Als BB is afgelopen, en het lukt nog om "in" het programma te komen, komt er een inhaalrace.quote:
Zo erg is het niet om hoog te staan hoor. Betekent dat je lekker meewerkt aan een forum. Wat wel jammer is, is dat je met nog geen 1000 posts in 6 weken al op 1 kunt staan. Bij BB stond je dan ergens in de middenmoot.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:25 schreef Leandra het volgende:
Het viel mij ook al op dat ik aangenaam laag sta... dacht dat het erger was.
Komt door het lezen waarschijnlijk.
Dat wel, maar het is zo lastig volhouden dat je geen pc-verslaving hebt...quote:Op woensdag 1 november 2006 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo erg is het niet om hoog te staan hoor. Betekent dat je lekker meewerkt aan een forum. Wat wel jammer is, is dat je met nog geen 1000 posts in 6 weken al op 1 kunt staan. Bij BB stond je dan ergens in de middenmoot.
Daarom heb je maar een username gekozen met 4 cijfers er inquote:
Geef toe Scan, je hebt geen leven buiten FOK!quote:
Buiten FOK wel, maar buiten BB niet misschienquote:Op woensdag 1 november 2006 16:48 schreef Day het volgende:
[..]
Geef toe Scan, je hebt geen leven buiten FOK!![]()
Get a life!quote:
quote:
Wel achter mij blijven he?quote:
In mijn lijstje sta je zelfs op #52, samen met demins en static. Nóg hoger.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
#74, hoger dan ik had gedachtmaar het forum loopt ook nog niet echt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |