Mark_V +1quote:Op woensdag 1 november 2006 23:30 schreef Mark_V het volgende:
oh god
Wat?!!quote:
Maar je kan toch naar heutmail adres sturen. Ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 1 november 2006 23:35 schreef Grim. het volgende:
[..]
Private message's. Bovenin de zwarte balk, helemaal rechts heb je een brief icoontje.
Heetboven is 100% correct!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BrandX het volgende:
beethoven!
Verstuurd =D. Volgende keer kan je beter bwenniebren[apenstaartje]hotmail[punt]com typen, want nu heb je een risco dat iemand(of de bot van hem) jouw mail vindt en allemaal spam naar jouw gaat sturenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar je kan toch naar bwenniebren@hotmail.com sturen. Ik dacht dat je dat bedoelde
Ja maar maar maar het staat gewoon in mijn profiel hoor. Ik haal m wel even weg hier. Thanx iigquote:Op woensdag 1 november 2006 23:40 schreef Grim. het volgende:
[..]
Verstuurd =D. Volgende keer kan je beter bwenniebren[apenstaartje]hotmail[punt]com typen, want nu heb je een risco dat iemand(of de bot van hem) jouw mail vindt en allemaal spam naar jouw gaat sturen.
Die staat er net een maand hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat erg trouwens ben ik, ik ben al fokker sinds 1999 en ik zie dat ding voor het eerst staan
In Paint kun je ook typen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:47 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind mijn paitskills eigenlijk al voldoende voor een punt
En jij bent dus gewoon ook al een vrouwquote:Op woensdag 1 november 2006 23:54 schreef BrandX het volgende:
Oh, en je kan het trainen, waardoor het groter en sterker wordt.
Ik had zo'n beetje iedere pixel op het plaatje al aangegeven, het had eens fout moeten zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 00:04 schreef BrandX het volgende:
je hebt het punt al
maar idd applaus voor je paintskills en creativiteit!![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef Mark_V het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06443/hakkenenzagen5.JPG]afbeelding][/url]
Zoiets, het gaat nu om broek 3.0
Toevallig niet afgelopen maandag een kind gekregen?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:06 schreef BrandX het volgende:
nee, het is eigenlijk de dijspier. Maar die ontwikkel je bij goede training. waarom ze het broek noemen? geen fucking clue. Daar op die plek zit ook het tuig van het paard als hij voor de wagen loopt. De riem die langs die plek heet, heet ook de broekriem. naja, lekker belangrijk
BrandX geeft toe dat ze jaren in de paarden heeft gewerkt en aangehobbiet, maar nu een fervent bokser is, effetjes wat anders![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:07 schreef BrandX het volgende:
Bottom line: had gewoon zin om weer eens een ander soort vraag te doen.
nope, kinderloosquote:Op donderdag 2 november 2006 00:07 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Toevallig niet afgelopen maandag een kind gekregen?
Nee, maar ik gok zo dat het een eerdere vraag is? Loop maar net een paar rondes meequote:[..]
![]()
de hoofdstad van mali etc heb je ook wel een keer gezien
Mietjesquote:Op donderdag 2 november 2006 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Germanen vonden de broek uit. Romeinen vonden dat niet kunnen en hielden het bij rokjes
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:15 schreef BwennieBren het volgende:
Galliers!
Ik ben absoluut geen feministe of zo, hoor. Maar jij bent vrijgezel of niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:18 schreef Mark_V het volgende:
En sinds een aantal jaren moeten vrouwen opeens ook een broek aan.... de nieuwe tijd net wat u zegt....
Hoe raad je het zoquote:Op donderdag 2 november 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen feministe of zo, hoor. Maar jij bent vrijgezel of niet?
Voor mij was mijn gedumptheid door mijn (ex)vriendin een van de redenen om hier te spelenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef Soempie het volgende:
volgens mij is vrijwel iedereen hier vrijgezel, of niet![]()
Snelle Mark_V +1quote:Op donderdag 2 november 2006 00:24 schreef Mark_V het volgende:
rare jongens die romeinen
everzwijn
idefix
helpt het?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Voor mij was mijn gedumptheid door mijn (ex)vriendin een van de redenen om hier te spelen![]()
Ja prima! Maar nou word ik weer gestalkt door een vorige exquote:Op donderdag 2 november 2006 00:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
helpt het?
Vlak nadat ik hier begon te posten ben ik bij m'n vriend weggegaan. Lag overigens niet aan fok!![]()
mannen zijn gewoon niet zo daadkrachtigquote:Op donderdag 2 november 2006 00:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Even een losse vraag, quizvraag komt zo:
Waarom is het in godsnaam zo dat de vrouw altijd kapt met de relatie? En dat ook het initiatief om met een relatie te beginnen altijd bij de vrouw ligt?
Ik word altijd met mijn haren in een relatie gerukt, en net als ik dan echt om iemand ga geven, dumpen ze je weer.....krengen!!!!!
Ik kom dus altijd jouw omgekeerdewereld tweelingzus tegenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:28 schreef BrandX het volgende:
Deze vrouw moet door de man een relatie ingesleurt worden, en zal het niet snel uitmaken.... Trouwe hond enzo... ikke....
![]()
JA BAH! Vrouwen!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik word altijd met mijn haren in een relatie gerukt, en net als ik dan echt om iemand ga geven, dumpen ze je weer.....krengen!!!!!
Ik heb het hier over de subgroep van de vrouw, namelijk: "mijn exen", dus voel je niet aangesprokenquote:
twilightzonequote:Op donderdag 2 november 2006 00:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik kom dus altijd jouw omgekeerdewereld tweelingzus tegen![]()
@ Soempie, daar heb je wel gelijk in
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:30 schreef BrandX het volgende:
over daadkracht gesproken, BrandX zoekt haar (lege) mandje maar eens op, om zes uur gaat het wekkertje weer af. Trusten en tot morgen!
![]()
Ik voel me helemaal niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 00:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb het hier over de subgroep van de vrouw, namelijk: "mijn exen", dus voel je niet aangesproken![]()
Ha, dus vrouwen maken de dienst uit. Ze hebben inderdaad de broek aan.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:26 schreef Mark_V het volgende:
Waarom is het in godsnaam zo dat de vrouw altijd kapt met de relatie? En dat ook het initiatief om met een relatie te beginnen altijd bij de vrouw ligt?
Daarom zeg ik ook: "de nieuwe tijd net wat u zegt", ik wil niet gedumpt worden, dat is slecht voor mijn egoquote:Op donderdag 2 november 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, dus vrouwen maken de dienst uit. Ze hebben inderdaad de broek aan.
Wat je zegt is niet waar hoor. Ik ben keihard en ontzettend lomp gedumpt. Maar ik speelde hier al mee toen ik nog niet gedumpt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |