NEEquote:Kan PSV de CL winnen?
Ik heb vaak een voorspellende gave.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Zyggie het volgende:
Onthouden we dit topic nog, voor later?
Als Barca gewoon van Bremen wint is er niks aan het handje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef cultheld het volgende:
Chelsea zie ik Barcelona wel naaien door expres van Werder te verliezen.
En dat te bedenken dat ik Groninger benquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Oh ja, ook tegen het grote Bordeaux en Liverpool
Laat ze eerst maar eens tegen een echt grote tegenstander winnen voordat ze met Ajax '95 worden vergeleken.
En dan noemen ze Ajacieden wel eens arrogant (ja ik weet dat Tong Ajacied is, heb het over de PSV'ers)
Alsof Ajax 95 het summum was zeg. Je wint meestal juist niet als je de beste bent.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Oh ja, ook tegen het grote Bordeaux en Liverpool
Laat ze eerst maar eens tegen een echt grote tegenstander winnen voordat ze met Ajax '95 worden vergeleken.
En dan noemen ze Ajacieden wel eens arrogant (ja ik weet dat Tong Ajacied is, heb het over de PSV'ers)
Gast.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof Ajax 95 het summum was zeg. Je wint meestal juist niet als je de beste bent.
Echt hè.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof Ajax 95 het summum was zeg. Je wint meestal juist niet als je de beste bent.
Dat spreekt als vanzelf!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb geeneens zin om op erop in te gaan, pannekoek.
?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond AC Milan destijds beter....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef Parafernalia het volgende:
ik denk toch dat ajax 95 wel aardig t summum was hoor
en ik was 14
3 keer gewonnen in dat jaar van Miilan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vond AC Milan destijds beter....![]()
In 1995 was jij 11...... Ik geloof best dat je je dan nog kunt herineren dat ze de CL wonnen. Maar het niveau wat ajax in 1995 haalde kun jij dus echt niet vergelijken met PSV nu.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef koningdavid het volgende:
Lijkt me iets te hoog gegrepen nog. Ze hebben nog lang niet het niveau van Ajax '95. Echt goed voetbal heeft PSV nog niet laten zien in de Champions League
We zijn niet allemaal josti's zoals jij, die een geheugen hebben dat helaas niet verder terug gaat dan 2 weken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In 1995 was jij 11...... Ik geloof best dat je je dan nog kunt herineren dat ze de CL wonnen. Maar het niveau wat ajax in 1995 haalde kun jij dus echt niet vergelijken met PSV nu.
True true.... toch vond ik ze beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
3 keer gewonnen in dat jaar van Miilan.![]()
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV wint met 2-0 van Galatasaray en ze zijn opeens favoriet
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Ik denk van wel.
Ik heb een déja vu naar het Ajax van 95.
Ze hebben de beste doelman van de wereld.
Alex als rots in de branding.
FarFan en Affeley als jeugdige aanstormende wereldtoppers.
Cocu in de seniorenrol van Rijkaard destijds.
Een reservebank met veel kwaliteit, Reiziger kan bijvoorbeeld altijd invallen.
Zuid-Amerikanen die over lijken gaan, technisch begaafd zijn en op grote toernooien hebben gespeeld.
Een nog steeds jonge Koné die de aankomende tien jaar de wereld gaat veroveren.
Dit PSV heeft alles.
Iemand het met me oneens ?
Nah, dat team lijkt me toch nog wel een stukje sterker hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef Fetai het volgende:
Ja.... die kans acht ik zeker mogelijk. 2 jaar terug deed PSV het ook zeer goed en werd net uitgeschakeld door AC Milan in de laatste minuten, waardoor ze niet naar de finale konden. Waarom zou dat nu niet kunnen? Ze lijken me nu sterker....
Daarna heb ik er ook nooit meer wat van teruggezien ofzo he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In 1995 was jij 11...... Ik geloof best dat je je dan nog kunt herineren dat ze de CL wonnen. Maar het niveau wat ajax in 1995 haalde kun jij dus echt niet vergelijken met PSV nu.
Oeps... ik las dit teamquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nah, dat team lijkt me toch nog wel een stukje sterker hoor.
Dat team van PSV toen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op je 11de kan je idd serieus een niveau van een voetbalwedstrijd inschattenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal josti's zoals jij, die een geheugen hebben dat helaas niet verder terug gaat dan 2 weken.
Ja.quote:
Hoezo lijkt dat team je sterker? Er zijn enkele spelers weggegaan, maar er zijn in mijn ogen minstens net zo goede, of betere spelers voor teruggekomen.quote:
nou sterker..nog niet..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef Fetai het volgende:
Ja.... die kans acht ik zeker mogelijk. 2 jaar terug deed PSV het ook zeer goed en werd net uitgeschakeld door AC Milan in de laatste minuten, waardoor ze niet naar de finale konden. Waarom zou dat nu niet kunnen? Ze lijken me nu sterker....
Maar wel op dat moment. Dat was al verder in het seizoen. Niet in november al.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De spelers van 95 stonden bij Ajax aan het begin van hun carriere.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef BigFire het volgende:
[..]
overdreven zeg. spelers van Ajax 95 waren van een beduidend hoger niveau.
maar wie weet een herhaling van EC 88?
die komt er voorlopig toch niet inquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
Zolang Kluivert geblesseerd blijft, moet het wel lukken
Het middenveld Van Bommel - Vogel - Cocu schat ik nog wat hoger in dan hetgeen er nu staat. Verder was dat jaar Park in bloedvorm, en was de verdediging ook beter in mijn ogen. Maar goed, we zitten nog vroeg in het jaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hoezo lijkt dat team je sterker? Er zijn enkele spelers weggegaan, maar er zijn in mijn ogen minstens net zo goede, of betere spelers voor teruggekomen.
idd op m'n 11e begon ik net een beetje de zandbak te ontgroeienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op je 11de kan je idd serieus een niveau van een voetbalwedstrijd inschattenOp je 11de doe je aan scorebord journalistiek. Dan ga je echt niet met je vriendjes tijdens het spelen in de zandbak zeggen: Ja ajax heeft vandaag gewonnen, maar het spel was niet om aan te zien. Maar door hard werken hebben we toch de 3 punten binnen gehaald
![]()
aansluitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het middenveld Van Bommel - Vogel - Cocu schat ik nog wat hoger in dan hetgeen er nu staat. Verder was dat jaar Park in bloedvorm, en was de verdediging ook beter in mijn ogen. Maar goed, we zitten nog vroeg in het jaar.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Dan hebben wij gewonnen van de Champions league winnaar
Simons is superieur aan Vogel. Van Bommel was inderdaad beter dan Afellay nu is en Mendéz mag de schoenen van Park nog niet poetsen. Afellay is echter volop in ontwikkeling en als Väyrynen in plaats van die Mendéz gaat spelen, hebben we weer een heel erg sterk middenveld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het middenveld Van Bommel - Vogel - Cocu schat ik nog wat hoger in dan hetgeen er nu staat. Verder was dat jaar Park in bloedvorm, en was de verdediging ook beter in mijn ogen. Maar goed, we zitten nog vroeg in het jaar.
Ben ik met je eens, maar dat middenveld plus Park was gewoon perfect op elkaar ingespeeld. Cocu is inmiddels alweer 1.5 jaar ouder en Mendez kan de laatste weken allesbehalve overtuigen.quote:
We hebben Mendez in het begin van het seizoen toch ook wel heel erg goed zien spelen en Kone/Salcido/Kromkamp zijn ook niet de minste spelers zolang ze allemaal maar hun niveau behalen. Ze kunnen het allemaal alleen nu komt het er nog niet allemaal uit. En Mika niet te vergeten natuurlijk...!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dat middenveld plus Park was gewoon perfect op elkaar ingespeeld. Cocu is inmiddels alweer 1.5 jaar ouder en Mendez kan de laatste weken allesbehalve overtuigen.
Klopt helemaal. Met name het tussen de midden- en aanvalslinie geren van Park deed menig verdediging open splijten. Nu hebben we echter ene Koné rondlopen die zo'n rol gedeeltelijk op zich kan nemen. Daarom is het zaak dat Väyrynen die luie misplaatste spelverdeler (leuk voor de eredivisie, maar meer ook niet) Mendéz vervangt, zodat je 2 spelers hebt die de controleur (Simons) steunen, waardoor Afellay/Aissati zich in principe alleen nog met (eind)passjes bezig hoeft te houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dat middenveld plus Park was gewoon perfect op elkaar ingespeeld. Cocu is inmiddels alweer 1.5 jaar ouder en Mendez kan de laatste weken allesbehalve overtuigen.
Wij hebben er al 4 in de kast staan, wij nemen dit jaar zo'n leuk UEFA cuppie. Daar hebben we er namelijk maar ééntje van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |