Ene K.L. Ootzakquote:Op woensdag 1 november 2006 00:49 schreef doeka het volgende:
hallo allemaal.
Wie was de uitvinder van de flitspaal?
Hahahaquote:Op woensdag 1 november 2006 00:49 schreef Mark_V het volgende:
Mijn huisgenoot heeft vanavond 2 hamburgers van 3 dagen over de datum lopen wegnassen, welke reacties kan ik vannacht verwachten?
Ik slaap naast de wc
HahaHa, dat zou zo maar kunnen; de etter was zelf ralleyrijder; is dat vals of niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:51 schreef Mark_V het volgende:
Vast iemand die fout was in de oorlog....
The Postal Service - Against All Odds download zequote:Op woensdag 1 november 2006 00:44 schreef Asmodian het volgende:
Waaaaa? The Postal Service hebben een nummer dat ik niet ken?!. Zou je er misschien voor kunnen zorgen dat dat nummer mijn kant op komt?
- ik ben een waanzinnig grote fan van ze, dat was ik al voordat Give Up officieel uit kwam.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als jij nou eens zou beginnen met je mond dicht te houden
Die smet op mijn blazoen dient verzwegen te worden enzo....
Niet zeuren, zolang je maar niet op de wc hoeft te slapen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:49 schreef Mark_V het volgende:
Mijn huisgenoot heeft vanavond 2 hamburgers van 3 dagen over de datum lopen wegnassen, welke reacties kan ik vannacht verwachten?
Ik slaap naast de wc
Ge zijt een held! Mijn dank is erg grootquote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
The Postal Service - Against All Odds download ze
Je gaat heel goed; het apparaat wat hij uitvond heette de gatsometer; hij heet zelf Gatso.....quote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef SlamD het volgende:
Gatso? Gatzo?
Jammer dat je weg moetquote:Op woensdag 1 november 2006 00:54 schreef Soempie het volgende:
Heb ik eindelijk internet en is Asmo er eens, moet ik naar bed![]()
![]()
Dag allemaal![]()
![]()
hoe groot?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ge zijt een held! Mijn dank is erg groot
Screenshot maken, Photoshop openen, croppen en de afmetingen bekijken.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, een beetje random en off-topic maar weet iemand hier misschien hoe ik kan zien/uitrekenen hoe breed een site is in px?
Truste soempie!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:54 schreef Soempie het volgende:
Heb ik eindelijk internet en is Asmo er eens, moet ik naar bed![]()
![]()
Dag allemaal![]()
![]()
*obscure reference*quote:
Geen idee of dit de makkelijkste manier is, maar ik zou...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, een beetje random en off-topic maar weet iemand hier misschien hoe ik kan zien/uitrekenen hoe breed een site is in px?
Ja, zoiets had ik me ook bedacht, dank jequote:Op woensdag 1 november 2006 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Screenshot maken, Photoshop openen, croppen en de afmetingen bekijken.
Of de liniaaltjes aanzetten in Photoshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |