Ik neem je lelijk moeder anaal en ondertussen geef ik haar een paar lekkere stoten op der achterhoofd tot bloedens toe en dan neem ik mijn lekkere nachtrustquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Naar bed, naar bed, zei Duimelot!
Als je daar al overheen moet om niet droog te blijven staan is het wel heel triest met je gesteld...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:40 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb met genot mogen proeven van de sensationele schede van je zus, om vervolgens mijn fallus te duwen tot uturushoogte. Dat je het weet.
07-09-1987quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik neem je lelijk moeder anaal en ondertussen geef ik haar een paar lekkere stoten op der achterhoofd tot bloedens toe en dan neem ik mijn lekkere nachtrust![]()
![]()
Als je vannacht wat in je neusgat voelt, dan ben ik het!quote:
Jezusbeeldjes met een gat erin voldoen toch ook wel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef ryangozer het volgende:
je neukt jezus? knap, dacht dat die ondertussen wel weggerot was.
ja, maar zielig issie wel, datie jezusbeeldjes neukt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Jezusbeeldjes met een gat erin voldoen toch ook wel?
Dan maak ik er 1 voor jequote:
Ik heb mn vroem vroem eruit gehaald hoor, nu blij?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Jezusbeeldjes met een gat erin voldoen toch ook wel?
EYquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef ryangozer het volgende:
je neukt jezus? knap, dacht dat die ondertussen wel weggerot was.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb er nog een foto van gemaakt..[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |