Zijn voornaam is toch ook Maus?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
???? Waarom zeg je zelf dan:
"Zijn voornaam is Maus" ?
Ik snap er geen reet vcan.
zie editquote:Op woensdag 1 november 2006 01:10 schreef doeka het volgende:
[..]
Zijn voornaam is toch ook Maus?
Hij is bekend geworden onder de naam Maus Gatsonides; er is nog ieder jaar een Maus Gatsonides memorial rally.
is inderdaad niet te betalen; mijn hond lust het nietquote:Op woensdag 1 november 2006 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niemand?doeka! Honden- en kattenvoer van Hill's.
Het is stervensduur spul. Ik kan het weten; sinds een paar weken werk ik voor hen. Afdeling Quality.
[afbeelding]
doeka +2
Mooie naamquote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Mark_V het volgende:
Baruch
Geboren als Robert, heeft hij vanaf zijn 16e jaar op grond van zijn Joodse afkomst gekozen voor de Joodse naam Baruch (ontleend aan de wijsgeer Baruch Spinoza). Na een moeilijke tijd heeft hij in 1988 zijn naam weer veranderd in Robert, omdat hij vond dat hij niet meer voldeed aan de betekenis van het woord "Baruch", dat "Gezegende" betekent.quote:
Hmm rightquote:Op woensdag 1 november 2006 01:28 schreef doeka het volgende:
[..]
Geboren als Robert, heeft hij vanaf zijn 16e jaar op grond van zijn Joodse afkomst gekozen voor de Joodse naam Baruch (ontleend aan de wijsgeer Baruch Spinoza). Na een moeilijke tijd heeft hij in 1988 zijn naam weer veranderd in Robert, omdat hij vond dat hij niet meer voldeed aan de betekenis van het woord "Baruch", dat "Gezegende" betekent.
quote:
Nee, dat dacht ik ook-heb vanavond gequizzed- maar die is het niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:36 schreef Mark_V het volgende:
ullrich
Nee, geloof het niet, heb er nooit meer iets over gehoord, die bedoel ik dus ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:37 schreef Supersheep het volgende:
telt Pereiro inmiddels of nog niet?
Dan gewoon Pantani, die won 'm als laatste voor Armstrongquote:Op woensdag 1 november 2006 01:38 schreef doeka het volgende:
[..]
Nee, geloof het niet, heb er nooit meer iets over gehoord, die bedoel ik dus ook niet.
Ja! pantani it is!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:39 schreef Mark_V het volgende:
pantani
we hebben een kenner hierquote:Op woensdag 1 november 2006 01:42 schreef erkel het volgende:
jan Janssen
Over sport kun je me vanalles vragenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
we hebben een kenner hier
erkel +2
We gaan toch niet 17 vragen over sport krijgen nuquote:Op woensdag 1 november 2006 01:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Over sport kun je me vanalles vragen![]()
Altijd een leipe sport gevonden dat hurlingquote:Op woensdag 1 november 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Anders weet ik nog wel een sportvraag over een ierse sport
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Anders weet ik nog wel een sportvraag over een ierse sport
Gleed hij erover uit? of kwam het in zijn ogen? Wel erg summier vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:50 schreef Mark_V het volgende:
doping
Weet jij de naam voor de vrouwelijke versie van hurling dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:56 schreef erkel het volgende:
Die Ieren met hun rare sportenDe rest van de wereld nemen niet de moeite om het te beoefenen, voor zover ik weet. Dit geeft wel aan wat voor raar spel dat is denk ik
![]()
Ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
ja hij werd positief getest en toen wilde hij niet meer doorgaan ofzo.... uiteindelijk is hij wel doorgegaan maar superver teruggezakt...
is een beetje van voor mijn tijd enzo, heb het ook alleen maar van de verhalen van mart smeets als hij weer eens niks heeft te melden tijdens de tour![]()
Voor punten?? want heb het namelijk opgezochtquote:Op woensdag 1 november 2006 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet jij de naam voor de vrouwelijke versie van hurling dan?
Want dat was de vraag, maar dan andersom.
Je wist het niet dus. Dat wilde ik even wetenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Voor punten?? want heb het namelijk opgezochtWilde wel ff weten wat voor gare sport het was
Nee, daar moet je minimaal half-Ier voor zijn denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je wist het niet dus. Dat wilde ik even weten
Helemaal mee eens, ik vind darten dan ook niet echt een sport....quote:Op woensdag 1 november 2006 02:05 schreef SlamD het volgende:
Als darten een sport is, zou sjoelen het ook moeten zijn...
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:05 schreef Mark_V het volgende:
Erkel heeft vier goede antwoorden gevonden....
erkel +2
Nederland en Belgie zijn de enige twee plekken waar het enigszins wordt beoefend. Het is ook in Nederland uitgevonden, volgens mij door gristenen die dit wel een kuise manier vonden om jongens en meisjes met elkaar in contact te brengenquote:Op woensdag 1 november 2006 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een gelul. Korfbal wordt helemaal niet alleen in Nederland gespeeld.
Misschien moet je een ANDERE wiki-pagina pakkenquote:Op woensdag 1 november 2006 02:07 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nederland en Belgie zijn de enige twee plekken waar het enigszins wordt beoefend. Het is ook in Nederland uitgevonden, volgens mij door gristenen die dit wel een kuise manier vonden om jongens en meisjes met elkaar in contact te brengen
quote:Korfball is a team ball game, similar in many ways to mixed netball. It is played in over forty countries
Darten is net zo goed een sport als Curling, Schaken, Dammen of whatever. Vraagt veel oefening en goede coördinatiequote:Op woensdag 1 november 2006 02:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind darten dan ook niet echt een sport....
(mijn bold enzo)quote:Op woensdag 1 november 2006 02:01 schreef Mark_V het volgende:
Dus sporten die alleen in de lage landen worden gespeeld....
Apartheid is een Nederlands woord. Maar dat betekend nog niet dat het alleen in Nederland gebruikt wordtquote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Mark_V het volgende:
Het feit dat het nederlandse woord "korf" wordt gebruikt, wil wel zeggen dat het een echte nederlandse sport is in mijn ogen
preciesquote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Mark_V het volgende:
Het feit dat het nederlandse woord "korf" wordt gebruikt, wil wel zeggen dat het een echte nederlandse sport is in mijn ogen
Zie sigquote:
Yay!quote:
Hahaha, was het maar zo - dan zou ik ook wel bij de politie willen!quote:Op woensdag 1 november 2006 02:17 schreef erkel het volgende:
colt .45 ofzo??
Het was inderdaad erg lang een Glock 17, maar niet meerquote:Op woensdag 1 november 2006 02:17 schreef Mark_V het volgende:
glock
Geen verstand van wapens en dit was het eerste wat in me opkwamquote:Op woensdag 1 november 2006 02:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hahaha, was het maar zo - dan zou ik ook wel bij de politie willen!. De politie schiet in zelfverdediging op misdadigers en gaat doorgaans niet op neushoorn-jacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |