Over een paar maandne kan Cech terug zijn en verder moet toch heel raar zijn dat Chelsea er ook dit jaar naast grijptquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Chesea heeft ook geen Cech
Robben is inderdaad goed voor de schwalbes.... soms trapt een scheids daar nog wel eens in.
Verder heeft PSV inderdaad wel een team
Doen ze wel.... ze zijn niet zo heersend als vorig jaar imo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Over een paar maandne kan Cech terug zijn en verder moet toch heel raar zijn dat Chelsea er ook dit jaar naast grijpt
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Over een paar maandne kan Cech terug zijn en verder moet toch heel raar zijn dat Chelsea er ook dit jaar naast grijpt
Je zou zo een jood kunnen zijn, misplaatste arrogantiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:10 schreef SCH het volgende:
Dit PSV zie ik wel van Chelsea winnen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op hé, het was maar Galatasaray.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Met een rode kaart.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Da's alleen maar gunstig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef OnlineGokker het volgende:
Als je trouwens kijkt naar de bookmakers zie je PSV als nummer 14 favoriet.
In de volgorde van favoriet naar de minste: Chelsea, Barcelona, Lyon, Real Madrid, Man Utd, Arsenal, Milan, Inter, Valencia, Bayern, Liverpool, Roma, Bremen, PSV..<rest>
Oh ja, ook tegen het grote Bordeaux en Liverpoolquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef Rekkie het volgende:
[..].... niet alleen tegen de turken hebben ze de volgende ronde afgedwongen
Als je Roma, Inter en Bremen wegstreept dan komt PSV een keer idd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef OnlineGokker het volgende:
Als je trouwens kijkt naar de bookmakers zie je PSV als nummer 14 favoriet.
In de volgorde van favoriet naar de minste: Chelsea, Barcelona, Lyon, Real Madrid, Man Utd, Arsenal, Milan, Inter, Valencia, Bayern, Liverpool, Roma, Bremen, PSV..<rest>
NEEquote:Kan PSV de CL winnen?
Ik heb vaak een voorspellende gave.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Zyggie het volgende:
Onthouden we dit topic nog, voor later?
Als Barca gewoon van Bremen wint is er niks aan het handje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef cultheld het volgende:
Chelsea zie ik Barcelona wel naaien door expres van Werder te verliezen.
En dat te bedenken dat ik Groninger benquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Oh ja, ook tegen het grote Bordeaux en Liverpool
Laat ze eerst maar eens tegen een echt grote tegenstander winnen voordat ze met Ajax '95 worden vergeleken.
En dan noemen ze Ajacieden wel eens arrogant (ja ik weet dat Tong Ajacied is, heb het over de PSV'ers)
Alsof Ajax 95 het summum was zeg. Je wint meestal juist niet als je de beste bent.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Oh ja, ook tegen het grote Bordeaux en Liverpool
Laat ze eerst maar eens tegen een echt grote tegenstander winnen voordat ze met Ajax '95 worden vergeleken.
En dan noemen ze Ajacieden wel eens arrogant (ja ik weet dat Tong Ajacied is, heb het over de PSV'ers)
Gast.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof Ajax 95 het summum was zeg. Je wint meestal juist niet als je de beste bent.
Echt hč.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof Ajax 95 het summum was zeg. Je wint meestal juist niet als je de beste bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |