Ja maar Tijn schaakt met gevoelquote:Op woensdag 1 november 2006 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn is aan het schaken... ohhhhhhhh hij is met een spelletje bezig
Ik denk ook dat hij dat werkelijk meent, volgens mij boeit het hem niks als ie eruit moet. Puur op mijn gevoel denk ik dat, maar misschien is dat te naief gedacht. Ik zie graag het positieve in mensen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is lekker tegenstrijdig dan van Tijn. Hij loopt net nog te verkondingen dat hij t vooral zielig zou vinden voor Rik als hij moet gaan.
Als hij de joker inderdaad nooit had gebruikt had, had ik mee kunnen gaan in je gedachtengang.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij dat werkelijk meent, volgens mij boeit het hem niks als ie eruit moet. Puur op mijn gevoel denk ik dat, maar misschien is dat te naief gedacht. Ik zie graag het positieve in mensen.![]()
Weet niet hoequote:Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef arneaux het volgende:
Eh, verklein dat plaatje ff, hij is echt huge.
Dat siert jequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij dat werkelijk meent, volgens mij boeit het hem niks als ie eruit moet. Puur op mijn gevoel denk ik dat, maar misschien is dat te naief gedacht. Ik zie graag het positieve in mensen.![]()
in Paintquote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet niet hoe( ga het proberen)
Het gaat hem om de manier waaro-op *zuchtquote:Op woensdag 1 november 2006 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat siert je
Maar in dit geval zit je wel erg ver van de waarheid verwijderd, haha hij loopt al dagen te janken over zijn nominatie![]()
Dat ie dat shirt ook echt gaat dragen vind ik dramatisch.quote:
Semih heeft het geprobeerd, mar dat viel niet zo goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:51 schreef NS het volgende:
Is er nou niemand die eens tegen die kwal van een Tijn zegt: "Man, zeikerd, houd je smoel eens een keer dicht". Oooooooooooo wat zou dat heerlijk zijn.
Gemaakt voor zn verjaardag.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat voor een belachelijk t-shirt?
Dat heeft hij al eens duidelijk gemaakt ja. Dan plaatst hij haar enorm op een voetstuk en wijkt niet meer van haar zijde. Andersom verwacht hij precies hetzelfde. Is dat niet het geval, dan heb je de poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:
Als vrouw moet je toch ook echt helemaal leip van die gozer worden man? Goeie god. Hij is echt zo iemand dat als je een relatie met 'm hebt alléén zn vriendin nog telt.
Dat klopt. Heeft hij in het begin ook gezegd. En hij zei er ook bij dat hij niet blj zou zijn als zij tijd zou besteden aan andere dingen. Maar Semih is degene die bezitterig is.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:
Als vrouw moet je toch ook echt helemaal leip van die gozer worden man? Goeie god. Hij is echt zo iemand dat als je een relatie met 'm hebt alléén zn vriendin nog telt.
Echt? Dat heb ik geeneens gehoord. Behoorlijk kansloos als je t mij vraagt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt. Heeft hij in het begin ook gezegd. En hij zei er ook bij dat hij niet blj zou zijn als zij tijd zou besteden aan andere dingen. Maar Semih is degene die bezitterig is.![]()
Dat hij nog niet, stiletjes huilend in een hoekje, de namen van Semih en Jeroen er af heeft gehaald, verbaasd me dan weerquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hij nog, niet stiletjes huilend in een hoekje, de namen van Semih en Jeroen er af heeft gehaald, verbaasd me dan weer
Hij zat dus niet stilletjes te huilen in een hoekje terwijl hij die namen eraf heeft gehaald?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hij nog, niet stiletjes huilend in een hoekje, de namen van Semih en Jeroen er af heeft gehaald, verbaasd me dan weer
Maar waarschijnlijk vindt hij ze, ondanks alle leed wat ze hem aan hebben gedaan, nog steed 'bijzonder'.
Tijn is een Schorpioen:quote:Op woensdag 1 november 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:
Horoscopen enzo zijn toch wel HET voorbeeld van generaliserenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tijn is een Schorpioen:
Omdat een Schorpioen alles zo intens beleeft is het makkelijk om roofbouw te plegen. Een van de eerste dingen die een Schorpioen op relationeel vlak zou moeten leren is zelfbeheersing, sta niet toe dat je hartstocht ontaard in gepieker en destructieve jaloezie. Wat seks betreft zijn er vermoedelijk weinig remmingen, maar het probleem van een Schorpioen is dat hij diep in z'n hart zoekt naar de volmaakte liefde, maar aan de andere kant zó wantrouwig kan zijn dat de kans daarop al bij voorbaat wordt verspeeld. Geef een relatie de kans en de tijd zich te ontwikkelen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tijn is een Schorpioen:
Omdat een Schorpioen alles zo intens beleeft is het makkelijk om roofbouw te plegen. Een van de eerste dingen die een Schorpioen op relationeel vlak zou moeten leren is zelfbeheersing, sta niet toe dat je hartstocht ontaard in gepieker en destructieve jaloezie. Wat seks betreft zijn er vermoedelijk weinig remmingen, maar het probleem van een Schorpioen is dat hij diep in z'n hart zoekt naar de volmaakte liefde, maar aan de andere kant zó wantrouwig kan zijn dat de kans daarop al bij voorbaat wordt verspeeld. Geef een relatie de kans en de tijd zich te ontwikkelen.
bron: http://www.catharinaweb.nl
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zat dus niet stilletjes te huilen in een hoekje terwijl hij die namen eraf heeft gehaald?
Scan is een schorpioen?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Horoscopen enzo zijn toch wel HET voorbeeld van generaliseren
quote:
Ach ja, hij is jarig hè.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik zie dat Mo het troosten deze week verplaatst heeft naar Tijn?
God, wat zal hij blij zijn.
Het vertalen is van beide een flink stuk minderquote:
Met die kermitstem? Verassend wel.quote:
Ik vind sterrebeelden grote onzin, maar Tijn als partner zijnde lijkt me niet te doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef arneaux het volgende:
Al met al lijkt het me ontzettend irritant als partner zijnde.
Nou, inderdaad zeg. t Zijn gewoon allebei aandachtshoeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef Day het volgende:
Ik ga ook steeds beter begrijpen waarom Tijn en Mo op elkaar vallen.
Het zijn beide jankerd, die nooit iets kwaad bedoelen, het altijd goed voor hebben met anderen en ontzettend gekwetst/boos zijn als anderen die goede bedoelingen niet inzien, want dan slaan ze hun klauwen uit.
Het is alleen jammer dat ze zichzelf geen spiegel voorhouden.
En ze kunnen altijd nog kiezen voor het uiterst boeiende gezang op de 2 andere streamsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:36 schreef T-lex het volgende:
Tijn en Mo hebben het toch gewoon gezellig of kan dat ook al niet meer door de beugel. Ze nemen het er gewoon nog ff een weekie van...en als Tijn volgende week weer op de bank zit...plakken ze er gezellig nog een weekje aan vast. Niet zo moeilijk doen met z'n alle...er mag best geknuffeld worden op z'n tijd.![]()
En wie er niet tegen kan, kijkt maar ff de andere kant op. Straks krijgen we vast wel weer een stream met slapende mensen.![]()
De streams zijn sowieso slaapverwekkend. En de WO slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ze kunnen altijd nog kiezen voor het uiterst boeiende gezang op de 2 andere streams![]()
Dus nu ga je ons de schuld geven van t feit dat de bewoners een stel lamlullen zijn? Behoorlijk bijdehand vind ik dat.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk dat Tijn ff een discussie moet aangaan dan hebben jullie weer 4 pages om te zeiken.. bloed een beetje dood anders![]()
Semih zou zeggen wie de schoen past...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus nu ga je ons de schuld geven van t feit dat de bewoners een stel lamlullen zijn? Behoorlijk bijdehand vind ik dat.
Deze WO zorgt er alleen maar voor dat er 2 bewoners wakker zijn en de rest ligt te slapenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
De streams zijn sowieso slaapverwekkend. En de WO slaat ook nergens op.
En ik zou zeggen dat je opmerking kant noch wal raakt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Semih zou zeggen wie de schoen past...![]()
Nou jongens, geen ruzie maken nu.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ik zou zeggen dat je opmerking kant noch wal raakt.
En door het jaargetijde. Goeigod, wat een kutweer.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nou jongens, geen ruzie maken nu.
Dit komt allemaal door Tijn!
toen ik de stream aan zette zag ik een schakende Tijnquote:Op woensdag 1 november 2006 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zet de streams maar weer eens aan, en ja hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een zeurende Tijn.
Toen Egbert in die kano zat hadden ze daar een gesprek over. Tijn zit er zelf ook heel erg mee dat bij wat er ook gebeurt hij het negatieve gaat zoeken.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Day het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit een rol is van Tijn. Lijkt me heel erg triest om op je 25ste al zo tobbend en zeikend in het leven te staaan.
Maar als ik af en toe naar de reacties van zijn broer kijk, vrees ik het ergste.
Ik zette mijn streams aan om te kijken of hij nog steeds over zijn nominatie aan het zeuren was.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Suikeroom het volgende:
zag je nog andere bewoners of ligt je focus alleen opTijn![]()
hij heeft zelf gezegd dat ie in het huis veel negatiever en veel meer een zeikerd is als buiten.. komt door het opgesloten gevoel en de sleur van het huis en een aantal gesprekken in de dagboekkamer wat ie niet los kan laten maar waar ie niets mag over zeggenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Day het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit een rol is van Tijn. Lijkt me heel erg triest om op je 25ste al zo tobbend en zeikend in het leven te staaan.
Maar als ik af en toe naar de reacties van zijn broer kijk, vrees ik het ergste.
Oeehhh spannend.....notquote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij heeft zelf gezegd dat ie in het huis veel negatiever en veel meer een zeikerd is als buiten.. komt door het opgesloten gevoel en de sleur van het huis en een aantal gesprekken in de dagboekkamer wat ie niet los kan laten maar waar ie niets mag over zeggen![]()
Tijn vindt zichzelf idd ook een zeikerd, het siert hem dat hij dat toegeeft. Rik is heel anders, die staat veel luchtiger in het leven.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Toen Egbert in die kano zat hadden ze daar een gesprek over. Tijn zit er zelf ook heel erg mee dat bij wat er ook gebeurt hij het negatieve gaat zoeken.
Hij is nu zó anders dan toen hij in dat huis kwam.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij heeft zelf gezegd dat ie in het huis veel negatiever en veel meer een zeikerd is als buiten.. komt door het opgesloten gevoel en de sleur van het huis en een aantal gesprekken in de dagboekkamer wat ie niet los kan laten maar waar ie niets mag over zeggen![]()
Als je t niet bevalt, rot dan lekker op.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
ik zette net de streams aan en zag een zingende Tijn
misschien kan Day er een conclusie aan verbinden en kunnen we daar dan 8 pages over doorlullen?![]()
De laatste weken van BB zijn, naar mijn mening, altijd saai. Maakt niet uit wie er nog inzit.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:08 schreef T-lex het volgende:
Tis dat Tijn gewoon BB'06 gaat winnen anders werd het hier een hele dooie boel.![]()
Stel je voor dat hij naar huis zou gaan maandag, dan valt er helemaal niks meer te zeiken. Een huis vol mensen die ja en amen zeggen.![]()
oh ik wist niet dat iedereen het met elkaar eens moest zijn.. sorry ik ga alquote:Op woensdag 1 november 2006 15:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je t niet bevalt, rot dan lekker op.
Waarom per sé Day? Volgens mij ben ik niet de enige die Tijntje zat is.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
ik zette net de streams aan en zag een zingende Tijn
misschien kan Day er een conclusie aan verbinden en kunnen we daar dan 8 pages over doorlullen?![]()
Je wijst Day als 'schuldige' aan dat er over iemand gelult word, dát is gewoon debiel. Je hoeft t echt niet altijd met elkaar eens te zijn, dat weet jij ook wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat iedereen het met elkaar eens moest zijn.. sorry ik ga al![]()
me2 !!!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:35 schreef T-lex het volgende:
Sa terwijl ze het pak van het cakedeeg leest: "ik snap het niet, 2/3 is toch net zo veel als 3/4......er staat gewoon een fout op dat pak"![]()
Heerlijk dit...Sa je mag dan een beetje dom wezen, maar ik hou van je.![]()
ja maar dat was gewoon een stukje sarcasme wat op internet niet altijd overkomt dat probeer je dan te compenseren met de smilies maar dat lukt ook niet altijdquote:Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je wijst Day als 'schuldige' aan dat er over iemand gelult word, dát is gewoon debiel. Je hoeft t echt niet altijd met elkaar eens te zijn, dat weet jij ook wel.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar dat was gewoon een stukje sarcasme wat op internet niet altijd overkomt dat probeer je dan te compenseren met de smilies maar dat lukt ook niet altijd![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
loper F6-G8
Ik snapte het wel, hoor.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar dat was gewoon een stukje sarcasme wat op internet niet altijd overkomt dat probeer je dan te compenseren met de smilies maar dat lut ook niet altijd![]()
Je zit je gewoon kapot te vervelen en wilt hier de boel opstoken zodat we hier ruzie gaan makenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar dat was gewoon een stukje sarcasme wat op internet niet altijd overkomt dat probeer je dan te compenseren met de smilies maar dat lukt ook niet altijd![]()
Die zullen wel weer aan konkelen zijn we ze samen op de bank zullen zetten.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
Waar zijn de 2 überslechte BB-bewoners, Semih en Jeroen eigenlijk?
Ah! Goed bezig!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zullen wel weer aan konkelen zijn we ze samen op de bank zullen zetten.
Hij is zieltjes aan het winnenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:18 schreef T-lex het volgende:
Tijn is de ramen aant lappen in de tuin....nou gaat tie echt te ver, waar haalt tie het lef vandaan.![]()
Die liggen te slapen die hebben de nachtdienst gedraaid.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zullen wel weer aan konkelen zijn we ze samen op de bank zullen zetten.
En dat nog wel op z'n verjaardag. Wat een held!quote:
Rik heeft toch nog nooit gekookt in dat huis?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, RIk wenst niet te koken vanavond, omdat Semih toch nooit tevreden is "met wat wij maken".
Naast "Ik wil je piemel zien", is dat haar meest gehoorde uitspraak.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn staat 3-2 voor met het schaken.
Marcia zegt: "Fucking Hel".
Maar nu dus helemaal niet meer.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
Rik heeft toch nog nooit gekookt in dat huis?
Huh? Rik heeft echt nog nóóit gekookt?!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, RIk wenst niet te koken vanavond, omdat Semih toch nooit tevreden is "met wat wij maken".
Ik kan me er anders een hele dag mee amuseren hoor !!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:51 schreef Morwen het volgende:
De zusjes zijn voor even best grappig, maar een uur lang naar dat melige gegiebel luisteren trek ik echt niet.
HIj (vr)eet er anders niet mnder om, als Semih weer 'ns gekookt heeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar nu dus helemaal niet meer.
Iedereen valt door een mand, als er 24 uur per dag een camera op gericht staat.
Jij snapt het nog steeds niet, hè?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Huh? Rik heeft echt nog nóóit gekookt?!
Is Semih nu opeens zo ontzettend persona non grata? Beetje zielig.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:30 schreef Day het volgende:
[..]
Jij snapt het nog steeds niet, hè?
Uiteindelijk heeft Semih het altijd gedaan.
Is Semih de "Menno" dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:30 schreef Day het volgende:
[..]
Jij snapt het nog steeds niet, hè?
Uiteindelijk heeft Semih het altijd gedaan.
Het is en blijft een homo he?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Morwen het volgende:
Rik zit even "lekker" te rokenWat kan die gozer vies kijken zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |