Zoals daar zijn?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:11 schreef Augustina het volgende:
Ik heb alleen bekende oud-klasgenoten.
Ik moest meer lachen omdat ik heel even dacht dat dit ging over de TT (dat zij dus de nieuwe Lama's werden).quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Augustina het volgende:
Kim van Kooten en de scenarioschrijver van Kabouter Plop.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen omdat ik heel even dacht dat dit ging over de TT (dat zij dus de nieuwe Lama's werden).!
Je bent er toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom maken jullie geen uitnodigende TT's meer.
Hé, Kim.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Augustina het volgende:
Kim van Kooten en de scenarioschrijver van Kabouter Plop.![]()
Maar niet vanhartequote:
Ik zou als ik jou was jensen maar ontwijkenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef k_man het volgende:
Ik vind de Lama's een geforceerd kijk-mij-eens-leuk-doen programma. Idem voor Koefnoen. Oh, en voor alles met Jim Carey.
Niet dat ik er ooit naar kijk natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef IQM het volgende:
Lama's.-->
Jim Carrey.--> in zn latere films
Koefnoen.--> zozo
Jensen.![]()
--> eensch
O ja. En ze zijn allemaal beter terechtgekomen dan ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef k_man het volgende:
Voeren jullie wel eens de namen van voormalige klasgenootjes in in Google? Om te zien wat er van ze geworden is.
neequote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef k_man het volgende:
Voeren jullie wel eens de namen van voormalige klasgenootjes in in Google? Om te zien wat er van ze geworden is.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef IQM het volgende:
ISA!!!
Doe eens héél snel de TT fixen, alsjeblieft.!
Isa!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond hem juist wel leuk in TTK![]()
![]()
Tut, tut, tut.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:58 schreef wyccie het volgende:
Wat stond er eerst????
En in AKQ.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Lienelien komt niet in TTK(eh, wel in CUL
)
Ik heb het dan ook niet alleen over de TTK-users.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Lienelien komt niet in TTK(eh, wel in CUL
)
Ben ik al een tijdje niet meer geweest; was te verslavendquote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef wyccie het volgende:
En in AKQ.
Ook bizar.quote:Vrouw sterft naast eigen graf
Gepost door Maarten (maartena) - Bron: Yahoo!
Gepubliceerd: woensdag 1 november 2006 @ 18:03
In Amsterdam is een 65-jarige vrouw naast haar eigen graf overleden. De vrouw had bij de dood van haar man vorig jaar een graf geregeld waarin ze beiden naast elkaar konden liggen. Naast de naam van haar man en zijn overlijdensdatum was haar naam ook al in de grafsteen gegraveerd, alleen nog zonder datum.
De weduwe is waarschijnlijk gestorven door een hartaanval tijdens een bezoek aan het graf. Ze had haar begrafenis al van te voren in detail gepland, inclusief de muziek die moet worden gespeeld. In haar handtas werd haar testament gevonden. De vrouw liet geen nabestaanden achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |