naar aanleiding van
dit topic was ik eigenlijk wel benieuwd hoelang de gemiddelde fokdame haar menstruatie uitstelt. Hiermee bedoel ik dus, als je aan de pil bent: hoe lang slik jij hem maximaal door tot je een stopweek inlast? Met de nuvaring: hoeveel ringen maak jij op voor je een stopweek inlast? voor de pleister: hoelang gebruik jij een pleister tot je een stopweek inlast?
Vergeet ik nu nog belangrijke methoden?
En las je de stopweek in omdat je bang bent 'dat het anders niet goed voor je lichaam is', doe je het omdat je anders doorbraakbloedingen krijgt, of hou je helemaal geen stopweken? Of slik je helemaal niet door?
Hm, ik hoop dat mn bedoeling duidelijk is, tis een beetje vaag zo... maar moet wel lukken
![]()
TS begint: ik heb de nuvaring en ik ring meestal 2 tot 3 ringen door (en ik hou ze 4 weken in). Ik las een stopweek in omdat ik na verloop van tijd rugpijn en buikkrampjes krijg. Dat is het teken dat ik ongesteld moet worden van mijn lichaam: na een stopweek zijn alle kwaaltjes weer weg. Als ik geen pijn zou krijgen, zou ik als het aan mij ligt nooit meer ongesteld worden omdat ik meestal een week ziek op bed lig van de pijn.
I had a signature once. It was awful.