aansluitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het middenveld Van Bommel - Vogel - Cocu schat ik nog wat hoger in dan hetgeen er nu staat. Verder was dat jaar Park in bloedvorm, en was de verdediging ook beter in mijn ogen. Maar goed, we zitten nog vroeg in het jaar.

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Dan hebben wij gewonnen van de Champions league winnaar

Simons is superieur aan Vogel. Van Bommel was inderdaad beter dan Afellay nu is en Mendéz mag de schoenen van Park nog niet poetsen. Afellay is echter volop in ontwikkeling en als Väyrynen in plaats van die Mendéz gaat spelen, hebben we weer een heel erg sterk middenveld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het middenveld Van Bommel - Vogel - Cocu schat ik nog wat hoger in dan hetgeen er nu staat. Verder was dat jaar Park in bloedvorm, en was de verdediging ook beter in mijn ogen. Maar goed, we zitten nog vroeg in het jaar.

Ben ik met je eens, maar dat middenveld plus Park was gewoon perfect op elkaar ingespeeld. Cocu is inmiddels alweer 1.5 jaar ouder en Mendez kan de laatste weken allesbehalve overtuigen.quote:

We hebben Mendez in het begin van het seizoen toch ook wel heel erg goed zien spelen en Kone/Salcido/Kromkamp zijn ook niet de minste spelers zolang ze allemaal maar hun niveau behalen. Ze kunnen het allemaal alleen nu komt het er nog niet allemaal uit. En Mika niet te vergeten natuurlijk...!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dat middenveld plus Park was gewoon perfect op elkaar ingespeeld. Cocu is inmiddels alweer 1.5 jaar ouder en Mendez kan de laatste weken allesbehalve overtuigen.

Klopt helemaal. Met name het tussen de midden- en aanvalslinie geren van Park deed menig verdediging open splijten. Nu hebben we echter ene Koné rondlopen die zo'n rol gedeeltelijk op zich kan nemen. Daarom is het zaak dat Väyrynen die luie misplaatste spelverdeler (leuk voor de eredivisie, maar meer ook niet) Mendéz vervangt, zodat je 2 spelers hebt die de controleur (Simons) steunen, waardoor Afellay/Aissati zich in principe alleen nog met (eind)passjes bezig hoeft te houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dat middenveld plus Park was gewoon perfect op elkaar ingespeeld. Cocu is inmiddels alweer 1.5 jaar ouder en Mendez kan de laatste weken allesbehalve overtuigen.

Wij hebben er al 4 in de kast staan, wij nemen dit jaar zo'n leuk UEFA cuppie. Daar hebben we er namelijk maar ééntje van.quote:

Wat heb je tegen menzez? Vast omdat ie een neger is he?! geef maar toe, hem willen wisselen voor een blanke!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simons is superieur aan Vogel. Van Bommel was inderdaad beter dan Afellay nu is en Mendéz mag de schoenen van Park nog niet poetsen. Afellay is echter volop in ontwikkeling en als Väyrynen in plaats van die Mendéz gaat spelen, hebben we weer een heel erg sterk middenveld.

Lees je het AD ofzoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Ik denk van wel.
Ik heb een déja vu naar het Ajax van 95.
Ze hebben de beste doelman van de wereld.
Alex als rots in de branding.
FarFan en Affeley als jeugdige aanstormende wereldtoppers.
Cocu in de seniorenrol van Rijkaard destijds.
Een reservebank met veel kwaliteit, Reiziger kan bijvoorbeeld altijd invallen.
Zuid-Amerikanen die over lijken gaan, technisch begaafd zijn en op grote toernooien hebben gespeeld.
Een nog steeds jonge Koné die de aankomende tien jaar de wereld gaat veroveren.
Dit PSV heeft alles.
Iemand het met me oneens ?

Gelukkig gaat Ajax Barcelona/Werder Bremen zwaar vernederenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij hebben er al 4 in de kast staan, wij nemen dit jaar zo'n leuk UEFA cuppie. Daar hebben we er namelijk maar ééntje van.![]()

Klopt, dat is het.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:54 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Wat heb je tegen menzez? Vast omdat ie een neger is he?! geef maar toe, hem willen wisselen voor een blanke!![]()
(vayrynen vind ik trouwens niet bepaald je van het)

Gelukkig kan jij niet kansberekenenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
50% kans eh

Ze winnen hem of ze winnen hem nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij niet kansberekenen

moet je m echt nog effe ujitleggen ±´'quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze winnen hem of ze winnen hem niet![]()

Ik zal er niet eens op ingaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]

Maak jij je toetsenbord nou maar.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
moet je m echt nog effe ujitleggen ±´'

Nee maar was het net zo'n briljante geest als Tong ?quote:

Nee maar hij begon ook zo over dat PSV de CL kan winnen en jij ok toevallig hmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 1 november 2006 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar was het net zo'n briljante geest als Tong ?

Wie is hij ?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar hij begon ook zo over dat PSV de CL kan winnen en jij ok toevallig hmmmmmmmmmm

offtopic:quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |