quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Mirage het volgende:
sorry,
ik weet het... serieus forum enzow....,
maar
![]()
![]()
![]()
![]()
kmottochffelachen....:')
ga het alsjeblieft over stickers en motoren enzow hebben ofzow
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:14 schreef haaahaha het volgende:
Wat wil je nou met dit topic. Het is inderdaad toegestaan om met dergelijke bestickering op je motorvoertuig rond te rijden. Dus wat wil je nou? Dat mensen gaan roepen dat je het niet mag zodat je dan weer lekker in een welles nietes discussie kan?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:14 schreef haaahaha het volgende:
Wat wil je nou met dit topic. Het is inderdaad toegestaan om met dergelijke bestickering op je motorvoertuig rond te rijden. Dus wat wil je nou? Dat mensen gaan roepen dat je het niet mag zodat je dan weer lekker in een welles nietes discussie kan?
wat grappig dan dat jij er van uit gaat dat iedereen "weet" dat dit toegestaan is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:14 schreef haaahaha het volgende:
Ik mis de inhoud bij jou ook helaas. Je lijkt er een ongelofelijke lol in de te hebben gaatjes in het systeem te vinden. En dan vervolgens maar patsen omdat je weer iets hebt gevonden. Maar, volgens mij is niemand onder de indruk van je overduidelijke gigantische denkvermogen.quote:
Prima toch? Bij twijfel altijd ingrijpen en uitzoeken. Wanneer het dan toch blijkt dat iets is toegestaan dan gewoon weer laten gaan. Ik zie het probleem niet, en ik zie al helemaal het nut van dit topic niet. Aangezien de politie hem weer heeft laten gaan met motor lijkt het me een klare zaak dat de bestickering is toegestaan, dus wat is het punt van dit topic? Dat te melden? Discussie waarde 0,0 na, enkel een provocatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
wat grappig dan dat jij er van uit gaat dat iedereen "weet" dat dit toegestaan is.
Toch vreemd dat ik recent mijn vent een paar uur extra moest missen omdat enkele agenten er toch niet helemaal uitkwamen en hem toen maar met motor en al mee hebben genomen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:21 schreef gelly het volgende:
Waarom zou je als volwassen kerel, met vrouw en kinderen, op een dergelijke motor gaan rondrijden ?
Dit is de enige zinvolle post in dit topicquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:21 schreef gelly het volgende:
Waarom zou je als volwassen kerel, met vrouw en kinderen, op een dergelijke motor gaan rondrijden ? Kick je erop dat mensen je als agent zien, wetende dat je te infantiel en mongoloïde bent om het ooit te worden ? Gebrek aan aandacht ? Misbruikt in je jeugd ? Vertel het eens.
*proest* de tijd die jij wint met hierboven beschreven wordt je dubbel en dwars weer afgepakt als je weer eens naar bureau moet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
Overal voorrang, geen afsnijden meer, geen bumperklevers, en bij file iedereen gelijk opzij....
Life is fucking great!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef haaahaha het volgende:
[..]
*proest* de tijd die jij wint met hierboven beschreven wordt je dubbel en dwars weer afgepakt als je weer eens naar bureau moet.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef haaahaha het volgende:
' en rijdende rechter is erop dus ik ben weg.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef Sloper het volgende:
Mogen die blauwe zwaailichten en knippers wel?
Je fokking kledingrek homo!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:14 schreef haaahaha het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef Sinat het volgende:
Doet me denken aan dit bericht vorig jaar: http://www.nu.nl/news.jsp?n=551668&c=10&rss
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef LaZZ het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die motor? Is natuurlijk wel lachen.
Cool, en de politie zelf verkocht deze of je hebt 'm via een particulier? Als het via een particulier is, hoe komt deze er dan aan?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Cool, en de politie zelf verkocht deze of je hebt 'm via een particulier? Als het via een particulier is, hoe komt deze er dan aan?
Hier in A'dam scheurt weleens een oude ambulance rond, ook wel lachen.
Grappig, ga ik eens in de gaten houden. Interesseert/fascineert me wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Voorkennis + http://www.aanbestedingskalender.nl, met een dosis geluk.
Jawel, als ze maar niet kunnen werken (dus niet zijn aangesloten, geen kabels aanwezig waardoor je dus elk moment de lampen zou kunnen inschakelen).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef Sloper het volgende:
Mogen die blauwe zwaailichten en knippers wel?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef _Denker het volgende:
[..]
Jawel, als ze maar niet kunnen werken (dus niet zijn aangesloten, geen kabels aanwezig waardoor je dus elk moment de lampen zou kunnen inschakelen).
quote:
Schaam je, met zo'n motor..quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:10 schreef ThE_ED het volgende:
Dus het valt ook niet onder "je voordoen als agent" ?
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef BazzieK het volgende:
Beetje triest dat je op zo'n ding gaat rondrijden maar daarbuiten, je bent gek als je een ex politievoertuig koopt, die dingen worder echt afgeragd tot de grens
Ligt aan het korps, weet dat bij bv Brabant-Noord de staat van voertuigen vaak belabberd is te noemenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
intensief gebruikt, en PREVENTIEF onderhouden!!!
Alles wat in het komende jaar zou kunnen gaan slijten wordt dan vervangen!!!
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ligt aan het korps, weet dat bij bv Brabant-Noord de staat van voertuigen vaak belabberd is te noemenEn zeker als ze toch de deur uit gaan wordt er ernstig bezuinigd op onderhoud.
Dat is inderdaad een van de redenen dat in Brabant-Noord de voertuigen zo kut zijn jaquote:Op woensdag 1 november 2006 01:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hol-Mid,.. preventief onderhoudt tot en met de versnellingsbak aan toe...
Budgetten die niet gebruikt worden worden ook niet verhoogd...
Domeinen meestal, enne die dingen worden dag in dag uit gebruikt dus kwa leeftijd nieuw maar kwa kilometrage niet meestal.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:25 schreef Repeat het volgende:
Wel bizar dat je zo'n ding gewoon kan kopen, waar in godsnaam, zeker omdat het een redelijk nieuwe motor is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |