abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2006 @ 13:43:29 #76
124948 Averon
One of the good guys
pi_43169407
Macho, een man 'hoort' stoer te zijn en hij 'hoort' niet aan andere mannen te denken. Dat is er bij veel mannen diep ingezet.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43169983
inderdaad, het is vaak de angst voor de reactie van de omgeving.
als die angst is overwonnen of de vertrouwens basis tussen de 2 mannen is dusdanig (het blijft onder ons) durft men vaak meer
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
  donderdag 2 november 2006 @ 14:36:08 #78
124948 Averon
One of the good guys
pi_43171212
Wat er in de slaapkamer gebeurt blijft in de slaapkamer zeg maar, ik denk dat vele nog op zouden kijken als ze wisten wat mensen links en rechts geprobeerd hebben.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_43171563
inderdaad Averon, maar er zijn er genoeg die "uit de school klappen"
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
  donderdag 2 november 2006 @ 14:49:33 #80
124948 Averon
One of the good guys
pi_43171634
Ja, dat risico loop je altijd. Gek genoeg vetrouwen we vrouwen schijnbaar wel met onze intieme details. Meer geaccepteerd denk ik.
pi_43177524
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:49 schreef Averon het volgende:
Ja, dat risico loop je altijd. Gek genoeg vetrouwen we vrouwen schijnbaar wel met onze intieme details.
vrouwen zijn toch roddeltantes? ik zou ermee uitkijken dan
het ligt aan de persoon natuurlijk.
pi_43178449
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:48 schreef SlimShady het volgende:

[..]

vrouwen zijn toch roddeltantes? ik zou ermee uitkijken dan
het ligt aan de persoon natuurlijk.
Sommige vrouwen zijn roddeltantes
Never underestimate the predictability of stupidity
  donderdag 2 november 2006 @ 18:24:09 #83
124948 Averon
One of the good guys
pi_43178565
Vrouwen praten. Dat is een feit, maar waarover, dat is voor mannen het mysterie he.

Maar, aan de aan de andere kant is het raar dat je met sommige geheimen mannen vetrouwt en met sommige vrouwen..
pi_43181393
Zo zal de meeting worden: (waarschuwing: lekkere pic)
-edit-

[ Bericht 23% gewijzigd door NanKing op 02-11-2006 20:02:15 (Geen KPD hier.) ]
  donderdag 2 november 2006 @ 20:43:54 #85
97348 Matness
Matt about you
pi_43183911
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:43 schreef Averon het volgende:
Macho, een man 'hoort' stoer te zijn en hij 'hoort' niet aan andere mannen te denken. Dat is er bij veel mannen diep ingezet.
Zo macho als The Villiage People bedoel je?
pi_43186831
daar was alleen de indiaan homo van, dit even ter info..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  Redactie Frontpage donderdag 2 november 2006 @ 22:21:54 #87
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43188195
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef FUFR het volgende:
daar was alleen de indiaan homo van, dit even ter info..
Ja, die leernicht en de cowboy waren gelukkig duidelijke hetero macho's
pi_43189507
edit, zie http://www.rotten.com/library/culture/village-people/

in ieder geval 2 die niet gé waren. 1 was getrouwd met de tante van the Fresh Prince..
Maar die foto's

[ Bericht 62% gewijzigd door FUFR op 02-11-2006 22:53:37 ]
  donderdag 2 november 2006 @ 23:32:03 #89
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_43191375
Laat ik het zo zeggen ik zeg geen nee
helaas is het er "nog" niet van gekomen MMV wel MV( mijn ex dan ) en MM (tja soms heb je gewoon zin )
Daarnaast wil ik ook nog altijd mijn eerste paren/groepen ervaring of dat vrouwen, mannen of gemengd zijn welke leeftijd, lichaamsbouw ect maakt mij niet uit.
Ik ben bi ja maar dan ook alleen voor de sex. Ik wordt niet verliefd op mannen.
Met mijn ex en een goede vriend hadden we bijna een MMV gedaan ( hij is ook bi ) maar mijn ex wilde op het laatste moment helaas niet.
Echt neuken hoeft nog niet eens. Ik ben dol op beffen en pijpen, dat doe ik nog liever.

En ja ik kom ervoor uit kan mij het schelen wat andere er van vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door depax op 02-11-2006 23:44:34 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:57:10 #90
124948 Averon
One of the good guys
pi_43198928
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef depax het volgende:

Hear, hear
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:00:26 #91
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43199015
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef depax het volgende:
Laat ik het zo zeggen ik zeg geen nee
helaas is het er "nog" niet van gekomen MMV wel MV( mijn ex dan ) en MM (tja soms heb je gewoon zin )
Daarnaast wil ik ook nog altijd mijn eerste paren/groepen ervaring of dat vrouwen, mannen of gemengd zijn welke leeftijd, lichaamsbouw ect maakt mij niet uit.
Ik ben bi ja maar dan ook alleen voor de sex. Ik wordt niet verliefd op mannen.
Met mijn ex en een goede vriend hadden we bijna een MMV gedaan ( hij is ook bi ) maar mijn ex wilde op het laatste moment helaas niet.
Echt neuken hoeft nog niet eens. Ik ben dol op beffen en pijpen, dat doe ik nog liever.

.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43199582
Ik ben totaal niet bi. Maar had altijd de gedachte, als het me overkomt ga ik het niet uit de weg.
Ik kan sommige vrouwen wel mooi vinden maar het wind me niet op.
Afgelopen zaterdag hadden we een feestje in de kroeg. M'n man was stront vervelend.. dus ik greep hem hard bij z'n tepel en draaide eraan. Dan is ie meestal wel ff stil
Er stond een bekende van me bij. Ze stond met open mond te kijken. Toen pakte ze mijn borst beet...
Niet hard, iig niet een manier die me opwond. Ik werd verlegen klapte dicht en wist niet hoe ik er in godsnaam op moest reageren. Ze kwam dichtbij me staan. Ze is echt heel erg knap. Het deed me erg weinig.
Uiteindelijk ben ik maar afstandelijk gaan doen. Ik was helemaal van m'n stuk gebracht.
Ik had het me altijd anders voorgesteld... een vrouw die je begint te zoenen... of iets in die richting.
Nou ging dat niet want het was een verkleedfeestje en m'n hele gezicht zat onder de schmink...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:24:58 #93
124948 Averon
One of the good guys
pi_43199653
Hey, badlitlegirl, gewoon meegaan met wat goed voelt, wie weet ontdek je wel een nieuwe kant van jezelf.
pi_43199654
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik ben totaal niet bi. Maar had altijd de gedachte, als het me overkomt ga ik het niet uit de weg.
Afgelopen zaterdag hadden we een feestje in de kroeg. M'n man was stront vervelend.. dus ik greep hem hard bij z'n tepel en draaide eraan. Dan is ie meestal wel ff stil
Er stond een bekende van me bij. Ze stond met open mond te kijken. Toen pakte ze mijn borst beet...
Niet hard, iig niet een manier die me opwond. Ik werd verlegen klapte dicht en wist niet hoe ik er in godsnaam op moest reageren. Ze kwam dichtbij me staan. Ze is echt heel erg knap. Het deed me erg weinig.
Uiteindelijk ben ik maar afstandelijk gaan doen. Ik was helemaal van m'n stuk gebracht.
Ik had het me altijd anders voorgesteld... een vrouw die je begint te zoenen... of iets in die richting.
Nou ging dat niet want het was een verkleedfeestje en m'n hele gezicht zat onder de schmink...
wat is dat toch met jullie vrouwen dat jullie altijd aan onze tepels moeten draaien?

als je het niet verwacht zo'n 'aanval' dan kan dat idd best intimiderend zijn.
Maar hoe voel je je nu, zo achteraf?
Was het toch wel spannend of heb je zoiets van: "ieks!" ?
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:26:11 #95
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43199685
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef badlittlegirl het volgende:
Mjah, dat heeft ze dus helemaal verkeerd aangepakt vind ik....
Maar ik mag hopen dat je niet op een voorval je mening baseert wbt vrouwen?
pi_43199696
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:24 schreef FUFR het volgende:

[..]

wat is dat toch met jullie vrouwen dat jullie altijd aan onze tepels moeten draaien?

als je het niet verwacht zo'n 'aanval' dan kan dat idd best intimiderend zijn.
Maar hoe voel je je nu, zo achteraf?
Overdondert...en erg laf... ik wist mezelf echt geen houding te geven.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:28:59 #97
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43199768
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:26 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal logisch, mij zou het ook overdonderen als een man mij zomaar in mijn kruis grijpt, ook al ziet hij er goed uit.

Alleen ik zou dan op een gegeven moment wel anticiperen.
pi_43199864
Nou moet ik wel zeggen dat ze een hele leuke vriend heeft... als die meedoet vind ik het minder erg
Maar ze komt af en toe 's middags naar de kroeg.. zal eens een goed gesprek met haar hebben.
Gewoon eerlijk toegeven dat ik overdondert was.
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:33:10 #99
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43199894
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:31 schreef badlittlegirl het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ze een hele leuke vriend heeft... als die meedoet vind ik het minder erg
Maar ze komt af en toe 's middags naar de kroeg.. zal eens een goed gesprek met haar hebben.
Gewoon eerlijk toegeven dat ik overdondert was.
Maar je reactie was wel anders dan dat een man het zou doen?
pi_43200004
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:26 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

ik kan het me levendig voorstellen.
Ik heb dat ook es gehad. sta ik in een kroeg te draaien. komt er een totally drunk meisje op me af (bloedmooi), grijpt me vol bij de ballen en vraagt: blijf je vanavond bij me slapen?
Van schrik liet ik de naald op de plaat vallen, heel de toko kijken, want de schuif stond open.

Nadat ik van de schrik was bekomen heb ik 'r gezegd dat ik dat best zou willen maar dat dat niet in mijn aard lag achter mijn vrouws rug te doen.. Ik heb ze wel nog even naar huis gebracht, ze was echt goed zat en ben er met een goedenacht kusje vanaf gekomen..

zoiets moet men aankondigen en niet plotsklaps doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')