"doe mij een aventuuur en een ropley ananaaaaaaas! en doe er ook maar een dubb'le inso bij!"quote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef Ripley het volgende:
Tropical UIO![]()
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's
Werk je soms bij mijn werkgever ik heb as zaterdag ook al een feest in tropische sferen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, kennelijk had ik de laatste post met mijn opmerking over het aanstaande feest van werk waarbij het thema 'Tropisch' is.
Unisys reprezent!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Werk je soms bij mijn werkgever ik heb as zaterdag ook al een feest in tropische sferen.
Overigens serieus waar de Unisys Feestjes zijn altijd top geregeld !quote:
whehehehequote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef just me het volgende:
Ik heb vrijdag een uitstapje met mijn schoolcollega's! Ben zoooooooooo blij dat ik iets anders te doen heb
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef just me het volgende:
Ik heb vrijdag een uitstapje met mijn schoolcollega's! Ben zoooooooooo blij dat ik iets anders te doen heb
jij weet mij teveel van mijn verleden hier op fokquote:Op woensdag 1 november 2006 15:44 schreef Jerruh het volgende:
"doe mij een aventuuur en een ropley ananaaaaaaas! en doe er ook maar een dubb'le inso bij!"
Dat beeld wilde ik dus niet hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg opeens visioenen van hele treurige zaaltjes met bloemenslingers, magere mannetjes in hawaishirts en dikke receptionistes met rieten rokjes aan
Ow, en tropical danny & guillermo on repeat
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat beeld wilde ik dus niet hebben.
*ril*
Ha! Dus tochquote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
een collega die zijn nieuwe scharrel (beiden Fok!kers)
strippokerquote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef Armageddon het volgende:
Kom je ook pokeren de 18e justme?Rip komt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |