Ik vond je moeder erg duur, dus ik heb je vader maar genomenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:40 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb met genot mogen proeven van de sensationele schede van je zus, om vervolgens mijn fallus te duwen tot uturushoogte. Dat je het weet.
Huilie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef murp het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ja een kut topic....
rot op!
Los eens op dan.quote:
Zo goed?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Je reageert niet op mijn FiPo, heb ik je nu gelollerpwned?
Bij gebrek aan penis?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef murp het volgende:
dit is de hand waarmee ik je moeder vuist neukte...
Welke van de driequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:40 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb met genot mogen proeven van de sensationele schede van je zus, om vervolgens mijn fallus te duwen tot uturushoogte. Dat je het weet.
Wat had je dan in dit topic verwacht?quote:
Ik zag die van jou, en ik schopte m'n hond eraf...quote:
dit...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat had je dan in dit topic verwacht?
Ze zag je penis en dacht 'laat maar'?quote:
ja, je vader keek toe, alleen hij kon niets doen omdat hij in een tuigje zat...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ze zag je penis en dacht 'laat maar'?
je hebt me eruit geluld... werd ook wel eens tijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat had je dan in dit topic verwacht?
Dat heb ik dus allemaal gemist toen ik met je zus bezig was.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je vader keek toe, alleen hij kon niets doen omdat hij in een tuigje zat...
Hoe dat zo dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef WurM het volgende:
[..]
je hebt me eruit geluld... werd ook wel eens tijd
ik heb er nog een foto van gemaakt..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je vader keek toe, alleen hij kon niets doen omdat hij in een tuigje zat...
Je m'excuse, mon musulman.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef Sala-adin het volgende:
Kanaiken je bent echt een brutale vlegel
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb er nog een foto van gemaakt..[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
sorry dat ie zo onscherp was... ik kon maar 1 hand gebruiken omdat ik met die andere in je moeders kut zat te pompen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik was al bijna bang dat ik jou eruit kon lullen, maar op je vorige opmerking weet ik niets meer te zeggenquote:
Ik eis een paint-situatieschets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Moet jij eens weten wat ik met je moeder gedaan heb.
Bier?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef WurM het volgende:
[..]
ik was al bijna bang dat ik jou eruit kon lullen, maar op je vorige opmerking weet ik niets meer te zeggen
Nee, koekje erbij?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef murp het volgende:
dit vond je vader geen succes, hij had het liever hangend....
[afbeelding]
quote:
quote:
Fout, ik moet nog 18 worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind dat kanaiken een ban moet krijgen voor dit soort onbehoorlijk gedrag.![]()
Ik bedoel komop man je bent een volwassen kerel neem ik aan dan ga je toch niet zo een vunzig taal uitslaan over iemand anders zijn vrouwelijke familieleden.
Grow up dude!![]()
Jaloers, dat ie je moeder heeft genomen, en dat je moeder jou weigerde?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind dat kanaiken een ban moet krijgen voor dit soort onbehoorlijk gedrag.![]()
Ik bedoel komop man je bent een volwassen kerel neem ik aan dan ga je toch niet zo een vunzig taal uitslaan over iemand anders zijn vrouwelijke familieleden.
Grow up dude!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |