Zijn voornaam is toch ook Maus?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
???? Waarom zeg je zelf dan:
"Zijn voornaam is Maus" ?
Ik snap er geen reet vcan.
zie editquote:Op woensdag 1 november 2006 01:10 schreef doeka het volgende:
[..]
Zijn voornaam is toch ook Maus?
Hij is bekend geworden onder de naam Maus Gatsonides; er is nog ieder jaar een Maus Gatsonides memorial rally.
is inderdaad niet te betalen; mijn hond lust het nietquote:Op woensdag 1 november 2006 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niemand?doeka! Honden- en kattenvoer van Hill's.
Het is stervensduur spul. Ik kan het weten; sinds een paar weken werk ik voor hen. Afdeling Quality.
[afbeelding]
doeka +2
Mooie naamquote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Mark_V het volgende:
Baruch
Geboren als Robert, heeft hij vanaf zijn 16e jaar op grond van zijn Joodse afkomst gekozen voor de Joodse naam Baruch (ontleend aan de wijsgeer Baruch Spinoza). Na een moeilijke tijd heeft hij in 1988 zijn naam weer veranderd in Robert, omdat hij vond dat hij niet meer voldeed aan de betekenis van het woord "Baruch", dat "Gezegende" betekent.quote:
Hmm rightquote:Op woensdag 1 november 2006 01:28 schreef doeka het volgende:
[..]
Geboren als Robert, heeft hij vanaf zijn 16e jaar op grond van zijn Joodse afkomst gekozen voor de Joodse naam Baruch (ontleend aan de wijsgeer Baruch Spinoza). Na een moeilijke tijd heeft hij in 1988 zijn naam weer veranderd in Robert, omdat hij vond dat hij niet meer voldeed aan de betekenis van het woord "Baruch", dat "Gezegende" betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |