Zoals daar zijn?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:11 schreef Augustina het volgende:
Ik heb alleen bekende oud-klasgenoten.
Ik moest meer lachen omdat ik heel even dacht dat dit ging over de TT (dat zij dus de nieuwe Lama's werden).quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Augustina het volgende:
Kim van Kooten en de scenarioschrijver van Kabouter Plop.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen omdat ik heel even dacht dat dit ging over de TT (dat zij dus de nieuwe Lama's werden).!
Je bent er toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom maken jullie geen uitnodigende TT's meer.
Hé, Kim.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef Augustina het volgende:
Kim van Kooten en de scenarioschrijver van Kabouter Plop.![]()
Maar niet vanhartequote:
Ik zou als ik jou was jensen maar ontwijkenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef k_man het volgende:
Ik vind de Lama's een geforceerd kijk-mij-eens-leuk-doen programma. Idem voor Koefnoen. Oh, en voor alles met Jim Carey.
Niet dat ik er ooit naar kijk natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef IQM het volgende:
Lama's.-->
Jim Carrey.--> in zn latere films
Koefnoen.--> zozo
Jensen.![]()
--> eensch
O ja. En ze zijn allemaal beter terechtgekomen dan ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef k_man het volgende:
Voeren jullie wel eens de namen van voormalige klasgenootjes in in Google? Om te zien wat er van ze geworden is.
neequote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef k_man het volgende:
Voeren jullie wel eens de namen van voormalige klasgenootjes in in Google? Om te zien wat er van ze geworden is.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef IQM het volgende:
ISA!!!
Doe eens héél snel de TT fixen, alsjeblieft.!
Isa!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond hem juist wel leuk in TTK![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |