je mag de mijne wel lenenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:14 schreef Fietsje617 het volgende:
Als k er een zou hebben.... jij?
Jij van de partij?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef Lucille het volgende:
Oh leuk, een FOK! penis meet.
Ik heb al een meeting.quote:
Zal vast niet zo leuk zijn.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
oiiii... aanbod moet k afslaan![]()
Yeah! Net over "bevredigend"quote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef Zrtlrnc het volgende:
[afbeelding]
Gratis af te halen, hij knelt te erg.
en meten ze dan de diameter of de diepgang?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef Lucille het volgende:
Hoeveel dames meten hun opening eigenlijk?
Kleine Jellequote:Op woensdag 1 november 2006 20:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Ja, ik!
Ik gebruik een echte duimstok, van 1 meter! (Anders kom ik tekort)
Mijn penis heeft een lengte van 97 cm., en dat is absoluut geen onzin!![]()
Gast, je houd die duimstok verkeerd om !quote:Op woensdag 1 november 2006 20:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Ja, ik!
Ik gebruik een echte duimstok, van 1 meter! (Anders kom ik tekort)
Mijn penis heeft een lengte van 97 cm., en dat is absoluut geen onzin!![]()
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Shiiiit! Ik hield de duimstok verkeerd om![]()
Die van mij is gelukkig net vķķr angstwekkend. Ik zou natuurlijk geen mensen bang willen maken, right.quote:
Opscheppert!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die van mij is gelukkig net vķķr angstwekkend. Ik zou natuurlijk geen mensen bang willen maken, right.![]()
Dit wordt zometeen een verkapt-mijn-piemel-is-grote-dan-die-van-Ron-Jeremy-topic.
Dat is hip.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Je steelt trouwens de grapjes van andere mensen!
je houdt hem zeker ook omgedraaidquote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die van mij is gelukkig net vķķr angstwekkend. Ik zou natuurlijk geen mensen bang willen maken, right.![]()
Dit wordt zometeen een verkapt-mijn-piemel-is-grote-dan-die-van-Ron-Jeremy-topic.
Greet ken ik niet, wil je haar niet aan mij voorstellenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef Zrtlrnc het volgende:
Iemand meet & greet met mijn penis?
Een meting-meeting zogezegd!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef Lucille het volgende:
Oh leuk, een FOK! penis meet.
Weet je dat wel zeker?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Greet ken ik niet, wil je haar niet aan mij voorstellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |