Dat zou een coupe zijn. Maar maak ik me ook niet al te druk over.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
anoniem?
dude, pas op wat je zegt.
ik ben er volgens mij al achter wie je bent, waar je huis woont en wat je doet.
(en ik vergeet die info ook meteen weer)
ik moet steeds gniffelen als jullie het over een meeting hebbenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Vraag me af of je het van de grond krijgt.
Maar try zou ik zeggen, huur een zaaltje.
Als er genoeg vrouwelijk schoon is kom ik misschien ook welquote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Vraag me af of je het van de grond krijgt.
Maar try zou ik zeggen, huur een zaaltje.
Ik geef het je te doen het te organiseren.quote:
sceptisch is dan nog licht uitgedrukt.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:49 schreef Averon het volgende:
Ik ben er zelf ook sceptisch over.
ik weet er wel eentje maar ik hou niet van voetbalquote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef dfens het volgende:
Nou nog een vrouw die dit: (waarschuwing, schokkend plaatje voor sommigen)
wil doen en we zijn binnen
geil manquote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef dfens het volgende:
Nou nog een vrouw die dit: (waarschuwing, schokkend plaatje voor sommigen)
wil doen en we zijn binnen
De definitie van biseksueel zijn is dat je je seksueel aangetrokken voelt tot beide geslachten, als dat zo is dan ben je bi in mijn ogen, dus geen uitzondering zo van ik wil er geen relatie mee, ik doe het maar eens per jaar, ik zou er niet verliefd op worden, dat zit allemaal niet in die definitie, het woord biseksualiteit betekend niets meer en niets minder dan die seksuele aantrekkingskracht tot beide geslachten.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef dj_ko het volgende:
Nog een discussie:
Als je gepijpt wordt door een man ben je dan ook gelijk bi?
eigenlijk zijn we dus allemaal bi, alleen weten de meesten het nog nietquote:Op woensdag 1 november 2006 20:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat dat geil vinden nu presies is wat bi betekend
Of hebben niet de behoefte er iets mee te doen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
eigenlijk zijn we dus allemaal bi, alleen weten de meesten het nog niet
Biseksueel oke, maar Bi houd voor mij meer in dan sex.........quote:Op woensdag 1 november 2006 20:24 schreef erodome het volgende:
[..]
De definitie van biseksueel zijn is dat je je seksueel aangetrokken voelt tot beide geslachten, als dat zo is dan ben je bi in mijn ogen, dus geen uitzondering zo van ik wil er geen relatie mee, ik doe het maar eens per jaar, ik zou er niet verliefd op worden, dat zit allemaal niet in die definitie, het woord biseksualiteit betekend niets meer en niets minder dan die seksuele aantrekkingskracht tot beide geslachten.
Er zijn veel mensen, zowel man als vrouw, bang om in dat hokje te vallen, bij mannen is dat wat meer aan de orde dan bij vrouwen, dan is het veiliger om te zeggen, ik ben niet bi, vindt het alleen maar geil soms.
Als dat is wat je voor jezelf nodig hebt om het tegen jezelf te kunnen verantwoorden, om er vrede mee te hebben, prima, dan moet je dat vooral doen.
Maar feit blijft dat dat geil vinden nu presies is wat bi betekend
jepquote:Op donderdag 2 november 2006 12:49 schreef timeloop het volgende:
doe gewoon lekker waar je zin in hebt
en geniet van het leven, toch?
met nadruk op durven?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:23 schreef Averon het volgende:
En als je je er maar prettig bij voelt.
Het probleem is dat veel mannen zich er niet prettig bij durven voelen.
vrouwen zijn toch roddeltantes? ik zou ermee uitkijken danquote:Op donderdag 2 november 2006 14:49 schreef Averon het volgende:
Ja, dat risico loop je altijd. Gek genoeg vetrouwen we vrouwen schijnbaar wel met onze intieme details.
Sommige vrouwen zijn roddeltantesquote:Op donderdag 2 november 2006 17:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
vrouwen zijn toch roddeltantes? ik zou ermee uitkijken dan![]()
het ligt aan de persoon natuurlijk.
Zo macho als The Villiage People bedoel je?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:43 schreef Averon het volgende:
Macho, een man 'hoort' stoer te zijn en hij 'hoort' niet aan andere mannen te denken. Dat is er bij veel mannen diep ingezet.
Ja, die leernicht en de cowboy waren gelukkig duidelijke hetero macho'squote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef FUFR het volgende:
daar was alleen de indiaan homo van, dit even ter info..
Hear, hearquote:Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef depax het volgende:
En ja ik kom ervoor uit kan mij het schelen wat andere er van vinden.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef depax het volgende:
Laat ik het zo zeggen ik zeg geen nee
helaas is het er "nog" niet van gekomen MMV wel MV( mijn ex dan ) en MM (tja soms heb je gewoon zin)
Daarnaast wil ik ook nog altijd mijn eerste paren/groepen ervaring of dat vrouwen, mannen of gemengd zijn welke leeftijd, lichaamsbouw ect maakt mij niet uit.
Ik ben bi ja maar dan ook alleen voor de sex. Ik wordt niet verliefd op mannen.
Met mijn ex en een goede vriend hadden we bijna een MMV gedaan ( hij is ook bi ) maar mijn ex wilde op het laatste moment helaas niet.
Echt neuken hoeft nog niet eens. Ik ben dol op beffen en pijpen, dat doe ik nog liever.
En ja ik kom ervoor uit kan mij het schelen wat andere er van vinden.
wat is dat toch met jullie vrouwen dat jullie altijd aan onze tepels moeten draaien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik ben totaal niet bi. Maar had altijd de gedachte, als het me overkomt ga ik het niet uit de weg.
Ik kan sommige vrouwen wel mooi vinden maar het wind me niet op.
Afgelopen zaterdag hadden we een feestje in de kroeg. M'n man was stront vervelend.. dus ik greep hem hard bij z'n tepel en draaide eraan. Dan is ie meestal wel ff stil
Er stond een bekende van me bij. Ze stond met open mond te kijken. Toen pakte ze mijn borst beet...
Niet hard, iig niet een manier die me opwond. Ik werd verlegen klapte dicht en wist niet hoe ik er in godsnaam op moest reageren. Ze kwam dichtbij me staan. Ze is echt heel erg knap. Het deed me erg weinig.
Uiteindelijk ben ik maar afstandelijk gaan doen. Ik was helemaal van m'n stuk gebracht.
Ik had het me altijd anders voorgesteld... een vrouw die je begint te zoenen... of iets in die richting.
Nou ging dat niet want het was een verkleedfeestje en m'n hele gezicht zat onder de schmink...
Mjah, dat heeft ze dus helemaal verkeerd aangepakt vind ik....quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik ben totaal niet bi. Maar had altijd de gedachte, als het me overkomt ga ik het niet uit de weg.
Ik kan sommige vrouwen wel mooi vinden maar het wind me niet op.
Afgelopen zaterdag hadden we een feestje in de kroeg. M'n man was stront vervelend.. dus ik greep hem hard bij z'n tepel en draaide eraan. Dan is ie meestal wel ff stil
Er stond een bekende van me bij. Ze stond met open mond te kijken. Toen pakte ze mijn borst beet...
Niet hard, iig niet een manier die me opwond. Ik werd verlegen klapte dicht en wist niet hoe ik er in godsnaam op moest reageren. Ze kwam dichtbij me staan. Ze is echt heel erg knap. Het deed me erg weinig.
Uiteindelijk ben ik maar afstandelijk gaan doen. Ik was helemaal van m'n stuk gebracht.
Ik had het me altijd anders voorgesteld... een vrouw die je begint te zoenen... of iets in die richting.
Nou ging dat niet want het was een verkleedfeestje en m'n hele gezicht zat onder de schmink...
Overdondert...en erg laf... ik wist mezelf echt geen houding te geven.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat is dat toch met jullie vrouwen dat jullie altijd aan onze tepels moeten draaien?
als je het niet verwacht zo'n 'aanval' dan kan dat idd best intimiderend zijn.
Maar hoe voel je je nu, zo achteraf?
Dat lijkt me nogal logisch, mij zou het ook overdonderen als een man mij zomaar in mijn kruis grijpt, ook al ziet hij er goed uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:26 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Overdondert...en erg laf... ik wist mezelf echt geen houding te geven.
Maar je reactie was wel anders dan dat een man het zou doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:31 schreef badlittlegirl het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ze een hele leuke vriend heeft... als die meedoet vind ik het minder erg![]()
Maar ze komt af en toe 's middags naar de kroeg.. zal eens een goed gesprek met haar hebben.
Gewoon eerlijk toegeven dat ik overdondert was.
ik kan het me levendig voorstellen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:26 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Overdondert...en erg laf... ik wist mezelf echt geen houding te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |