Bedankt voor je antwoordquote:Op woensdag 1 november 2006 16:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, dat ligt er aan. De meeste podia die vaak bandjes hebben spelen, hebben hun eigen PA. Doe je aan een talentenjacht mee, of een festivalletje oid, dan is dat allemaal geregeld. Maar ga je bv in een kroeg of ander soort zaaltje spelen, dan moet je het soms zelf organiseren. Veel van die showcoverbruiloftsband hebben zelf de hele rimram, maar daar heb je flink wat mensen voor nodig om op te bouwen en te helpen sjouwen.
Soms kun je met de kroegbaas (oid) afspreken dat hij een PA regelt, dan huurt 'ie dat ergens + een mannetje die het allemaal aansluit en bedient.
Je kunt het ook helemaal zelf doen, en je eigen shit huren (+ evt. een mannetje), maar dat is een hoop gedoe. Speel je in een kleiner zaaltje, dan heb je vaak genoeg aan een zangversterker (+ boxen en monitors) met een paar kanalen. Meestal versterk je dan de zang, bas en toetsen (indien aanwezig) uit via die versterker, en gebruiken de gitaristen gewoon alleen hun eigen gitaarversterker. Je kunt evt ook nog een mic in de basdrum leggen, of boven de bekkens hangen, net wat je wil. Het is wel lastiger om op die manier een goed geluid te krijgen, omdat je niet een volledige mix hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:30 schreef TeleluvR het volgende:
Qua hoeveelheid gitaren kunnen we wel een muziekwinkel beginnen... (40+)![]()
Afscheid nemen is moeilijk...quote:
Gitaar kopen??quote:Op woensdag 1 november 2006 17:42 schreef -Menn0- het volgende:
3 Gitaren (1 electrisch, 1 western, 1 spanjaard) en 1 Bass
quote:
Die slagplaat en 3e humbucker is téquote:Op woensdag 1 november 2006 17:45 schreef ibaneX het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[afbeelding]
ik wel mooi vindezelf gemaakt via zo'n flash ding op een site.
Hier:
1 gitaar , 1 bas
en de 2e gitaar komt deze week
Ik wil nog een unkelelle en een semi-acoustich
Ja of je koopt een nieuwe gitaarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is een nette wond, is nog wel te maken...
Vrouwenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja of je koopt een nieuwe gitaar
Hij ziet er niet uit.
Dude je verzamelt kastanjesquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dude je verzamelt kastanjes. waarom
!?
Je gitaar is erg dood.
Als een vrouw hem fixt niet neequote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]! krijgen we dát als je hem nu gaat fixen krijg je er nooit meer zo'n mooi geluid uit ben ik van overtuigd
.
Herfstboeketje/schaaltje/dinges voor moeders.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dude je verzamelt kastanjes. waarom
!?
Je gitaar is erg dood.
Wátquote:
Stikquote:Op woensdag 1 november 2006 18:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als een vrouw hem fixt niet nee!
Dat je die kastanjes zag liggenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wát!?
[..]
Stik! het is gewoon zo
.
http://www.nymphusa.com/kisekae/kisekaeE1.aspquote:Op woensdag 1 november 2006 17:49 schreef Desensitized het volgende:
Stoer ding, maar jammer van die middelste humbucker, die moet er uit
Welke site?
Oh creatiefquote:Op woensdag 1 november 2006 18:06 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Herfstboeketje/schaaltje/dinges.
Inderdaad erg dood, en zoek ook een nieuwe, maar waarom niet mooi?![]()
Het is ook zo dat vrouwen niet kunnen autorijdenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wát!?
[..]
Stik! het is gewoon zo
.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als een vrouw hem fixt niet nee!
JA ALS JE OVER MIJN REACTIE HEEN LEESTquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
Aangezien niemand John Mayer en zijn gitaarwerk interessant lijkt te vinden, hier een goed verhaal van zijn hand over tone. En gaat dat luisteren, verdomme!![]()
[..]
[afbeelding]
Ik dacht dat het reflectie was...quote:Op woensdag 1 november 2006 19:06 schreef Jorikjet het volgende:
super zonde van die lampjes in die maya les paul
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
is dat een ibanez SA-nogwat? die zijn best mooi eigenlijk
![]()
Feauteau?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:54 schreef Timmeeehh het volgende:
[..]
best mooi ding. Ruilen voor mijn ibanez?
ik heb er 3 waarvan 1 mijn oude en inmiddels compleet afgeragde beginners gitaar is die ik niet meer gebruik. ...quote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Bizznitch het volgende:
Jezus wat heeft iedereen veel gitaren btw!
Ik heb er maar 2.
ik ook maar 3quote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Bizznitch het volgende:
Jezus wat heeft iedereen veel gitaren btw!
Ik heb er maar 2.
Neeee... Ik kan niet... Had er graag heen gewild!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef -Beer- het volgende:
Gaat er iemand naar het Speedfest in Eindhoven 2 december?
Ja maar jij kan dan nog zeggen dat je een dure hebtquote:
Ik wil meerquote:Op woensdag 1 november 2006 19:53 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja maar jij kan dan nog zeggen dat je een dure hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |