Wat is top5 dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar zullen we het nu weer beperken tot De Dijk, knul?
Nee, maar dat was toch het Bluez-Golfer bruiloftsnummer?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand als jij is helaas niet van De Dijk. Hoe mooi dat ook zou zijn.
Klopt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgens Bluezz wel. We wachten op de bevestiging van golfer.
IIn de stad Amsterdam waar de zeelieden lallen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt!
Nummer 2 op mijn lijstje van De Dijk staat:
2. Dansen op de vulkaan
3. Het golft (zie mijn usernaam)
4. Groot hart
5. Later is nu.
Ik weet het, helemaal allemaal meezingnummers, maar ik ben maar meesleepfan.
Prachtig hoor en afgelopen zaterdag ook weer gespeeld, maar wel nog even terecht vermeld dat het van Brel was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:46 schreef Aoristus het volgende:
IIn de stad Amsterdam waar de zeelieden lallen.
4 en 5quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt!
Nummer 2 op mijn lijstje van De Dijk staat:
2. Dansen op de vulkaan
3. Het golft (zie mijn usernaam)
4. Groot hart
5. Later is nu.
Ik weet het, helemaal allemaal meezingnummers, maar ik ben maar meesleepfan.
Volgens mij kwam ik 'm toen ook tegen in de supermarkt (met z'n lege krat). Ik kende iemand die vroeger idolaat was van de dijk en the scene, maar dat was begin jaren 90. Toen had je nog 'intieme' nieuwjaarsfeestjes in de paradiso. Ik denk dat alles wat je nu te zien krijgt een geprofessionaliseerde herhaling is van wat je toen kon krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig hoor en afgelopen zaterdag ook weer gespeeld, maar wel nog even terecht vermeld dat het van Brel was.
Bij nummer 4 (Groot hart) zat werkelijk de hele (voornamelijk mannelijke) zaal echt mee te zingen.quote:
Het is toch niet gewoon een echt mens hequote:Op woensdag 11 juli 2007 02:56 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij kwam ik 'm toen ook tegen in de supermarkt (met z'n lege krat).
Ja hoor, muziek uit de oude doos blijft altijd aangenaam, maar de pot is nu wel een beetje uitverteerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is toch niet gewoon een echt mens he
Iemand die zelf boodschappen moet doen, poept en piest
Zeg me dat het NIET WAARRIS![]()
Verkeerde zangert
Ik ben trouwens in het oevre gedoken, en echt waar, als het aan mij ligt krijgen ze die prijs.
Het een is nog mooier dan het ander... het pakt je gewoon en je moet meegolfen, dansenmet ze
De oevreprijsquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke prijs?
Dat gevoel had ik na zoveel live-optredens ook een beetje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:13 schreef Aoristus het volgende:
Ja hoor, muziek uit de oude doos blijft altijd aangenaam, maar de pot is nu wel een beetje uitverteerd
Ze hebben nu een stempel gedrukt op een tijdsbeeld, maar ik hoop dat ze weer honger krijgen... ooitquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik na zoveel live-optredens ook een beetje.![]()
Hetzelfde repertoire en steeds dezelfde nummers.
Leuk natuurlijk om mee te bleheren, maar niet vernieuwend.
Ik ben dan ook niet van plan om hun toekomstige optreden in Ahoy te bezoeken.
Heb het wel een beetje gehad met die live-optredens en wacht maar tot ze weer een beetje vernieuwende CD uitbrengen.
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja hoor, muziek uit de oude doos blijft altijd aangenaam, maar de pot is nu wel een beetje uitverteerd
quote:Op donderdag 12 juli 2007 06:48 schreef Bluezz het volgende:
Tof
Zou die Igor ook de setlist van afgelopen zaterdag weten?
Ja, zelfs nu nog. Why?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem loopt je video nog??
Dankquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb Igor wederom gemaild. Ik ben benieuwd.
Sorry voor de late reactie, maar het was weer grandioos!!quote:Op maandag 17 december 2007 17:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Elounda, hoe was het optreden in De Tempel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |