"doe mij een aventuuur en een ropley ananaaaaaaas! en doe er ook maar een dubb'le inso bij!"quote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef Ripley het volgende:
Tropical UIO![]()
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's
Werk je soms bij mijn werkgever ik heb as zaterdag ook al een feest in tropische sferen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, kennelijk had ik de laatste post met mijn opmerking over het aanstaande feest van werk waarbij het thema 'Tropisch' is.
Unisys reprezent!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Werk je soms bij mijn werkgever ik heb as zaterdag ook al een feest in tropische sferen.
Overigens serieus waar de Unisys Feestjes zijn altijd top geregeld !quote:
whehehehequote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef just me het volgende:
Ik heb vrijdag een uitstapje met mijn schoolcollega's! Ben zoooooooooo blij dat ik iets anders te doen heb
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef just me het volgende:
Ik heb vrijdag een uitstapje met mijn schoolcollega's! Ben zoooooooooo blij dat ik iets anders te doen heb
jij weet mij teveel van mijn verleden hier op fokquote:Op woensdag 1 november 2006 15:44 schreef Jerruh het volgende:
"doe mij een aventuuur en een ropley ananaaaaaaas! en doe er ook maar een dubb'le inso bij!"
Dat beeld wilde ik dus niet hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg opeens visioenen van hele treurige zaaltjes met bloemenslingers, magere mannetjes in hawaishirts en dikke receptionistes met rieten rokjes aan
Ow, en tropical danny & guillermo on repeat
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat beeld wilde ik dus niet hebben.
*ril*
Ha! Dus tochquote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
een collega die zijn nieuwe scharrel (beiden Fok!kers)
strippokerquote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef Armageddon het volgende:
Kom je ook pokeren de 18e justme?Rip komt ook.
Wat? Dat had je na mijn hints van de vorige keer niet door? Tsssk.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:01 schreef Ripley het volgende:
Ha! Dus toch
Ow, en gefeliciteerd natuurlijk
en het was nog wel een wilde gokquote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
jij weet mij teveel van mijn verleden hier op fok
Ff andere broek aan, en dan ben ik weg!quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]wanneer gaan wij weer es brallen?
.
Ga toch lekker staan in de trein dan!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:52 schreef Joene het volgende:
ja hoi, file hell !
Doe mij de file maarquote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ga toch lekker staan in de trein dan!
Maar een uur over de fok!kerweg gedaan!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:52 schreef Joene het volgende:
ja hoi, file hell !
Ik ook iets van 35 min tot de a9.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar een uur over de fok!kerweg gedaan!
Das heul tofquote:Op donderdag 2 november 2006 08:02 schreef GI het volgende:
File is voor mietjes
Morgen krijg ik mijn nieuwe auto
Whehhehequote:Op donderdag 2 november 2006 08:19 schreef n00cL30n het volgende:
* n00cL30n heeft gisteravond een wieldop verloren.
Merkt een wakkere collega dit vanochtend op. Zeg ik:"Nou, ze waren al begonnen met montage van mijn winterbanden, alleen zat de rest er te strak onder!"
Ja... je had z'n gezicht moeten zien.quote:
Mijn ochtend-puft ook!quote:
Goedemorgen Tally!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:06 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Hoi Joene. Alles goed?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:13 schreef Joene het volgende:
Hoi Q.
Mits mooi weer!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:04 schreef UIO_AMS het volgende:
25 minuten lopen van huis naar kantoor. Andersom trouwens ook.
Tofquote:
Oef! Veel succes, het zal wel kouder gaan worden.quote:
Ja, dank je. Ik heb vanavond een werketentje en dacht "kom, laat ik ook eens representatief een jurkje en hakjes aan doen."quote:Op donderdag 2 november 2006 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oef! Veel succes, het zal wel kouder gaan worden.
Ben vanmorgen komen lopen naar kantoor. Was lekker.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
Mits mooi weer!
Q. Alles gaat prima , en daar ?quote:
Eens met Arma.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Jurkje en hakjes! Geil!
Dat dus !quote:Op donderdag 2 november 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Jurkje en hakjes! Geil!
Ik heb alleen maar meiden, homo's en getrouwde mensen op de afdeling. Useless dusquote:Op donderdag 2 november 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Jurkje en hakjes! Geil!
Aaargh! Ik heb gemerkt dat het in zo'n geval beter is om dan een tweede set kleding mee te nemen.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dank je. Ik heb vanavond een werketentje en dacht "kom, laat ik ook eens representatief een jurkje en hakjes aan doen."
Was gelukkig een verfrissend windje... Ik werd er ook weer iets meer beter van.. aangezien ik behoorlijk belabberd wakker werd vanochtend.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben vanmorgen komen lopen naar kantoor. Was lekker.
Jesters!quote:
Ik zie nog zat mogelijkheden zo links en rechts.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar meiden, homo's en getrouwde mensen op de afdeling. Useless dus
Jeps...quote:
«zo niet, dan toch»quote:Op donderdag 2 november 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zie nog zat mogelijkheden zo links en rechts.
Mooie ogenquote:Op donderdag 2 november 2006 10:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps...
Ze heeft nog wel eens periodes dat ze te mager is... Maar verders weer eens een heel mooi italiaans design.
Jups.. alleen daar kan ik al jaren, zo niet eeuwen, in verdrinken.quote:
Ze lijkt wel een beetje op deze:quote:Op donderdag 2 november 2006 10:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. alleen daar kan ik al jaren, zo niet eeuwen, in verdrinken.![]()
Goed, ze zijn blij met het jurkjequote:Op donderdag 2 november 2006 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de meisjes?
Ik zie alleen een afbeelding als ik je quote????quote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op deze:
[afbeelding]
Je gaat mij toch geen technische vragen stellen he, UIO?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie alleen een afbeelding als ik je quote????
Ik zie helemaal geen moer en als ik op [afbeelding] klik, sluit m'n pc af.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:25 schreef Ripley het volgende:
Je gaat mij toch geen technische vragen stellen he, UIO?
quote:
Het was niet expres, UIO. Ben je ongesteld?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen moer en als ik op [afbeelding] klik, sluit m'n pc af.
Lekker.
Gelukkig had ik 5 minuten daarvoor m'n werk van deze ochtend opgeslagen.
Wat een lelijke tepels! Lijken net keppeltjes!quote:
Of zo'n bel die op een hotelbalie staatquote:Op donderdag 2 november 2006 12:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een lelijke tepels! Lijken net keppeltjes!
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of zo'n bel die op een hotelbalie staat
Ja meisjes zijn ook oké.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn beter. En nee, het zijn niet mijn meisjes. Mocht ik willen![]()
ik mag ze gewoon niet zien , bitsjquote:Op donderdag 2 november 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Precies mijn gedachten Joene. Ze plaatst allemaal onzichtbare plaatjes, dat sekreet.quote:
Misschien inderdaad maar plaatjes van dr sek-reetquote:Op donderdag 2 november 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies mijn gedachten Joene. Ze plaatst allemaal onzichtbare plaatjes, dat sekreet.
Nou... Als de URL zou kloppen.. zou het een toppertje zijn.. Alleen..quote:Op donderdag 2 november 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Zeer appetijtelijk Rip! Zeer appetijtelijk, zelfs al zou ze meer kleding aan hebben.quote:
Deze zijn wel ok ,vooral die wetlook of glansquote:
hij staat daar ook lekker met zn handen in zn zakkenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik laat het tanken voorlopig aan een ander over: http://www.kladder.nl/2006/11/01/tanken-is-linke-soep/
LoLz.. Dan ben je echt niet blij!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik laat het tanken voorlopig aan een ander over: http://www.kladder.nl/2006/11/01/tanken-is-linke-soep/
Ik heb er verstand vanquote:Op donderdag 2 november 2006 13:47 schreef Armageddon het volgende:
Goddomme Rip. Wat een mooi ding!
Dat stond er niet bijquote:Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook zo'n groen/geel vermoeden dat dat ding je behoorlijk sloopt in bed.
Met die wijven weet je het maar nooit, JKquote:Op donderdag 2 november 2006 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En je hebt er dus ook geen verstand van?
Zo is maar net.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:58 schreef Ripley het volgende:
Met die wijven weet je het maar nooit, JK
Veel plezier UIO. Wel aan mij denken natuurlijk he?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga vanavond trouwens vreemd Rip. Dat je het even weet.
Ze heeft blond krullend haar en prominente meisjes. Dat moet lukken Rip.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:03 schreef Ripley het volgende:
Veel plezier UIO. Wel aan mij denken natuurlijk he?
Dan blijft het toch een beetje vertrouwd he?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze heeft blond krullend haar en prominente meisjes. Dat moet lukken Rip.
Ik zie het eigenlijk ook helemaal niet als vreemd gaan. Als jij niet dat personeelsgedoe had, was deze substituut ook helemaal niet nodig geweest.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:07 schreef Ripley het volgende:
Dan blijft het toch een beetje vertrouwd he?![]()
Vanavond kennelijk niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:21 schreef Armageddon het volgende:
Doen UIO en Rip het met elkaar?
Ons vrije avondje.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Getver, je doet het toch niet met fokkers!
Nee je doet het toch niet met fokkersquote:Op donderdag 2 november 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ik doe het regelmatig niet met fokkers, Aquote:Op donderdag 2 november 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Same here!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:34 schreef Joene het volgende:
Ik doe het nooit met fok!kers
Vanavond met een _niet_ fok!ker dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond doe ik het ook niet met een fok!ker.
Goed, wie heeft er vrij vanavond?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Vanavond met een _niet_ fok!ker dus.
Kan geregeld worden hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed, wie heeft er vrij vanavond?
Niet mijn woorden verdraaien hè!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef n00cL30n het volgende:
Vanavond met een _niet_ fok!ker dus.
Wat ben je toch een homoquote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo! Net weer een fruithapje voor mijn collega's gemaakt. Je moet toch ook een beetje aan hun gezondheid denken.
Deed alleen maar ff aan woordhuzzelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet mijn woorden verdraaien hè!
Jij weet beter.quote:
Het meisje van Coornhert?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij weet beter.
Net zoals ik weet dat jij niet van bananen houdt.
Dat is een filmpje van een meid, die zichzelf bevredigt met een banaan!quote:
Euhmz.....? Help eens een handje?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:02 schreef Joene het volgende:
ik heb zin om naar the old sailor te gaan iemand nog ?
quote:
Old Sailor leuke kroeg op den wallenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is een filmpje van een meid, die zichzelf bevredigt met een banaan!
[..]
Euhmz.....? Help eens een handje?
Ik heb een personeelsetentje, dus helaas...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Old Sailor leuke kroeg op den wallen![]()
![]()
www.old-sailor.com
Okies... Tja.. ben bang, dat ik een avondje naar mijn ouders ga en vroeg op bed.... Ben echt te ziek voor woorden... :squote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Old Sailor leuke kroeg op den wallen![]()
![]()
www.old-sailor.com
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:44 schreef miss_bleu het volgende:fok staat weer op block op mijn werk
Viel het dus te erg op dat je niets anders meer deed?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:44 schreef miss_bleu het volgende:fok staat weer op block op mijn werk
K dan.. Hij had ook een mooie sneer gemaakt richting Madonna tijdens de MTV EMA.quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:41 schreef Joene het volgende:
Whehehehe BORAT is lachenWhehhehehehe
Garppige film
Niet gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
K dan.. Hij had ook een mooie sneer gemaakt richting Madonna tijdens de MTV EMA.
Kan wel wat hebben ja....quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet gezien
Maar als je 1,5 uur wilt lachen tegen grove grappen kan over vrouwen en joden moet je kijken
Ali G is een Kutfilm vergeleken met Borat ! Borat is echt meeeeer humorquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kan wel wat hebben ja....
Moet ik het een beetje vergelijken met 'Ali G. in da house'. Dat hij nu zowaar een plotje heeft?
Zou dat van mijn rekening afgaan denk je , of die van mn schoonouders wat denk jij JK?quote:
Ik mag toch lijen van die van je aanstaande eega.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef Joene het volgende:
Zou dat van mijn rekening afgaan denk je , of die van mn schoonouders wat denk jij JK?
Gezien wij zo een gezamelijke leef en spaarrekening hebben acht ik die kans als wij / zij het zelf moet betalen zeer klein JK.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik mag toch lijen van die van je aanstaande eega.
Dan verkoopt ze maar een nier.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:36 schreef Joene het volgende:
Gezien wij zo een gezamelijke leef en spaarrekening hebben acht ik die kans als wij / zij het zelf moet betalen zeer klein JK.
Zo is het JK.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan verkoopt ze maar een nier.
Haar jurk, haar feestje, haar geld.
Toch raar dat emancipatie moet, totdat er een band geplakt moet worden of een trouwjurk gekocht.
Maar als je vraagt waar het eten is als je thuiskomt, dan geeft ze geen sjoege zeker?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:38 schreef Joene het volgende:
Zo is het JK.
Vandaar ook dat we geen mega big party gaan geven JK ik moet het weer ophoesten
Je kent mijn vriendin ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar als je vraagt waar het eten is als je thuiskomt, dan geeft ze geen sjoege zeker?
Dinsdagmorgen foto's dan amar?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of morgen een pak kopen.
En dinsdagavond vrouwenavond Net5 zeker?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:49 schreef Joene het volgende:
Je kent mijn vriendin ?
Ze haalt ook mn pantoffels en de krant niet , mn bier moet ik zelf pakken en de afstandsbediening is ook altijd pleite
Smart Thinking JKquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of maandagavond al.
Kun je je alvast een beetje inlezen.
Deed mijne dat maar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha leuk, mijn werkPC sluit zichzelf zomaar af.
WEEKEND!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is een tijdje erg goed gegaan..quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:29 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
Hoest metTally? Al hersteld?
Sinds die plaatjes van R van gisteren heb ik hetzelfde probleem. Virusscanner kan alleen niks vinden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klein mensvolk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:37 schreef YPPY het volgende:
Wat zielig, maar is het 'alleen maar' rugpijn? Dat zou wel redelijk positief zijn toch?
Ze is een schatje.Ze kijkt steeds rond als ze wakker is en kan lief lachen. We hebben nu wel allebei spruw, dat is wat minder, maar dat komen we ook wel vanaf. De krampjes zijn ver over en ze kan goed slapen nu. Echt een grote verbetering.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:37 schreef YPPY het volgende:
Wat zielig, maar is het 'alleen maar' rugpijn? Dat zou wel redelijk positief zijn toch?
Ze is een schatje.Ze kijkt steeds rond als ze wakker is en kan lief lachen. We hebben nu wel allebei spruw, dat is wat minder, maar dat komen we ook wel vanaf. De krampjes zijn ver over en ze kan goed slapen nu. Echt een grote verbetering.
Plaatselijke pijn... Niet onder in de rug maar op de plek waar geopereerd is..quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:37 schreef YPPY het volgende:
Ja, homo. Je hebt de score niet geSMStquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sinds die plaatjes van R van gisteren heb ik hetzelfde probleem. Virusscanner kan alleen niks vinden.
Die van mij maakt bijna elke ochtend mijn broodpakketje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kent mijn vriendin ?
Ze haalt ook mn pantoffels en de krant niet , mn bier moet ik zelf pakken en de afstandsbediening is ook altijd pleite
Succes T! Niet lekker dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Plaatselijke pijn... Niet onder in de rug maar op de plek waar geopereerd is..
En dat straalt uit naar onder.. Daardoor kan hij ook niet zwaar tillen...
De dokter zegt dat hij het wel moet blijven proberen... Maar dan nog vind ik het eng
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
Spruw wasda? Soort verkoudheid?
Mijn nichtje heeft ook kraampjes.. Zaterdag kijk ik even voor zo knuffelbeer die warmte afgeeft..
Zit zo'n pittenzak in de buik van de knuffel.. Vinden kinderen leuker dan een kruik denk ik
Oef.. helemaal dat is niet fijn!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef YPPY het volgende:
Dank je Ripley.
Dat is minder Tally, als hij daar geopereerd is. Is dat wel goed gegaan dan of hoort het zo als na/bijwerking?
Die knuffel kllinkt leuk!
Spruw is een soort van schimmelinfectie. Die krijgen bijna alle (ziekenhuis)baby's. Ze heeft daardoor pijn bij het drinken en laat sneller los. Omdat ik borstvoeding geef, 'besmetten' we elkaar steeds. Nu moeten we allebei smeren en alles op 60 graden wassen en extra flessen steriliseren. Ik moet daarom 26 hydrofiele luiers gaan strijken vanmiddag.![]()
Die knuffel hadden ze bij de Blokker..quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef YPPY het volgende:
Dank je Ripley.
Dat is minder Tally, als hij daar geopereerd is. Is dat wel goed gegaan dan of hoort het zo als na/bijwerking?
Die knuffel kllinkt leuk!
Spruw is een soort van schimmelinfectie. Die krijgen bijna alle (ziekenhuis)baby's. Ze heeft daardoor pijn bij het drinken en laat sneller los. Omdat ik borstvoeding geef, 'besmetten' we elkaar steeds. Nu moeten we allebei smeren en alles op 60 graden wassen en extra flessen steriliseren. Ik moet daarom 26 hydrofiele luiers gaan strijken vanmiddag.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ONZ --> OUD?
Denk ik een keer aan jouw tere hartje, is het weer niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Denk ik een keer aan jouw tere hartje, is het weer niet goed.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:37 schreef YPPY het volgende:
quote:
Uniform!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zojuist bij de pliesie gesolliciteerd.
Suc6quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
Wrom!?!?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
Even kijken hoe ik in de markt lig JK. Altijd handig om te weten voordat je in onderhandeling gaat.quote:
Slim, moet ik ook maar eens doen voor mijn contractbesprekingen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Even kijken hoe ik in de markt lig JK. Altijd handig om te weten voordat je in onderhandeling gaat.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Tof!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
ik zie in arma wel een internet zeden opsporings ambtenaer.
Onder andere.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Word je dan Marktplaats-scam-negers-bestrijder, Arma?
Heel den dagh vuyghe porno kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
ik zie in arma wel een internet zeden opsporings ambtenaer.
Dan is het heul de week dinsdagmorgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heel den dagh vuyghe porno kijken.
Ze hebben je toch wel verteld dat je daarvoor een bewijs van goed gedrag moet kunnen laten zien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
Ach elke dag een frikadel is ook lekker.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu ja, elke dag rosbief is ook niet goed natuurlijk.
Antesendenten onderzoek is dat geloof ik..quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze hebben je toch wel verteld dat je daarvoor een bewijs van goed gedrag moet kunnen laten zien?
Mijn beste vriend werd op gesprek gevraagd toen ik bij de Marechaussee ging werken. Hij werd bijna 2 uur ondervraagd over wat voor persoon ik ben. Dat was wel wat overdreven lang.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef Tally het volgende:
Antesendenten onderzoek is dat geloof ik..
Gaan ze jou en de rest van de familie doorlichten
Ligt eraan of je vriend net zo lastig is als jijquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn beste vriend werd op gesprek gevraagd toen ik bij de Marechaussee ging werken. Hij werd bijna 2 uur ondervraagd over wat voor persoon ik ben. Dat was wel wat overdreven lang.
Ik ben keibraaf altijd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze hebben je toch wel verteld dat je daarvoor een bewijs van goed gedrag moet kunnen laten zien?
hahahahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:48 schreef Armageddon het volgende:
En trouwens. Met boeven vang je boeven zei mijn opa altijd.
Nee. Je krijgt niks te horen over gisteravond.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef Ripley het volgende:
Ligt eraan of je vriend net zo lastig is als jij
Momenteel werk ik bij de overheid dus ik heb dat ook gehad ja, en bij een oude stage moest ik eens prinses magriet interviewen, toen kregen ze bij me thuis een telefoontje van de aivdquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Antesendenten onderzoek is dat geloof ik..
Gaan ze jou en de rest van de familie doorlichten
Welquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee. Je krijgt niks te horen over gisteravond.
Geen competitie voor je.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
WelIk moet toch even weten wat de concurrentie allemaal doet
Vrijdagmiddag JK, Bier en Socializen met collega'squote:Op vrijdag 3 november 2006 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
D00d?
Doe dan ook eens niet zo moeilijk en vertel even of A een beetje kan zoenen. Homoquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, rip bestookt me op msn constant met vragen over gisteravond waardoor we niet hier kunnen reageren.
Wat is er gisteravond dan 'beurd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, rip bestookt me op msn constant met vragen over gisteravond waardoor we niet hier kunnen reageren.
Ik ging vreemd. Al was het op tijd aangekondigd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er gisteravond dan 'beurd?
Okay, dan is alles duidelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ging vreemd. Al was het op tijd aangekondigd.
Met jou kan ik praten, JKquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En vertel inderdaad even of A kan zoenen, homo.
A kan inderdaad zoenen. Maar daar vertel ik niets nieuws mee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En vertel inderdaad even of A kan zoenen, homo.
Dan is het maar gelukkig voor mij dat ik geen MSN op mijn werk heb, dunkt me.quote:
Dat dunkt je correct.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan is het maar gelukkig voor mij dat ik geen MSN op mijn werk heb, dunkt me.
Hoezo, ga jij ook al vreemd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hé, jij ook al?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee hoor, ik heb van Insodinges geleerd gomonaam te zijn.
Inso is mijn meesteres.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé, jij ook al?
Och... Kan het gelukkig wel doen, alleen praat niemand tegen me!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Did you mean: Gumnaamquote:
Wat een stelletje eikelsquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:28 schreef miss_bleu het volgende:
nou dat staat gewoon weer op de otto website.prutsers
Heb je al besteld ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:28 schreef miss_bleu het volgende:
nou dat staat gewoon weer op de otto website.prutsers
Dat was het 24 uur geleden al.quote:
Jaloers kreng dat je bent.quote:
Vixiequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:00 schreef VixenFromHell het volgende:
weekend![]()
en hoi oldbies en ander gespuis
Mogguh Joenequote:Op zaterdag 4 november 2006 09:32 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen Brossers.
quote:Op zondag 5 november 2006 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Commentaar ouders weer overleefd. Tropisch feest van kantoor is een ander verhaal.
Best spooky eigenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 02:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja twee mensen één gedachte hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |