Nee, tis puur sex hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 08:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja dat zal wel .... maar goed vind je dat ok om alleen je lusten te verhelpen? Misschien voelt de ander wel meer (laatste comment ik ga nu slapen)
Is toch juist handig? Dan weet je iig dat daar geen problemen kunnen opstaan zoals je bij hetero fuckbuddies vaak ziet.quote:Op zondag 5 november 2006 08:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja dat zal wel .... maar goed vind je dat ok om alleen je lusten te verhelpen? Misschien voelt de ander wel meer (laatste comment ik ga nu slapen)
Ik ben het met je eens. Vanuit sexueel oogpunt kan ik heel veel plezier beleven aan een vrouw maar vanuit het oogpunt van liefde heb ik niet zoveel met vrouwen, blijf ik er lieve ver van en zoek ik meer mannen op dan vrouwen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Alsof je dat met zekerheid kan zeggen dat je nooit een relatie met een man zal aangaan, of nooit verliefd zal worden.
De termen van seksualiteit gaan puur en alleen over seksualiteit, iemand die alleen op het andere geslacht valt, seksueel gezien, is hetero, ook al heeft dat persoon nog nooit een relatie gehad, nog nooit verliefdheidsgevoelens gehad.
Als ik dit naar mezelf vertaal(heb dit al vaker gezegd), stel dat hoeveel gevoelens je kan hebben je seksualiteit bepaalt.
Dan was ik in het begin van mijn leven a-seksueel, tot ik voor het eerst verliefd werd, toen was ik hetero, op ten duur seks met vrouwen, maar niet bi, dat werd ik pas toen ik meer voelde voor een vrouw(iets dat ik daarvoor niet had verwacht).
Toch ben ik niet veranderd in die tijd, mijn seksualiteit is hetzelfde gebleven, het gevoelsleven van liefde/verliefdheid heeft gewoon in het geheel niets met seksualiteit te maken, seks(ualiteit) en liefde zijn 2 verschillende dingen, ze kunnen prachtig hand in hand met elkaar, maar het is niet hetzelfde.
Pusherig naar wie toe? Verklaar je naderquote:Op maandag 6 november 2006 09:12 schreef dawg het volgende:
Ik vind dit topic maar pusherig overkomen eigenlijk.
Nou, dat gezeur over wel of niet bi zijn, als je iets met een man zou willen doen als man zijnde, maar het om dat labeltje niet doet. 'Iedereen' zeurt dan dat ze niet zoveel om dat labeltje moeten geven, ergo, probeer het eens, het zal je heus wel bevallen, je moet niks om dat labeltje geven, en meer van dat soort uitspraken.quote:Op maandag 6 november 2006 09:23 schreef Fokkie het volgende:
[..]
Pusherig naar wie toe? Verklaar je nader
Ik vind het prima als mensen anoniem willen blijven, of als ze geen labeltje willen. Ik wil eigenlijk juist af van labeltjes, maar dat is vandaag de dag nog geen optie lijkt me. Want mensen krijgen zo snel een labeltje als ze iets doen wat volgens veel mensen niet in de hetero-straatje past.quote:Op maandag 6 november 2006 09:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, dat gezeur over wel of niet bi zijn, als je iets met een man zou willen doen als man zijnde, maar het om dat labeltje niet doet. 'Iedereen' zeurt dan dat ze niet zoveel om dat labeltje moeten geven, ergo, probeer het eens, het zal je heus wel bevallen, je moet niks om dat labeltje geven, en meer van dat soort uitspraken.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die gewoon geen interesse hebben, maar het wel leuk vinden om het daarover (anoniem) te hebben. Het lijkt wel of dat in dit topic niet mogelijk is. Zo komt het op mij over.
en vervolgens ga je dus zelf zeggen welke labeltjes er niet op passen... krom he ..?quote:Op maandag 6 november 2006 16:07 schreef Rann het volgende:
Labeltjes....het zou verboden moeten worden.....
Zelf ben ik van mening dat als een man ALLEEN de neiging heeft om een andere man te pijpen hij niet direct homo is, of bisexueel, tenminste, zolang hij er geen (verliefde) gevoelens voor die man heeft. Zoals sommige mensen gek worden van voeten, worden anderen dat misschien gek van een "kloppende harde piemel". Alleen die zit niet op een vrouw....
Je email posten in dit topic en het komt allemaal wel in orde denk ikquote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef dfens het volgende:
Hoe je het ook noemt. Ik wil nog steeds een lekkere dikke stijve lul pijpen. Met een vrouw erbij, die of alleen toekijkt, of meedoet. Hoe regel ik zoiets?
hmmmquote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Emu het volgende:
[..]
Je email posten in dit topic en het komt allemaal wel in orde denk ik
Ik weet niet zeker of mijn verhaal hier past, maar niet geschoten.......quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef dfens het volgende:
Hoe je het ook noemt. Ik wil nog steeds een lekkere dikke stijve lul pijpen. Met een vrouw erbij, die of alleen toekijkt, of meedoet. Hoe regel ik zoiets?
vond je het niet ranzig? je wilde genieten dus liet je jezelf gaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:22 schreef Mister_Maikel het volgende:
[..]
Dus het kan wel. Een harde stijve lul in combinatie met "vrouwenlichaam"
Zij/hij was me al een tijd lang oraal aan het bevredigen. Dat gevoel was goed genoeg om het te laten door gaan. En zou het niet hypocriet zijn om dan te stoppen?? Wat was er veranderd?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
vond je het niet ranzig? je wilde genieten dus liet je jezelf gaan?
ieder z'n meug. daar zou ik dus van afknappen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:28 schreef Mister_Maikel het volgende:
[..]
Zij/hij was me al een tijd lang oraal aan het bevredigen. Dat gevoel was goed genoeg om het te laten door gaan. En zou het niet hypocriet zijn om dan te stoppen?? Wat was er veranderd?
We hadden bijna de hele nacht samen gedanst. Als ik bij de bar stond, stond zij tegen mij aan te rijden....geloof me de geilheid was tot een bijzondere hoogte gestegen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ieder z'n meug. daar zou ik dus van afknappen.
waarschijnlijk zou ik een slappe krijgen en geen zin meer hebben.
wat doe je hier danquote:Op donderdag 16 november 2006 09:35 schreef Waris3 het volgende:
Nou, ik heb dus echt geen zin om door mannen gegeild te worden. Smerige nichten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |