"doe mij een aventuuur en een ropley ananaaaaaaas! en doe er ook maar een dubb'le inso bij!"quote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef Ripley het volgende:
Tropical UIO![]()
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's
Werk je soms bij mijn werkgever ik heb as zaterdag ook al een feest in tropische sferen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, kennelijk had ik de laatste post met mijn opmerking over het aanstaande feest van werk waarbij het thema 'Tropisch' is.
Unisys reprezent!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Werk je soms bij mijn werkgever ik heb as zaterdag ook al een feest in tropische sferen.
Overigens serieus waar de Unisys Feestjes zijn altijd top geregeld !quote:
whehehehequote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef just me het volgende:
Ik heb vrijdag een uitstapje met mijn schoolcollega's! Ben zoooooooooo blij dat ik iets anders te doen heb
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef just me het volgende:
Ik heb vrijdag een uitstapje met mijn schoolcollega's! Ben zoooooooooo blij dat ik iets anders te doen heb
jij weet mij teveel van mijn verleden hier op fokquote:Op woensdag 1 november 2006 15:44 schreef Jerruh het volgende:
"doe mij een aventuuur en een ropley ananaaaaaaas! en doe er ook maar een dubb'le inso bij!"
Dat beeld wilde ik dus niet hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg opeens visioenen van hele treurige zaaltjes met bloemenslingers, magere mannetjes in hawaishirts en dikke receptionistes met rieten rokjes aan
Ow, en tropical danny & guillermo on repeat
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat beeld wilde ik dus niet hebben.
*ril*
Ha! Dus tochquote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
een collega die zijn nieuwe scharrel (beiden Fok!kers)
strippokerquote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef Armageddon het volgende:
Kom je ook pokeren de 18e justme?Rip komt ook.
Wat? Dat had je na mijn hints van de vorige keer niet door? Tsssk.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:01 schreef Ripley het volgende:
Ha! Dus toch
Ow, en gefeliciteerd natuurlijk
en het was nog wel een wilde gokquote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
jij weet mij teveel van mijn verleden hier op fok
Ff andere broek aan, en dan ben ik weg!quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]wanneer gaan wij weer es brallen?
.
Ga toch lekker staan in de trein dan!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:52 schreef Joene het volgende:
ja hoi, file hell !
Doe mij de file maarquote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ga toch lekker staan in de trein dan!
Maar een uur over de fok!kerweg gedaan!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:52 schreef Joene het volgende:
ja hoi, file hell !
Ik ook iets van 35 min tot de a9.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar een uur over de fok!kerweg gedaan!
Das heul tofquote:Op donderdag 2 november 2006 08:02 schreef GI het volgende:
File is voor mietjes
Morgen krijg ik mijn nieuwe auto
Whehhehequote:Op donderdag 2 november 2006 08:19 schreef n00cL30n het volgende:
* n00cL30n heeft gisteravond een wieldop verloren.
Merkt een wakkere collega dit vanochtend op. Zeg ik:"Nou, ze waren al begonnen met montage van mijn winterbanden, alleen zat de rest er te strak onder!"
Ja... je had z'n gezicht moeten zien.quote:
Mijn ochtend-puft ook!quote:
Goedemorgen Tally!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:06 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Hoi Joene. Alles goed?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:13 schreef Joene het volgende:
Hoi Q.
Mits mooi weer!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:04 schreef UIO_AMS het volgende:
25 minuten lopen van huis naar kantoor. Andersom trouwens ook.
Tofquote:
Oef! Veel succes, het zal wel kouder gaan worden.quote:
Ja, dank je. Ik heb vanavond een werketentje en dacht "kom, laat ik ook eens representatief een jurkje en hakjes aan doen."quote:Op donderdag 2 november 2006 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oef! Veel succes, het zal wel kouder gaan worden.
Ben vanmorgen komen lopen naar kantoor. Was lekker.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
Mits mooi weer!
Q. Alles gaat prima , en daar ?quote:
Eens met Arma.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Jurkje en hakjes! Geil!
Dat dus !quote:Op donderdag 2 november 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Jurkje en hakjes! Geil!
Ik heb alleen maar meiden, homo's en getrouwde mensen op de afdeling. Useless dusquote:Op donderdag 2 november 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Jurkje en hakjes! Geil!
Aaargh! Ik heb gemerkt dat het in zo'n geval beter is om dan een tweede set kleding mee te nemen.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dank je. Ik heb vanavond een werketentje en dacht "kom, laat ik ook eens representatief een jurkje en hakjes aan doen."
Was gelukkig een verfrissend windje... Ik werd er ook weer iets meer beter van.. aangezien ik behoorlijk belabberd wakker werd vanochtend.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben vanmorgen komen lopen naar kantoor. Was lekker.
Jesters!quote:
Ik zie nog zat mogelijkheden zo links en rechts.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar meiden, homo's en getrouwde mensen op de afdeling. Useless dus
Jeps...quote:
«zo niet, dan toch»quote:Op donderdag 2 november 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zie nog zat mogelijkheden zo links en rechts.
Mooie ogenquote:Op donderdag 2 november 2006 10:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps...
Ze heeft nog wel eens periodes dat ze te mager is... Maar verders weer eens een heel mooi italiaans design.
Jups.. alleen daar kan ik al jaren, zo niet eeuwen, in verdrinken.quote:
Ze lijkt wel een beetje op deze:quote:Op donderdag 2 november 2006 10:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. alleen daar kan ik al jaren, zo niet eeuwen, in verdrinken.![]()
Goed, ze zijn blij met het jurkjequote:Op donderdag 2 november 2006 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de meisjes?
Ik zie alleen een afbeelding als ik je quote????quote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op deze:
[afbeelding]
Je gaat mij toch geen technische vragen stellen he, UIO?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie alleen een afbeelding als ik je quote????
Ik zie helemaal geen moer en als ik op [afbeelding] klik, sluit m'n pc af.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:25 schreef Ripley het volgende:
Je gaat mij toch geen technische vragen stellen he, UIO?
quote:
Het was niet expres, UIO. Ben je ongesteld?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen moer en als ik op [afbeelding] klik, sluit m'n pc af.
Lekker.
Gelukkig had ik 5 minuten daarvoor m'n werk van deze ochtend opgeslagen.
Wat een lelijke tepels! Lijken net keppeltjes!quote:
Of zo'n bel die op een hotelbalie staatquote:Op donderdag 2 november 2006 12:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een lelijke tepels! Lijken net keppeltjes!
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of zo'n bel die op een hotelbalie staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |