quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Het is misschien gemierenneuk, maar als je van 97 naar 101 bent gezakt bijvoorbeeld, hoeft dat niet te betekenen dat je relatief (ten opzichte van de rest) minder bent gaan posten.
Als je eerst hetzelfde postaantal hebt en lager staat, dan sta je ook lager als je op een latere lijst weer hetzelfde postaantal hebt. Gesorteerd op useridquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Let er wel op dat je de posities niet helemaal kan vergelijken. Dit omdat Pinball mensen met een zelfde postaantal op dezelfde positie zet, maar niet één plaats overslaat. En Bruce zet ondanks dat mensen een zelfde postaantal hebben, de één toch op een lagere positie.
Hoe meer er gepost wordt, hoe minder waarschijnlijk het wordt dat twee mensen een exact gelijk aantal posts hebben, maar de kans bestaat natuurlijk altijd (zeker bij lagere posities loopt het op). Oftewel, bij Pinball kan het zijn dat je onterecht wat hoger staat. Het is misschien gemierenneuk, maar als je van 97 naar 101 bent gezakt bijvoorbeeld, hoeft dat niet te betekenen dat je relatief (ten opzichte van de rest) minder bent gaan posten.
Jammer, ik verheug me altijd zo op je postjes om zeven uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:15 schreef Pinball het volgende:
Zie je wel, daarom heb ik nou zo'n hekel aan die postaantallenlijstjes.
Komt altijd gezeik van.
Er zijn genoeg andere lijstjes behalve postaantallenlijstjes hoor, dus maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Jammer, ik verheug me altijd zo op je postjes om zeven uur 's ochtends
Sorry, ik volg je niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:04 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je eerst hetzelfde postaantal hebt en lager staat, dan sta je ook lager als je op een latere lijst weer hetzelfde postaantal hebt. Gesorteerd op userid.
Die andere lijstjes zijn ook veel leuker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere lijstjes behalve postaantallenlijstjes hoor, dus maak je geen zorgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:15 schreef Pinball het volgende:
Zie je wel, daarom heb ik nou zo'n hekel aan die postaantallenlijstjes.
Komt altijd gezeik van.
.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:00 schreef Pinball het volgende:
Heb je gedronken Bruce?
Ik zou het even dubbelchecken als ik jou was, je gevoel voor humor leek niet meer te ademen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:21 schreef Bruce117 het volgende:
Ja uiteraard.
Anders gaat een mens dood
quote:
Voor andere lijstjes geldt het net zo goed (vaak nog meer)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die andere lijstjes zijn ook veel leuker.
Skip die veelpostlijstjes maar.![]()
![]()
O ja er was toch ook ene forumpie waar arcee allerlei verzoekjes deed?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er ook stats op verzoek mogelijk?
Nou nou, jij bent snel op je teentjes getraptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou het even dubbelchecken als ik jou was, je gevoel voor humor leek niet meer te ademen.
Ja hoor, als jij dan beter slaapt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Voor andere lijstjes geldt het net zo goed (vaak nog meer)![]()
Kan je niet als je twee nummers 13 hebt door gaan bij #15 Pinball?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |