Ik zou je heel graag de punten willen geven want je hebt het goede nummer te pakken, het is alleen de titel niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:37 schreef wyccie het volgende:
Take a look at me now of zo? Ik weet het niet. 't Is een zooitje in mijn hoofd, ga zo maar proberen slapen.
Daar was ik al heel erg bang voor.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef Supersheep het volgende:
Ik zou je heel graag de punten willen geven want je hebt het goede nummer te pakken, het is alleen de titel niet.
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Against All Odds
Asmo +2quote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Against All Odds
Sorriequote:Op woensdag 1 november 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar was ik al heel erg bang voor.
[..]
![]()
![]()
Yay!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Asmo +2
Uitvoering van The Postal Service vind ik misschien nog wel mooier dan het orgineel
Na je lamme actie over kleine mannetjes zou je hier niet meer dronken komen, toch?!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:44 schreef Mark_V het volgende:
Aye lui! Compleet lam, maar ik ga nog maar ff wat puntjes proberen binnen te koppen in dit dubbele punten topic
Na-aperquote:Op woensdag 1 november 2006 00:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Waaaaa? The Postal Service hebben een nummer dat ik niet ken?!. Zou je er misschien voor kunnen zorgen dat dat nummer mijn kant op komt?
- ik ben een waanzinnig grote fan van ze, dat was ik al voordat Give Up officieel uit kwam.
Maar goed, nu ik terug ben mogen jullie ook van mij weer als vanouds vertalingen verwachten. Ik vertaal eventjes en dan post ik'm zo.
Correct!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef doeka het volgende:
Radar Love Golden Earring
Als jij nou eens zou beginnen met je mond dicht te houdenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na je lamme actie over kleine mannetjes zou je hier niet meer dronken komen, toch?!![]()
![]()
Hee Nem![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |