Daar kan MMach nog een puntje aan zuigen, woeiii!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Eindelijk weer eens verder gegaan met de badkamer!
Al na 2 maanden!
Ik wist niet dat lucille ook jouw badkamer deedquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Eindelijk weer eens verder gegaan met de badkamer!
Al na 2 maanden!
Zelf jarig geweestquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef taxibabe het volgende:
damn ... door mn verjaardag heb ik veel gemist zie ik wel![]()
ik ga maar gauw even bijlezen.
yep tnx! , ben bijna halve sara nu, ik word echt oud ..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zelf jarig geweest
Jamaardawissiknie!
Gefeliciteerd!![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef gronk het volgende:
Ik wist niet dat lucille ook jouw badkamer deed
Ja, dat kan!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand dat? Kan je die tegelmozaiekmatjes snijden?
Tussen de tegeltjes in wel... DuhMaar dat je een half rijtje tegeltjes krijgt?
Je kan er natuurlijk donder op zeggen dat het bij ons allemaal net niet precies pas is.
En intussen maak ik het u ook al makkelijker want er is al een week of zo geen keukenvooruitgangquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En Mmach... tsja, ik wil die jongen z'n positie natuurlijk niet in gevaar brengen. Dus wij doen het wel gewoon rustig aan.
Thanksquote:Op zondag 12 november 2006 13:11 schreef sanger het volgende:
Feli Vonkie!
quote:Op zondag 12 november 2006 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Misschien niet bijster orgineel; maar zoals ik al aangaf mijn ouders zijn niet echt van die outgoing types![]()
Gaan je ouders wel mee uit eten?quote:
Kado's in de smaak gevallenquote:Op maandag 13 november 2006 07:50 schreef Marsepein het volgende:
Hoe was het Vonk? Kado's in de smaak gevallen? Lekker uit eten geweest?
Kan een modje de bovenstaande post verwijderen? Spam is niet toegestaanquote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
De FOK! Kerstinzameling!
Dit jaar gaat om het om de Stichting Fok
Een stichting die kinderen met Cystic Fibrosis mee neemt voor een dagje uit.
Daarnaast zijn ze op dit moment hard bezig met geld inzamelen voor internet verbindingen in ziekenhuizen etc.
Meer info in: FOK! voor FOK de kerstactie is van start
Wie wat waar en welke digitale vorm !quote:Op maandag 13 november 2006 14:16 schreef gronk het volgende:
Klopt dat je het niet kunt vinden. Het is namelijk 167 ohm.
zie 782.3.4 van NEN 1010, of 8.411.101, of de toelichting bij 8.411.101 (' De waarde van 167_ is gerelateerd aan de maximale aanrakingsspanning van 50 V bij een 300_mA aardlekstroom. In bestaande installaties waar een 500 mA-aardlekschakelaar is toegepast (volgens NEN 1010:1988) mag R A ten hoogste 100_ bedragen' )
handig om die dingen in electronische vorm te hebben staan, zodat je d'r gewoon op kan greppen
Ik heb ook mijn bijdrage geleverd, super initiatiefquote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
De FOK! Kerstinzameling!
Dit jaar gaat om het om de Stichting Fok
Een stichting die kinderen met Cystic Fibrosis mee neemt voor een dagje uit.
Daarnaast zijn ze op dit moment hard bezig met geld inzamelen voor internet verbindingen in ziekenhuizen etc.
Meer info in: FOK! voor FOK de kerstactie is van start
Er is ieder jaar een dergelijke actiequote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn bijdrage geleverd, super initiatief
Doet 't tweede mailtje 't wel?quote:
vorig jaar idd ook meegedaan, leuk initiatiefquote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Er is ieder jaar een dergelijke actie![]()
Met rechten en zulks?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:03 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen allen!Sinds wanneer ben ik mod geworden? En van welk forum?
hoe check ik dat?quote:
Knopjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:12 schreef sanger het volgende:
[..]
hoe check ik dat?
ik maak er geen misbruik van hoor als ik het zou kunnen.
Helemaal onderin de index... zie je daar 2 crewfora?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:12 schreef sanger het volgende:
[..]
hoe check ik dat?
ik maak er geen misbruik van hoor als ik het zou kunnen.
PUB?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:19 schreef sanger het volgende:
Nope geen van zulks....
Heb ook effe gepost in FB. Vreemd zeg.
Overigens zou ik het niet erg vinden on modje te zijn, maar dan wil ik wel weten waarvan
Ben ik zo een bekende naam danquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het achter ook al gevraagd.
Ik denk dat NJ iets te enthousiast geweest is met het zetten van het tagje en dat hij toen dacht 'het kleurtje is verdwenen, laat ik dat ook nog even doen'.
Oeps. Foutje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:03 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen allen!Sinds wanneer ben ik mod geworden? En van welk forum?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi zo appelsientje!
Oh, dat duurt dan nog even?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Binnenkort druk klussenMaar goed eerst moet het huis nog worden gebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |