kunstquote:Op woensdag 1 november 2006 20:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ik weet niet waarover ik een vraag moet stellen
Wonen jullie bij de grens?quote:Nofretete (im englischen Sprachraum Nefertiti, ägyptisch Nfr.t-jy.tj, ursprüngliche Aussprache Nafteta, für „die Schöne ist gekommen“)
Wil je mijn dochter lenen? Die zit vol met vragen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ik weet niet waarover ik een vraag moet stellen
Lekkere moeder ben jij, zomaar d'r dochter uitlenenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:44 schreef doeka het volgende:
[..]
Wil je mijn dochter lenen? Die zit vol met vragen.
Was maar een vage herrineringquote:Op woensdag 1 november 2006 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neezie m'n vorige post
(of wiki)
of dit:
[..]
En techniek natuurlijk..... nee, ff serieus, doe es iets over biologie.... sinds jayhawk ons verlaten heeft, zijn er helemaal geen bio vragen meer....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:45 schreef wyccie het volgende:
Film, muziek, literatuur, kunst, gekke weetjes.
Okay in welke stad is het Cobramuseum?quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:44 schreef doeka het volgende:
[..]
Wil je mijn dochter lenen? Die zit vol met vragen.
Toch een biovraag!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef Mark_V het volgende:
bilspier
Hee macondoquote:
Tongs lul ?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef doeka het volgende:
![]()
Wat is de grootste spier van het lichaam?
F5 FTW!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef Mark_V het volgende:
dan ga ik maar ff voor brussel
upd damn you grim![]()
Wil je gestenigd worden of zo?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef Mark_V het volgende:
bij de meeste vrouwen tevens grootste vetophoping![]()
Je maakt je niet geliefdquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef Mark_V het volgende:
bij de meeste vrouwen tevens grootste vetophoping![]()
wat is ftw, ik lees het tegenwoordig zo vaakquote:Op woensdag 1 november 2006 20:52 schreef Grim. het volgende:
[..]
F5 FTW!![]()
Nu wel een Techniekvraagje aub![]()
en dat terwijl hij nuchter is (denk ik)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |