kan een 15 watt buizen dan zo hard? of moet er dan nog een speaker bij? (geen ervaring met buizen heeftquote:Op donderdag 2 november 2006 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
OVER HET ALGEMEEN...
meer dan 15 watt buizen thuis, is overkill!
koop gewoon een vette bak voor live, waar iederene het over heeft, een londen city top met een vette box eraan. Koop voor thuis een klein boxje, klaarquote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Het gaat er dus om dat ik iets zoek waar ik thuis goed mee overweg kan en live dus ook![]()
Goed ideequote:Op donderdag 2 november 2006 16:42 schreef punkjunk het volgende:
[..]
koop gewoon een vette bak voor live, waar iederene het over heeft, een londen city top met een vette box eraan. Koop voor thuis een klein boxje, klaar
Ja als ik dat geld zou hebben zou ik het wel weten jaquote:Op donderdag 2 november 2006 16:42 schreef punkjunk het volgende:
[..]
koop gewoon een vette bak voor live, waar iederene het over heeft, een londen city top met een vette box eraan. Koop voor thuis een klein boxje, klaar
zowiezo, als je een studentenkamer hebt, waarschijnlijk dus eerste etage, is het geen doen om je versterker van 30-40 kg steeds naar bove en beneden te zeulen, zeker als het een stack is niet.quote:
als je geld heb voor een stack of hele dikke combo kun je toch ook wel 2e hands een klein marshall boxje oid kopen?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als ik dat geld zou hebben zou ik het wel weten ja![]()
Ik ben tevreden over m'n fender fm65R dat absoluut maar ik zit er aan te denken deze dan bij m'n ouders te zetten of in onze oefenruimte (totdat die lambal van een andere gitarist eindelijk zijn stack haaltquote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
als je geld heb voor een stack of hele dikke combo kun je toch ook wel 2e hands een klein marshall boxje oid kopen?
dan wordt het koptelefoon werkquote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben tevreden over m'n fender fm65R dat absoluut maar ik zit er aan te denken deze dan bij m'n ouders te zetten of in onze oefenruimte (totdat die lambal van een andere gitarist eindelijk zijn stack haalt) en dan een nieuwe versterker voor op m'n kamer en live samen, ik woon 10 hoog maar dat gaat met de lift dus geen trappen sjouwen dus dat is goed te doen
Je kunt natuurlijk ook met je gitaar naar een winkel gaan waar ze gitaarversterkers hebben en dan net zo lang speulen tot je iets gevonden hebt van je gading.quote:
ik heb laatst een rock a billy bandje (de gitarist dus) op een orange stack horen spelen, en dat klonk zeker lekkerquote:
Nou, ze kunnen anders behoorlijk scheuren.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef Desensitized het volgende:
Maar voor punk/metal hoef je hem niet te halen
dat merk gitaren ken ik nietquote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef Desensitized het volgende:
En moeders![]()
Had een hele fijne witte longsleeve. Echt een übervette. Lekker wijd enzo, niet van die "strak zittende" mouwen enzo. Lekker slobberig. Zat heerlijk. Wel bij de boordjes wat gaten erin, en daarom heeft ze em weggegooid![]()
Slobberige longsleeves![]()
Slobberige longsleeve weggooiende moeders![]()
Heb ook eens een bespeeld, niet bepaald mijn ding, kreeg er niet echt een fijn geluid uit.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ze kunnen anders behoorlijk scheuren.Luister maar naar Weezer, die spelen ook op Orange.
Naast dat ze oerlelijk zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 17:25 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Heb ook eens een bespeeld, niet bepaald mijn ding, kreeg er niet echt een fijn geluid uit.
Ramonesquote:Op donderdag 2 november 2006 17:26 schreef punkjunk het volgende:
maar een londen citty stack is dus vet om te scheure, dus ik bedoel dat echte rauw 77punk geluid, voor een beetje normale prijs?
WTF lul jij nouquote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef Desensitized het volgende:
En moeders![]()
Had een hele fijne witte longsleeve. Echt een übervette. Lekker wijd enzo, niet van die "strak zittende" mouwen enzo. Lekker slobberig. Zat heerlijk. Wel bij de boordjes wat gaten erin, en daarom heeft ze em weggegooid![]()
Slobberige longsleeves![]()
Slobberige longsleeve weggooiende moeders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |