wat komt ie hopeloos over zegquote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef maril het volgende:
Rutte was net boooooos bij 2 vandaag
Over dat ze niet tevreden waren over 'm? Of omdat 'ie niet tussen Bos en Balkenende kan komen?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef maril het volgende:
Rutte was net boooooos bij 2 vandaag
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over dat ze niet tevreden waren over 'm? Of omdat 'ie niet tussen Bos en Balkenende kan komen?
Het is trouwens tegenwoordig één vandaag.
jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:32 schreef maril het volgende:
[..]
jka 1 vandaag, maar hij was boos omdat hij als de ideale schoonzoon overkwam of juist niet
![]()
Gewoon, vandaag een beetje nagenieten.quote:
zit je iig veilig; kan er geen vuurwerk naar je hoofd gegooid wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon, vandaag een beetje nagenieten.
Alleen jammer dat m'n turkse collega en Galatasaray-supporter nog steeds op vakantie is![]()
Inderdaad. Erg triest was dat. Gelukkig werden de fakkels net niet mijn richting ingegooid. . Maar ik hield wel m'n hart vast, aangezien de kans aanwezig was geweest dat die fakkels weldegelijk mijn kant op werden gegooid.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit je iig veilig; kan er geen vuurwerk naar je hoofd gegooid worden
ja was echt schandalig. Het verharde de sfeer flink, zeker op oost! Gelukkig stopten ze ermeequote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg triest was dat. Gelukkig werden de fakkels net niet mijn richting ingegooid. . Maar ik hield wel m'n hart vast, aangezien de kans aanwezig was geweest dat die fakkels weldegelijk mijn kant op werden gegooid.
Ja moest er nog aan denken dat jij daar zat... gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg triest was dat. Gelukkig werden de fakkels net niet mijn richting ingegooid. . Maar ik hield wel m'n hart vast, aangezien de kans aanwezig was geweest dat die fakkels weldegelijk mijn kant op werden gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |