Als je 3 gangen hebt ben je snel 40 euro kwijt hoor, als wij met het gezin uit eten zijn ( 5 volwassenen en 1 kind dat weinig eet) zijn we ook snel meer dan 200 euro kwijtquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:21 schreef Rann het volgende:
Lasergame is 15 euro ofzo ?...40 euro voor eten :/ Dat eet ik samen met me vriendin in een (redelijk) duur resturant :/, incl drinken..
http://www.lasersensation.nl/tarieven.htmlquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:21 schreef Rann het volgende:
Lasergame is 15 euro ofzo ?...40 euro voor eten :/ Dat eet ik samen met me vriendin in een (redelijk) duur resturant :/, incl drinken..
ik denk niet dat ze bij het lasergamen ook gaan eten, maar eerst gaan lasergamen en dan ergens anders in een restaurant gaan etenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
http://www.lasersensation.nl/tarieven.html
Laser Sensation in Apeldoorn.
Duurste arrangement is 33,25. Dus ben benieuwd wat jullie allemaal extra hebben dat jullie op 55 p.p. uitkomen
Zelfs met extra friet, welkomstcocktail en dessert kom ik daar niet aan.
Bij Laser Sensation kun je goed eten en goede bediening, dus dat is dan wel een gemiste kansquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze bij het lasergamen ook gaan eten, maar eerst gaan lasergamen en dan ergens anders in een restaurant gaan eten
2 dec. Maar het zou vanaf vandaag mogen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:15 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemiddag
Wanneer ben je uitgerekend dan?
Aha okequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
2 dec. Maar het zou vanaf vandaag mogen.
'Morgen' zegt ie...quote:
Ik ben ook elk tijdsbesef kwijt hier. Het is zondag, da week nog wel.quote:
Idem hier. Het is bijna half 7 en het is donker buiten, maar voor mijn gevoel is het nog ochtendquote:Op zondag 12 november 2006 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben ook elk tijdsbesef kwijt hier. Het is zondag, da week nog wel.
Ik zal voor je duimenquote:Op zondag 12 november 2006 17:14 schreef xuanery het volgende:
hallo zwolle, bijna avond alweer. net sollicitatiegesprek gehad, ben benieuwd of dat wat wordt! en wat is het kouuudddd buiten!
dan lijkt het idd dat je een dag hebt overgeslagen. Ik fiets smorgens in het donker naar me werk en ik kom fiets in het donker weer terug vanmij mag het zomer worden.quote:Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet altijd een hele week wennen als de tijd verzet is..![]()
Ik haat het als het al donker is als je de school binnenloopt en ook alweer donker is als je naar buiten gaat.
dan moet je een keertje naar australie gaanquote:Op zondag 12 november 2006 20:13 schreef WEST het volgende:
[..]
dan lijkt het idd dat je een dag hebt overgeslagen. Ik fiets smorgens in het donker naar me werk en ik kom fiets in het donker weer terug vanmij mag het zomer worden.
mijn verjaardag in een kortebroek vieren lijkt me wel wat (normaal gesproken kan dat niet)
bah, blijft vervelend he? Ben je al lang op zoek naar een baan?quote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen
Ik heb heel netjes een brief gehad van kledingwinkel waar ik had gesolliciteerd dat de keus niet op mij is gevallen
ja al heel lang, maar meestal hoor ik gewoon nooit meer wat van ze, en als ik zelf langsga weten ze nergens van en vind het dus wel erg netjes dat deze winkel een schriftelijke afwijzing stuurdequote:Op zondag 12 november 2006 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bah, blijft vervelend he? Ben je al lang op zoek naar een baan?
ik kreeg laatst na driekwart jaar nog een brief "bedankt voor uw intresse, maar we zijn inmiddels voorzien"quote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja al heel lang, maar meestal hoor ik gewoon nooit meer wat van ze, en als ik zelf langsga weten ze nergens van en vind het dus wel erg netjes dat deze winkel een schriftelijke afwijzing stuurdeMaar blijf dus hard verder zoeken, alleen heb de meeste winkels wel gehad inmiddels waar ze mensen zoeken
inderdaad en ik maar nieuwe pasfoto's blijven makenquote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kreeg laatst na driekwart jaar nog een brief "bedankt voor uw intresse, maar we zijn inmiddels voorzien"![]()
Ik ben het ook helemaal zat, er zijn zoveel nette brieven/emails ed de deur uitgegaan waar ik niks van gehoord hebdan kunnen ze op zn minst toch wel even laten weten dat ze al voorzien zijn, zit ik niet voor niets te wachten
ik heb op een gegeven moment maar gewoon een digitale foto onder mn cv gezet en uitgeprintquote:Op zondag 12 november 2006 20:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad en ik maar nieuwe pasfoto's blijven maken
neem er vooral nog eentje!quote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef R_ON het volgende:
;dvmskla;vsjiof[smvl.sv
ja, zo kan je je posts ook opkrikken natuurlijkquote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef R_ON het volgende:
;dvmskla;vsjiof[smvl.sv
Moeten ze tegenwoordig wel in het bezit zijn van een taxipas toch?quote:Op zondag 12 november 2006 23:25 schreef rudedeltadude het volgende:
als mensen willen taxirijden heb ik misschien nog wel werk in de aanbieding
quote:Op maandag 13 november 2006 06:32 schreef Sylvana het volgende:
er mogen trouwens wel wat meer bushaltes komen in Stadshagen, een kwartier lopen van die halte naar de school toe
quote:Op zondag 12 november 2006 20:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad en ik maar nieuwe pasfoto's blijven maken
Fietste met mn slaperige hoofd bijna tegen een bus aan in Stadshagen vanmorgen vroegquote:Op maandag 13 november 2006 07:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
, er zijn een hoop bushaltes in Stadshagen.......
Ja toch? Anders weet ik nog wel iemandquote:Op zondag 12 november 2006 23:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Moeten ze tegenwoordig wel in het bezit zijn van een taxipas toch?
Leuk baantje, nog geen rijbewijsquote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja toch? Anders weet ik nog wel iemand
ik zou er even over bellen/mailen... wie weet kun je nog wat van je geld terugkrijgen. Is geen goede reclame voor hun natuurlijkquote:Op maandag 13 november 2006 09:57 schreef Rann het volgende:
Nou ik heb gelasergamed en gegeten hoor.....voor zelfs 60,35
Was zon lopend buffet....maar VEEL te weinigalleen klein beetje nasi, paar gehaktballetjes en beetje sate.....was veels te weinig voor ons allemaal :/
Lasergamen opzich is wel vet, mits de apparatuur goed werkt, we waren met zijn 19en en de 1e ronde werkte alles wel behoorlijk goed, (kwam 3es te staan) , De 2e ronde werkte voor geen meter....de schouder sensoren (makkelijskt te raken) deden het bij veel mensen niet meer of maar half.....heel vervelend
Vond het eerlijk gezegd die 60euro niet waard....
Waar is dit gebeurd???quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef Ayaxola het volgende:
Teringlijers zijn dat, met een kutleven. Maar het is de laatste tijd wel een aardige bende af en toe daar. 3 mensen van mijn studentenvereniging (AC) zijn allemaal beroofd, of poging tot. Door mensen met bivakmutsen en messen.
Maarja, morgen ga ik er weer heenEn ik ben ik weer te vinden in Het Vliegende Paard in mijn prachtige HVP shirt
![]()
Ja, waarvan ze er een heleboel hebben afgesloten omdat ze bij de Belvederelaan alles hebben opgebrokenquote:Op maandag 13 november 2006 07:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
, er zijn een hoop bushaltes in Stadshagen.......
ja, dat is standaard ja, dat je foto bij moet voegen, iig tot nu toe altijd moeten doen en dat is (helaas) al heel vaak dusquote:Op maandag 13 november 2006 08:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nu heb ik bijna 2 jaar niet meer hoeven solliciteren, maar is dat standaard heden ten dage?
De Vlieger, locatie Oude Weteringquote:Op maandag 13 november 2006 11:33 schreef Sitethief het volgende:
Welke school zaten jullie? er zijn er zoveel in Stadshagen,.
Krijg ik woensdag,quote:Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Sylvana het volgende:
Ey Sitethief, heb je de sleutel van je nieuwe onderkomen al opgehaald enzo?![]()
Ik dacht dat je die vandaag al kreeg dat je zei? Of krijg je hem woensdag pas omdat je dan pas echt gaat verhuizen ofzo?quote:Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Krijg ik woensdag,. Maar geen probleem want ik ben nummer 4 die verhuist, de rest zit er nu al.
Ik krijg hem pas als ik er echt intrek,quote:Op maandag 13 november 2006 11:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die vandaag al kreeg dat je zei? Of krijg je hem woensdag pas omdat je dan pas echt gaat verhuizen ofzo?
Jou msn moet eens leren luisteren,quote:Owja, mn msn vind je nog steeds niet lief, dus daarom zeg ik niks terug
Aha oke, duidelijkquote:Op maandag 13 november 2006 11:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik krijg hem pas als ik er echt intrek,. Zal ff kijken, heb pics van de kamer gemaakt.
[..]
tja, vind ik ook en eerst gaf ie dan wel aan dat je niet in mn lijst stond( awt dus niet klopt), maar als ik dan gewoon tegen je ging praten dan werkte het wel, maar nou komen mn berichten dus gewoon helemaal niet aanquote:Op maandag 13 november 2006 11:54 schreef Sitethief het volgende:
Jou msn moet eens leren luisteren,.
Heb je nog een leuk tweezitsbankje nodig?quote:Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Krijg ik woensdag,. Maar geen probleem want ik ben nummer 4 die verhuist, de rest zit er nu al.
Ik heb nog wel een bank nodig ja, alleen even kijken na de verhuizing of dat nog past,quote:Op maandag 13 november 2006 13:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk tweezitsbankje nodig?
(Ikea 'Moment'); zie mn postgeschiedenis..![]()
Als je me een pic geeft weet ik je te lokaliseren,quote:
Slaapt ie lekker? Het word echt passen en meten in mijn kamer, waarschijnlijk ga ik mijn boekenkasten met de ruggen tegen elkaar loodrecht op de muur plaatsen met een het andere einde een kast er dwars op. Get the picture,quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Rann het volgende:
Sitethief, we hebben nog een spuuglelijke gekleurde slaapbank for sale
gefeliciteerdquote:Op maandag 13 november 2006 14:01 schreef xuanery het volgende:
yess ik heb het baantje gekregen! minumumjeugdloon maar hee, ik moet ergens beginnen met nul komma niets geen ervaring op mijn cv.![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 13 november 2006 14:01 schreef xuanery het volgende:
yess ik heb het baantje gekregen! minumumjeugdloon maar hee, ik moet ergens beginnen met nul komma niets geen ervaring op mijn cv.![]()
thanks! oh sjagerijnen, altijd leuk.. ik word daar zelf altijd weer vrolijk vanquote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gefeliciteerddan wordt die gezellige sjagerijn een collega van je
ik heb altijd lol om dat mens.
wanneer ga je beginnen?
Oh goed. Tenminste: je spreekt Nederlands en meer fouten maken dan die herten die er nu zitten kan bijna nietquote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 13 november 2006 23:54 schreef Massive het volgende:
Zoals ze in Zwolle zeggen:
Grarwwarawrarwa
Mogguh!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Moguh.
macmeets zijn altijd okquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:38 schreef rudedeltadude het volgende:
Is de MacMeet al geweest eigenlijk?
Thanx voor de tips, ik print het ff uit, wat ik moet zo gaan rijdenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:28 schreef littledrummergirl het volgende:
livemuziek op dinsdagavond.... dat zou ik niet weten
er zijn wel een aantal leuke eettentjes die zo even bij me opkomen.
http://www.lameridiana.nl/
tapasbar vengo
de vier azen ( allemaal op de markt)
De Atlas is ook lekker eten!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:40 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Thanx voor de tips, ik print het ff uit, wat ik moet zo gaan rijden
Sylvana, je moet een verhuisbedrijf beginnen meid,quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Sylvana het volgende:
Ja hallo, hoe durf je zeg Sitethief?![]()
Succes met verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |