Ik vond je moeder erg duur, dus ik heb je vader maar genomenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:40 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb met genot mogen proeven van de sensationele schede van je zus, om vervolgens mijn fallus te duwen tot uturushoogte. Dat je het weet.
Huilie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef murp het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ja een kut topic....
rot op!
Los eens op dan.quote:
Zo goed?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Je reageert niet op mijn FiPo, heb ik je nu gelollerpwned?
Bij gebrek aan penis?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef murp het volgende:
dit is de hand waarmee ik je moeder vuist neukte...
Welke van de driequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:40 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb met genot mogen proeven van de sensationele schede van je zus, om vervolgens mijn fallus te duwen tot uturushoogte. Dat je het weet.
Wat had je dan in dit topic verwacht?quote:
Ik zag die van jou, en ik schopte m'n hond eraf...quote:
dit...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat had je dan in dit topic verwacht?
Ze zag je penis en dacht 'laat maar'?quote:
ja, je vader keek toe, alleen hij kon niets doen omdat hij in een tuigje zat...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ze zag je penis en dacht 'laat maar'?
je hebt me eruit geluld... werd ook wel eens tijdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat had je dan in dit topic verwacht?
Dat heb ik dus allemaal gemist toen ik met je zus bezig was.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je vader keek toe, alleen hij kon niets doen omdat hij in een tuigje zat...
Hoe dat zo dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef WurM het volgende:
[..]
je hebt me eruit geluld... werd ook wel eens tijd
ik heb er nog een foto van gemaakt..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je vader keek toe, alleen hij kon niets doen omdat hij in een tuigje zat...
Je m'excuse, mon musulman.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef Sala-adin het volgende:
Kanaiken je bent echt een brutale vlegel
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb er nog een foto van gemaakt..[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
sorry dat ie zo onscherp was... ik kon maar 1 hand gebruiken omdat ik met die andere in je moeders kut zat te pompen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik was al bijna bang dat ik jou eruit kon lullen, maar op je vorige opmerking weet ik niets meer te zeggenquote:
Ik eis een paint-situatieschets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Moet jij eens weten wat ik met je moeder gedaan heb.
Bier?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef WurM het volgende:
[..]
ik was al bijna bang dat ik jou eruit kon lullen, maar op je vorige opmerking weet ik niets meer te zeggen
Nee, koekje erbij?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef murp het volgende:
dit vond je vader geen succes, hij had het liever hangend....
[afbeelding]
quote:
quote:
Fout, ik moet nog 18 worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind dat kanaiken een ban moet krijgen voor dit soort onbehoorlijk gedrag.![]()
Ik bedoel komop man je bent een volwassen kerel neem ik aan dan ga je toch niet zo een vunzig taal uitslaan over iemand anders zijn vrouwelijke familieleden.
Grow up dude!![]()
Jaloers, dat ie je moeder heeft genomen, en dat je moeder jou weigerde?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind dat kanaiken een ban moet krijgen voor dit soort onbehoorlijk gedrag.![]()
Ik bedoel komop man je bent een volwassen kerel neem ik aan dan ga je toch niet zo een vunzig taal uitslaan over iemand anders zijn vrouwelijke familieleden.
Grow up dude!![]()
quote:
je vader wou zich niet anders kleden....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had een verfrissende nieuwe foto verwacht.
Báh wat zijn we toch weer volwassen meneer Dennisch!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Jaloers, dat ie je moeder heeft genomen, en dat je moeder jou weigerde?
En jij kon dat niet wááánt...?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:55 schreef murp het volgende:
[..]
je vader wou zich niet anders kleden....
Maar vind je je zus niet botergeil dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Báh wat zijn we toch weer volwassen meneer Dennisch!
Ik wel, ik ben al bijna 24!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Báh wat zijn we toch weer volwassen meneer Dennisch!
Remlof!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben al bijna 24!
En ik vond het heerlijk met je vader en moeder, vooral toen ik haar tanden eruit mocht tikken met m'n duitse helm...
mij een ban geven?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Remlof!!!!!!!!
Geef deze eikels even een ban wil je ze bezorgen mij trauma's enzo![]()
quote:
I lol'd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben al bijna 24!
En ik vond het heerlijk met je vader en moeder, vooral toen ik haar tanden eruit mocht tikken met m'n duitse helm...
Sterf, ga je vader pijpen.quote:
Klaar weetje watquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Maar vind je je zus niet botergeil dan?
Je kan ook naar een ander (liever) forum gaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Remlof!!!!!!!!
Geef deze eikels even een ban wil je ze bezorgen mij trauma's enzo![]()
die is dood.. en ja ook mn moeder, mn zusje en de hele ratteplan... en nee ik kan mn zelf niet pijpen, nog niet lenig genoeg voor.....quote:
Volgens mij ben jij zo hard in je schedel geneukt dat ze je talenknobbel hebben verpest!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klaar weetje wat
Fak jullie kankerhoeren
Jullie moeders zijn fakking AZC pijpsletjes kanker kind ik pis,schijt en kots op je kanker generatie!
En je dikke vader die word genomen door kk lelijke dikke negers uit de bijlmer vuile kanker kind!
Kanker HOERTJESSS!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klaar weetje wat
Fak jullie kankerhoeren
Jullie moeders zijn fakking AZC pijpsletjes kanker kind ik pis,schijt en kots op je kanker generatie!
En je dikke vader die word genomen door kk lelijke dikke negers uit de bijlmer vuile kanker kind!
Kanker HOERTJESSS!
-2 ribben en daar ga je!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef murp het volgende:
[..]
die is dood.. en ja ook mn moeder, mn zusje en de hele ratteplan... en nee ik kan mn zelf niet pijpen, nog niet lenig genoeg voor.....
Je vader die door je moeder anaal wordt genomen met een voorbinddildoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo hard in je schedel geneukt dat ze je talenknobbel hebben verpest!!!
Heeft je vader dat gedaan?![]()
Gewoon een grote piemel hebben, das beter...quote:
Ja en je Imam vond het ook erg lekker met dat varken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je vader die door je moeder anaal wordt genomen met een voorbinddildo
Daardoor baart je moeder alleen flikkertjes zit in de fucking genen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je en dan
Ga je moeders kutje ruiken ofzo tering mongool
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je en dan
Ga je moeders kutje ruiken ofzo tering mongool
Met je NSB-opa's stok ja!quote:
Tyfus man, al dat gescheld, kan toch nietquote:
Lame ass suckah.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef murp het volgende:
*Bedankt voor je topicreport.*
Ik vind het absurd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Tyfus man, al dat gescheld, kan toch niet![]()
Ja hij vroeg aan mij of ik Dennischhhhhh zijn moeder ook wou eff bereiden maar ik nam al genoegen met je kanker zusquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ja en je Imam vond het ook erg lekker met dat varken?
Beter in z'n oor, die zit verstopt namelijk..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik vind het absurd!
Ik neuk je vader trouwens in zijn oogkas, ok?
In het Nederlands of knorde hij het?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja hij vroeg aan mij of ik Dennischhhhhh zijn moeder ook wou eff bereiden maar ik nam al genoegen met je kanker zus
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef WurM het volgende:
Hee, ik ga ff in andere topics kijken hoor... thx voor t bier, tot ziens!
Ja flikker maar op gierige klote kaaskopquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef WurM het volgende:
Hee, ik ga ff in andere topics kijken hoor... thx voor t bier, tot ziens!
Flotsch flotsch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Beter in z'n oor, die zit verstopt namelijk..
Tu es un musulman!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja flikker maar op gierige klote kaaskop
en ik heb je (of je familie) nog niet eens beledigdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja flikker maar op gierige klote kaaskop
In het Nederlands natuurlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef Dennisch het volgende:
[..]
In het Nederlands of knorde hij het?
(K)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef WurM het volgende:
[..]
en ik heb je (of je familie) nog niet eens beledigd
Zo zo, ik wist niet dat varkens Nederlands konden praten!quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Zo zo, ik wist niet dat varkens Nederlands konden praten!
Maar ik sprak je Imam net, of je met hem mee ging naar de Darkroom! (hij vroeg of ik mee wou, maar ik wou niet zelfzuchtig zijn, en bood aan om het jou te vragen!
Naar bed, naar bed, zei Duimelot!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |