jij doet niet aan internetdates, remember?quote:
Haha, nou dan kan ik lang wachten net als al die andere mannen in je kroeg die je NIET aanspreektquote:
Oke heb je het weer.quote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef Catbert het volgende:
Als je zelf op de man afstapt ben je wanhopig. Sorry.
Vind het eerlijk gezegd wel getuigen van een beetje lef, door juist door dat 'wanhopige' heen te prikken. Waarom zou de man de enige moeten zijn die initiatief neemt?quote:Je bent 'niet preuts' als je met een man naar bed gaat naardat 'ie moeite voor je gedaan heeft. Als je zelf op de man afstapt ben je wanhopig. Sorry.
Mannen zien dat wel zitten lijkt me, als vrouwen het initiatief nemenquote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd wel getuigen van een beetje lef, door juist door dat 'wanhopige' heen te prikken. Waarom zou de man de enige moeten zijn die initiatief neemt?
Kzit ook redelijk vaak op Chatgirl te kleppen en heb hier een tweetal dates aan over gehouden. De 'pakkans' is m.i. vrij klein maar zoals al eerder gezegd is, de aanhouder wint.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik chat regelmatig op www.chatgirl.nl .
Voor mannen die bi of homo zijn www.chatboy.nl
Geile gesprekken.. maar je kunt er ook terecht voor een date.
Het is er vaak wel erg druk... duurt soms ff voordat je erop zit.
hmmm waar was dat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan, die gast (leek me toch geen mietje) stond echt met zijn mond vol tanden. Hij durfde niet echt van repliek te dienen, dus ben ik maar weer een biertje gaan halen en verder gaan kijken. Uurtje later had hij de moed verzameld, maar toen hoefde het voor mij ook niet meer.
Voor een hoer moet je ook betalen, dus wat is het verschil?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef Rossoneri het volgende:
Ervaring mee dus? Zo ja; goed bevallen![]()
@ Crazy: Ja adult friend finder ofzo ja, maar dan moet je betalen.![]()
een hoer is 100% kans op succesquote:Op maandag 6 november 2006 11:36 schreef masterdave het volgende:
Voor een hoer moet je ook betalen, dus wat is het verschil?
good pointquote:
Maar wel duurder!quote:
He ja nog zo'n vakerquote:Op maandag 6 november 2006 15:37 schreef t0n het volgende:
www.chattijd.nl is ook leuk.. Maar ook veel vakers, en té geile mannen die het verzieken voor de rest..
K'heb me nu ook aangemeld op chatgirl.. Daar eens kijken.
Omdat bij een hoer al 100den mannen overheen zijn gegaan. En trouwens dat is geen uitdaging, nee dan maar wat meer moeite, en dan een mooie meid aan de haak slaan. Zonder te hoeven betalen.quote:Op maandag 6 november 2006 11:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voor een hoer moet je ook betalen, dus wat is het verschil?
wie zegt dat jij niet nummer 100 bent van haar sexdate rijtjequote:Op maandag 6 november 2006 18:04 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Omdat bij een hoer al 100den mannen overheen zijn gegaan. En trouwens dat is geen uitdaging, nee dan maar wat meer moeite, en dan een mooie meid aan de haak slaan. Zonder te hoeven betalen.
Lol!quote:Op maandag 6 november 2006 18:12 schreef Godshand het volgende:
ff terug naar je starttopic: lukt het met die Sexdate, Rosso?
Moet je minder zuipen, je smaakzin is aangetast.quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
jij doet niet aan internetdates, remember?
Zie je wel, via Fok kun je toch vrij makkelijk bepalen hoe iemand is.quote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Moet je minder zuipen, je smaakzin is aangetast.
Fijn om te weten. See if I care?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:05 schreef Ms.Poes het volgende:
Zie je wel, via Fok kun je toch vrij makkelijk bepalen hoe iemand is.
Volgens deze onbetwist intelligente, doortastende en veel toevoegende user (die nog nooit door een meisje is versierd, niet te vergeten) ben ik een wanhopige zuiplap zonder smaak.Je zit er niet ver naast hoor.
www.chatten.nl, heb je en chatroom voor geile praat, nie zo moeilijk daar geloof ik om wat af te spreken...quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Lol!@ eerste bericht
En nee het wil niet echt vlotten.
Moet voor de meeste sites betalen (inbellen)![]()
En tsja idd erg veel fakers.![]()
Maar de aanhouder wint zeggen ze wel eensch.
Zal deze eensch proberen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Coolcat het volgende:
[..]
www.chatten.nl, heb je en chatroom voor geile praat, nie zo moeilijk daar geloof ik om wat af te spreken...
Hmm ben ik niet met je eens. Het kan ook gewoon zo zijn dat ze op dat moment zin in seks heeft. Waarom zou ze dan moeten wachten tot iemand op haar afkomt die leuk is? En ondertussen andere mannen die niet leuk zijn moeten afwimpelen.quote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef Catbert het volgende:
Je bent 'niet preuts' als je met een man naar bed gaat naardat 'ie moeite voor je gedaan heeft. Als je zelf op de man afstapt ben je wanhopig. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |