De zeikstem van Filemon?quote:Op zondag 19 november 2006 20:49 schreef Genverbrander het volgende:
Ik snap niet dat de PvdA niet iemand anders heeft gestuurd? Wat is hier mis gegaan?
Wees blij, in de aankondiging stond Albayrak, maar die is er gelukkig niet.quote:Op zondag 19 november 2006 20:49 schreef Genverbrander het volgende:
Ik snap niet dat de PvdA niet iemand anders heeft gestuurd? Wat is hier mis gegaan?
Vreemd.quote:Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wees blij, in de aankondiging stond Albayrak, maar die is er gelukkig niet.
Ja, voor PvdA'ers is dat zeker vreselijk. Want het heeft Balkenende flink wat stemmen opgeleverdquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:15 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb net de RTL Boulevard met Balkenende eens teruggezien, en het was nog erger dan ik me had herinnerd.
http://www.youtube.com/watch?v=0yCGMH-4fCg
Denk je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:58 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, voor PvdA'ers is dat zeker vreselijk. Want het heeft Balkenende flink wat stemmen opgeleverd
[afbeelding]
Annie Schreijer-Pierik, van het CDA inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:59 schreef Genverbrander het volgende:
Gisteren zat trouwens een boerin bij Pauw & Witteman, ving een fragment op. Wat een walgelijk wijf was dat, iemand die het ook heeft gezien? Geen idee wie het was maar zal wel een CDA'er zijn. Ze wekte in ieder geval soortgelijke irritatiegevoelens bij me op.
Bij mij niet, ik vond haar wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:59 schreef Genverbrander het volgende:
Denk je?
Gisteren zat trouwens een boerin bij Pauw & Witteman, ving een fragment op. Wat een walgelijk wijf was dat, iemand die het ook heeft gezien? Geen idee wie het was maar zal wel een CDA'er zijn. Ze wekte in ieder geval soortgelijke irritatiegevoelens bij me op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |