ziggyziggyziggy 13quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Spaarnwoude, terrein van Dance Valley
Een van de mooiste plaatsnamen in Nederland, vind ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat is inderdaad Hongerige Wolf
Oh.quote:
Ik weet er nog wel een paar, hoor. Er zijn nog genoeg bijzondere plekken in Nederland te vinden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, de meeste leuke plekjes zijn nu wel voorbij gekomen idd. Ik wordt inmiddels een beetje inspiratieloos als het om nieuwe opgaves aankomt
Kan ook, ik deed een gok zonder het op te zoeken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk eerder de autotransportdingesgarage ergens in de buurt van Pernis... Oostvoorne, die hoek.
http://local.google.com/quote:Heb op deze pc alleen geen G.E. om het te checken.
Goed onthouden!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:58 schreef rubbereend het volgende:
ff uit mn hoofd; Het klimduin in Schoorl
prut dat had ik niet gezien, was makkelijker zoeken geweestquote:Op woensdag 8 november 2006 12:38 schreef Rockfire het volgende:
volgende keer de coordinaten weghalen uit je plaatje
Inderdaad veel makkelijker zoeken... Als ik 5 minuten eerder had gekeken dan was ik je voor geweestquote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef Karstman het volgende:
prut dat had ik niet gezien, was makkelijker zoeken geweest
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:34 schreef Karstman het volgende:
Het zijn de Prins Bernhard Sluizen in Tiel, kruisende weg is de A15
Na 2,5 uur al zeggen dat hij te moeilijk is vind ik wat snel, ik had zelf bijvoorbeeld nog niet echt gezocht. Ik zoek niet 24 uur per dagquote:Op woensdag 8 november 2006 15:30 schreef Karstman het volgende:
Hij blijkt wat moeilijk lijkt het wel, klein hintje dan maar. Deze stad ligt in het westen van het land.
helemaal juistquote:Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef JDude het volgende:
Groenoordhallen, Leiden.
Ja ach ik ben voor tempoquote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Na 2,5 uur al zeggen dat hij te moeilijk is vind ik wat snel, ik had zelf bijvoorbeeld nog niet echt gezocht. Ik zoek niet 24 uur per dag
quote:
Jezus wat een waanzin zo ingezoomd...quote:Op woensdag 8 november 2006 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De volgende:
Wat en waar?
[afbeelding]
je achtertuin?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De volgende:
Wat en waar?
[afbeelding]
Dan was je ook wel een forse baby! Ik had aan één kamertje in een normaal rijtjeshuis genoegquote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jezus wat een waanzin zo ingezoomd...Zo kan ik mijn geboorteflat ook wel neerzetten!
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Rockfire het volgende:
amusementspark Tivoli in Berg en Dal
Tja als je klein bent lijkt alles veel groterquote:Op donderdag 9 november 2006 11:50 schreef rubbereend het volgende:omg, heb er nog aan zitten dneken maar in mijn herinnering was dat veel groter
kwam er vroeger nog wel eens
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Tja als je klein bent lijkt alles veel groter![]()
Jawel. helemaal goedquote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Rockfire het volgende:
amusementspark Tivoli in Berg en Dal
Klopt!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Oud Valkeveen te Naarden
wij hebben daar vlakbij in een vakantiehuis gezeten en kwamen daar steeds langs
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:30 schreef Karstman het volgende:
Het is het terrein achter het Autotron in Rosmalen. Dus ik gok dat ze het voor auto en motor evenementen gebruiken. Als ik me niet vergis zijn dat aan de onderkant tennisbanen dus ik gok een tennistoernooi, misschien het ABN Amro toernooi?
Edit niet het Abn Amro maar het Ordina open! Lang leve google
yup!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:47 schreef Rockfire het volgende:
Colijnsplaat
Station Rotterdam Blaak.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:31 schreef rubbereend het volgende:
wat ziet u en waar ligt het?
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |