Succesquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef Neleos het volgende:
Maar goed. ik ben weg. Pubquiz in Enschede doen.
Benieuwd hoe laag ons bierteam vanavond eindigt.![]()
![]()
Nesle kan er denk ik wel eentje verzinnenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Succes![]()
![]()
Upd: ik heb even foon dus ik kan geen nieuwe vraag bedenken, kan iemand anders het doen?
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je krijgt wel een kusje want je had eignelijk wle deels gelijk met jason
Nasle+![]()
beetje mazzel hoorquote:
eigenlijk mag dat natuurlijk niet, iets uit je hoofd opzoeken....maar voor deze keer wordt het door de vingers gezien :pquote:Op woensdag 1 november 2006 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
(uit m'n hoofd - is dat ook opzoeken)
Dan moet je ook niet naar sream1 kijkenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
Ik bedenk me wel dat de vorige vraag + antwoord dus een enorme spoiler is!
Maar de mensen die die tieners spelen zijn al geen tieners meerquote:Op woensdag 1 november 2006 20:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Scream 1 lang geleden wel gezien. Dat zijn trouwens geen echte horrors hè. Als er meer dan 2 tieners in zitten is het al niet serieus meer.
Ik vind film sowieso niet(meer) eng maar een film die er tog in de buurt kwam was one missed callquote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef barney74 het volgende:
BTW: 'engste' films die ik me kan heugen: Blair Witch Project, Evil Dead (was een van de eerste horrors die ik gezien heb) en De Lift
Neequote:Op woensdag 1 november 2006 20:06 schreef Etcetera het volgende:
is de vraag niet interessant genoeg ofzo
Deze bedoel ikquote:Op woensdag 1 november 2006 20:09 schreef barney74 het volgende:
@ yuri: bedoel je 'missed call' uit 2003?
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind film sowieso niet(meer) eng maar een film die er tog in de buurt kwam was one missed call
Hoera! Ik ga zo lekker vandaag.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Etcetera het volgende:
anubis?
groeten terugquote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja, jij hebt 'm goed; mijn dochter moest inderdaad erg hard lachen
![]()
Etcetera +1 (en de groeten van mijn dochter)
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja, jij hebt 'm goed; mijn dochter moest inderdaad erg hard lachen
![]()
Etcetera +1 (en de groeten van mijn dochter)
Wie niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef Etcetera het volgende:
hij is 2x getrouwd geweest met Elizabeth Taylor (narrows it down?)
dat is 'mquote:Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef doeka het volgende:
Richard Burton
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef Etcetera het volgende:
hij is 2x getrouwd geweest met Elizabeth Taylor (narrows it down?)
Alweer?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef Etcetera het volgende:
morgen ben ik jarig
Heeft die dochter geen leuke vraag over biologie ofzo? Of techniek (of wordt dat niet meer gegeven tegenwoordig?)quote:Op woensdag 1 november 2006 20:32 schreef doeka het volgende:
Hoera!
Etcetera, ben je er klaar voor?
Mijn dochter wil nog wel een vraag doen.
ja, is alweer een jaar geledenquote:
Als we de huis bioloog geexcommuniceerd hebben zijn er inderdaad weinig biologie vragenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heeft die dochter geen leuke vraag over biologie ofzo? Of techniek (of wordt dat niet meer gegeven tegenwoordig?)
Mijn dochter is niet een die dochter.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heeft die dochter geen leuke vraag over biologie ofzo? Of techniek (of wordt dat niet meer gegeven tegenwoordig?)
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:35 schreef doeka het volgende:
[..]
Mijn dochter is niet een die dochter.
Ze is nu gelijk naar bover gerend voor haar techniekboeken.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
Achnaton?
sorry, ik bedoel natuurlijk teergeliefde en alom gerespecteerde dochterquote:Op woensdag 1 november 2006 20:35 schreef doeka het volgende:
[..]
Mijn dochter is niet een die dochter.
Ze is nu gelijk naar bover gerend voor haar techniekboeken.![]()
Toetanchamon is toch haar zoon?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij is toetachanom veeeeel jonger dan nefertiti
Wie was er dan pas jarig hier?quote:
Ze is naar boven; ik denk vragen bedenkenquote:
Volgens mij was nefertiti zelfs de moeder van Toetanchamonquote:Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij is toetachanom veeeeel jonger dan nefertiti
neequote:Op woensdag 1 november 2006 20:42 schreef Grim. het volgende:
[..]
Volgens mij was nefertiti zelfs de moeder van Toetanchamon.
quote:Lange tijd werd gedacht dat Nefertiti zijn moeder was, maar men is er tegenwoordig van overtuigd dat Toetanchamon een zoon was van Achnaton bij één van zijn bijvrouwen (vermoedelijk Kiya).
Ik heb hier het geschiedenisboek van mijn dochter voor me; daar heb ik toch iets meer vetrouwen in dan in Wiki.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens wiki is nefertiti de vrouw van achnaton en nofretete kent ie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |