'n last van zelfquote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Supersheep +1
Héérlijke koekjes, en zo erg verslavend. Op zich heeft bijna alles wat zoet is een verslavende werking (ik spreek voor mezelf).
Die dus jaquote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef Don_Tom het volgende:
oreo's
OP doorgenomen?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:26 schreef Don_Tom het volgende:
Dank!
Oreo's zijn yummie! Topic net ontdekt, dus laat me even 10 min over een vraag denken
Kon weinig anders verzinnen hèquote:
slaap zacht!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:28 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten om toch maar te gaan slapen. Ben al supergaar maar heb eigenlijk nog geen zinMaar het lijkt me ook wel eens goed om gewoon verstandig te zijn
Truste!
![]()
![]()
In Spa, België (Francorchamps)quote:Op donderdag 2 november 2006 02:29 schreef Don_Tom het volgende:
Waar ligt deze wereldberoemde bocht?
[afbeelding]
Supersheep +1quote:Op donderdag 2 november 2006 02:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In Spa, België (Francorchamps)
verre van datquote:Op donderdag 2 november 2006 02:36 schreef Soempie het volgende:
iets met transport?
zit in de buurt maar kan ik niet goedkeurenquote:
Aan dat tweede had ik niet eens gedachtquote:Op donderdag 2 november 2006 02:37 schreef Don_Tom het volgende:
of met explosieven, of met een mediabedrijf......
Niet helemaal wat ik bij het stellen van de vraag in gedachte had (Trinitrotoluene), maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef Don_Tom het volgende:
Turner Network Television
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |