Daar kan MMach nog een puntje aan zuigen, woeiii!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Eindelijk weer eens verder gegaan met de badkamer!
Al na 2 maanden!

Ik wist niet dat lucille ook jouw badkamer deedquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Eindelijk weer eens verder gegaan met de badkamer!
Al na 2 maanden!

Zelf jarig geweestquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef taxibabe het volgende:
damn ... door mn verjaardag heb ik veel gemist zie ik wel![]()
ik ga maar gauw even bijlezen.

yep tnx! , ben bijna halve sara nu, ik word echt oud ..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zelf jarig geweest
Jamaardawissiknie!
Gefeliciteerd!![]()

quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef gronk het volgende:
Ik wist niet dat lucille ook jouw badkamer deed

Ja, dat kan!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand dat? Kan je die tegelmozaiekmatjes snijden?
Tussen de tegeltjes in wel... DuhMaar dat je een half rijtje tegeltjes krijgt?
Je kan er natuurlijk donder op zeggen dat het bij ons allemaal net niet precies pas is.

En intussen maak ik het u ook al makkelijker want er is al een week of zo geen keukenvooruitgangquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En Mmach... tsja, ik wil die jongen z'n positie natuurlijk niet in gevaar brengen. Dus wij doen het wel gewoon rustig aan.

Thanksquote:Op zondag 12 november 2006 13:11 schreef sanger het volgende:
Feli Vonkie!

quote:Op zondag 12 november 2006 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Misschien niet bijster orgineel; maar zoals ik al aangaf mijn ouders zijn niet echt van die outgoing types![]()
Gaan je ouders wel mee uit eten?quote:

Kado's in de smaak gevallenquote:Op maandag 13 november 2006 07:50 schreef Marsepein het volgende:
Hoe was het Vonk? Kado's in de smaak gevallen? Lekker uit eten geweest?

Kan een modje de bovenstaande post verwijderen? Spam is niet toegestaanquote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
De FOK! Kerstinzameling!
Dit jaar gaat om het om de Stichting Fok
Een stichting die kinderen met Cystic Fibrosis mee neemt voor een dagje uit.
Daarnaast zijn ze op dit moment hard bezig met geld inzamelen voor internet verbindingen in ziekenhuizen etc.
Meer info in: FOK! voor FOK de kerstactie is van start

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |