Dat wil ik mijn kinderen niet aandoenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef vencodark het volgende:
Haha, ja indd. Ik ook. Met mijn ex ooit eens over gehad. Wat voor kind zouden we hebben als we er 1 krijgen. Lijkt me ergens wel grappig als je een meisje heb wat precies op jou lijkt.![]()
Hoezo alleen meisjes?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, da's bij mij ook het enige. En dat je meisjes tot een bepaalde leeftijd kunt aankleden naar jouw smaak, maar daar heb ik nu The Sims voor(en vroeger barbies).
Omdat het me leuker lijkt om kleding te kopen voor meisjes dan voor jongensquote:Op donderdag 2 november 2006 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo alleen meisjes?
Ik liep op mijn derde rond op klompen en in een overall. Jurkjes waren taboe vanaf het moment dat ik me verstaanbaar kon maken (op een gril op mijn vierde na). Ik denk dat ik een meisje gewoon net als een jongen in een spijkerbroek en trui zou hijsen.
Mijn ouders hebben nooit de rolmodellen doorgeduwd, waar ik ze erg dankbaar voor ben. Ik mocht gewoon met autootjes en lego spelen toen ik genoeg had van mijn barbies.
Op een schaal van intens dodelijk vervelend scoren negerbabies gewoon ietsje minder hoog dan blanke kids. Postieve discriminatie enzo 8)quote:Op donderdag 2 november 2006 20:26 schreef deedeetee het volgende:
Wat doen jullie noujullie willen toch helemaal geen kinderen !
Kinderen zijn stom en oer vervelend![]()
Zegt een moederquote:Op donderdag 2 november 2006 20:26 schreef deedeetee het volgende:
Wat doen jullie noujullie willen toch helemaal geen kinderen !
Kinderen zijn stom en oer vervelend![]()
Snap je in deze context dat sommige mensen liever een dure auto hebben?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:20 schreef MaLo het volgende:
Eén kind hebben, en een paar dagen in de week werken, zijn voor mij de perfecte balans tussen de vrijheid van je eigen leven hebben en het ongelooflijk knusse, vertederende en gelukkige gevoel van een kindje in je leven.
Ervaring hé, zeer ruime ervaring mag ik wel zeggenquote:
Dat is gewoon zo. M'n kleinste broertje en m'n kleinste neefje mochten van alles en nogwat uithalen. Dingen waarvoor ik en m'n oudste nichtje een hersenschudding geslagen voor werden . . .quote:Op donderdag 2 november 2006 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
Het lijkt net of mensen tegenwoordig hun kinderen niet meer opvoeden, omdat 'een kind nu eenmaal kind moet zijn'. In de praktijk komt dat erop neer dat ze zomaar alles mogen, en alles vergoeilijkt wordt. Maar da's weer een ander topic waardig, denk ik.![]()
Jep. Het leven bestaat uit keuzes maken en ieder moet keuzes maken waar hij zich goed bij voelt.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Snap je in deze context dat sommige mensen liever een dure auto hebben?
het ligt over het algemeen niet aan de kinderen maar aan de ouders.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef dawg het volgende:
Ik vind kinderen niet zo, ik vind ze vaak irritant. Of ik zelf kinderen wil, daar ben ik nog niet uit eigenlijk.
Dat is natuurlijk enkel zo als je levensstijl en 'comfort-niveau' werkelijk alleen afhangt van je besteedbare inkomen ... dat zou mooi zijn, maar dat zou ook betekenen dat rijkeren mensen recht evenredig gelukkiger zouden zijn, en dat is lang niet altijd zo...quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:37 schreef MaLo het volgende:
En voor sommige mensen zal één kind al een te grote belasting zijn op hun comfortniveau, dus die nemen geen kinderen.
Ja, misschien, maar dan vind ik nog steeds het geschreeuw en de drukte van die kinderen irritant, en niet de ouders. Dat het hun 'schuld' staat daar natuurlijk los van.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:44 schreef RobinK het volgende:
[..]
het ligt over het algemeen niet aan de kinderen maar aan de ouders.
Veel ouders hebben tegenwoordig het idee dat ze hun kinderen maar alles moeten geven en laten doen zolang zij er maar geen last van hebben!
Met mijn ex wilde ik ook nooit kinderen maar nu met mijn huidige vriendin zou ik ze dolgraag willen (over een jaar of 5)
hahaha ja ok dat kan ik me voorstellen.. ben ik zelf ook geen fan van. Maar het hoort er eenmaal bij als je kinderen wiltquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, misschien, maar dan vind ik nog steeds het geschreeuw en de drukte van die kinderen irritant, en niet de ouders. Dat het hun 'schuld' staat daar natuurlijk los van.
Nee hoor, met comfortniveau bedoel ik niet alleen financiele rijkdom, maar ook vrijheid. Spontaan besluiten een weekendje weg te gaan, op zondag tot 15:00 in je bed liggen als je daar zomaar zin in hebt, de mogelijkheid om verre reizen te maken, opeens besluiten om samen lekker een avondje naar de sauna te gaan...quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:46 schreef KroJo het volgende:
Dat is natuurlijk enkel zo als je levensstijl en 'comfort-niveau' werkelijk alleen afhangt van je besteedbare inkomen ... dat zou mooi zijn, maar dat zou ook betekenen dat rijkeren mensen recht evenredig gelukkiger zouden zijn, en dat is lang niet altijd zo...
Klinkt mij een beetje in de oren als de romantische 'Als-alles-anders-was-dan-zou-ik...'-droom van iemand die zelf kinderen heeft, en dan er vooral aan denkt wat hij/zij allemaal mist door die etters...quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:09 schreef MaLo het volgende:
... maar ook vrijheid. Spontaan besluiten een weekendje weg te gaan, op zondag tot 15:00 in je bed liggen als je daar zomaar zin in hebt, de mogelijkheid om verre reizen te maken, opeens besluiten om samen lekker een avondje naar de sauna te gaan..
Jah en ik heb dat 3 keer meer mogen makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:57 schreef vencodark het volgende:
Ik erger me al als de hond of katten zeuren om iets. Moet je nagaan een kind wat de oren van je hoofd schreeuwt, zeurt, jankt en krijst.![]()
![]()
Daarom wil ik ook geen hond of kat. Kinderen groeien tenminste ooit nog op tot redelijke volwassenen, honden en katten blijven altijd van een infantiel niveauquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:57 schreef vencodark het volgende:
Ik erger me al als de hond of katten zeuren om iets. Moet je nagaan een kind wat de oren van je hoofd schreeuwt, zeurt, jankt en krijst.![]()
![]()
Ik vraag me serieus af waarom jij in godsnaam drié kinderen hebt, als je er zo over praat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jah en ik heb dat 3 keer meer mogen makenen de jongste is nu op gruwelijke wijze aan 't puberen
![]()
![]()
Kinderen....![]()
Waarom zou ik er niet zo over praten ? Mijn kinderen zijn óók gewoon maar mensen en echt niet heilig hoor. Ze zijn net als andere mensen op hun tijd strontvervelend. Dat mag best gezegt worden vind ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom jij in godsnaam drié kinderen hebt, als je er zo over praat.
Uiteraard, maar het kwam op me over alsof je er niet eens blij mee bent, vandaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zou ik er niet zo over praten ? Mijn kinderen zijn óók gewoon maar mensen en echt niet heilig hoor. Ze zijn net als andere mensen op hun tijd strontvervelend. Dat mag best gezegt worden vind ik.
Tsja, daar heb ik zoiets van, ik kijk niet naar hoe anderen hun kinderen opvoeden. Als mijn kinderen vervelend doen ben ik degene die ze op hun plaats zou moeten wijzen. Strontvervelende kinderen zijn imo voor een groot deel slachtoffer van hun opvoeding. Het feit dat er veel vervelende kinderen zijn is dus absoluut geen reden voor mij om geen kinderen te nemen. En dan heeft iemand pech als ze diep verontwaardigd zijn als ik m'n kind terecht wijs.quote:Kinderen slagen er over het algemeen heel goed in een stuk vervelender te zijn als volwassenen, domweg omdat ze nog niet geleerd hebben zich te beheersen en zich aan anderen aan te passen. Jammer genoeg stikt het tegenwoordig van de ouders die vinden dat je een kind dat niet moet/mag leren, ze zijn diep verontwaardigd als iemand anders hun kind terecht wijst.
Het wangedrag van kinderen dat tegenwoordig dus vaak getolereerd moet worden volgens hun ouders, maakt dat verstandige mensen huiverig worden om zelf een kind te krijgen.
dat klopt ja. m'n hond is ruim 15 en zou nu in de vierde klas zitten als ze een kind was geweest. de hond moet er echter nog 4 keer per dag uit, blaft je 's ochtends wakker en moet je nog altijd op d'r donder geven als ze iets zit te slopen. Alsof je een kind met Down hebt ofzo. Maar die blaffen niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook geen hond of kat. Kinderen groeien tenminste ooit nog op tot redelijke volwassenen, honden en katten blijven altijd van een infantiel niveau.
Maar ze zeuren wel om snoep!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat klopt ja. m'n hond is ruim 15 en zou nu in de vierde klas zitten als ze een kind was geweest. de hond moet er echter nog 4 keer per dag uit, blaft je 's ochtends wakker en moet je nog altijd op d'r donder geven als ze iets zit te slopen. Alsof je een kind met Down hebt ofzo. Maar die blaffen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |