Nou fijn voor je meid.quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef RosaCrux het volgende:
mannen die beweren hetero te zijn maar in een soepjurk lopen geef ik nooit aandacht![]()
Op zich goed dat hij, zelfs met een tegen de vrijheid van meningsuiting indruisende mogelijke uitzetting, bij zijn mening blijft. Mooi dat deze imam niet zwicht voor de terreur van Verdonk en haar legertje ondemocratische ambtenaren.quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef Suko het volgende:
Haagse imam blijft achter omstreden preek staan
DEN HAAG - Imam Sjeik Fawaz Jneid van de Haagse As-Soennah-moskee wil de uitspraken in de omstreden preek waarin hij twee jaar geleden Theo van Gogh vervloekte niet intrekken.
Als een of ander vet ranzig varken mij de hele tijd voor geitenneuker zou uitmaken en een van mijn rolmodellen zou zeggen dat deze man dood mag door een ziekte, dan weet ik niet of ik er echt tegenin zou gaan. Van Gogh riep gewoon een reactie op die hij kon verwachten (de uitspraak dan, niet de aanslag). Iemand een dodelijke ziekte toewensen getuigt niet echt van respect voor de medemens, maar dat had Van Gogh echter ook niet toen hij Rosenmoller een vernietigende tumor toewenste en zei dat we na zijn dood op z'n graf zouden pissen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:50 schreef Suko het volgende:
Ik vind het ook totaal niet kunnen. Je mag hier in Nederland het met iets niet eens zijn en ook uiten, gelukkig kan dat. Maar je gaat niet vanaf de kansel/preekstoel/matje specifieke personen van alles en nog toewensen wat eigenlijk bijna een fatwa is. Hetzelfde zou niet gepikt worden van een dominee op pakweg de Veluwe (zwarte kousen en zo) die hardop eveneens personen zou vervloeken, ik weet zeker dat medegelovigen daar schande van zouden spreken. Op z'n minst zouden verantwoordelijken van die kerk (meestal een overkoepelende organisatie) met een gezamenlijk verklaring komen en de betreffende dominee op het matje roepen. Heb ik al verontwaardigde groepen moslims gehoord over deze Imam? Op een paar individuutjes na blijft het angstwekkend stil...
Misschien zijn deze regels er wel, maar dan zouden deze ondemocratische regels naar mijn mening zo snel mogelijk moeten worden afgeschaft. Het zou schandalig zijn als grondwettelijke rechten niet onvoorwaardelijk voor iedereen gelden. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil, ongeacht status of professie.quote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef Suko het volgende:
Ik maak een duidelijk onderscheid tussen 'gewone' mensen zoals schrijvers, columnisten en bv m'n buren etc etc en mensen die in de kerk/moskee preken, die laatste catagorie (s)preken vanuit een verantwoordelijkheid jegens hun geloof én geloofsgroep. Volgens mij zijn er regels voor wat je wel en niet in de kerk/moskee (in Nederland) mag verkondigen. Zou daar wel eens een deskundige (liefst meerdere) over willen horen.
Laten we daarom democratisch besluiten de goede man van zijn fiets af te schieten en hallal de strot door te snijden.quote:Op maandag 6 november 2006 21:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien zijn deze regels er wel, maar dan zouden deze ondemocratische regels naar mijn mening zo snel mogelijk moeten worden afgeschaft. Het zou schandalig zijn als grondwettelijke rechten niet onvoorwaardelijk voor iedereen gelden. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil, ongeacht status of professie.
Niet natuurlijk, tenzij we het in naam van een god doen, want gelden er opeens andere regelsquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:07 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Laten we daarom democratisch besluiten de goede man van zijn fiets af te schieten en hallal de strot door te snijden.
Hij is immers een "lont in het kruitvat", Provoceert, "toont geen respekt"
en verwerft daarmee het gelijke recht als wijlen Theo van Gogh ?
Laat ik het mijn vrouw doen.... Thuis heb ik niet alleen de broek aan.....maar ik ben Godquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:33 schreef Demophon het volgende:
[..]
Niet natuurlijk, tenzij we het in naam van een god doen, want gelden er opeens andere regels![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me black
helemaal mee eens. het is toch van de zotte dat een imaam haat mag prediken, ik heb nog nooit in mijn kerkleven gehoord dat een pastoor de boel aan het opzwepen was met haat. echt een fundamenteel verschil.quote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef Suko het volgende:
Ik maak een duidelijk onderscheid tussen 'gewone' mensen zoals schrijvers, columnisten en bv m'n buren etc etc en mensen die in de kerk/moskee preken, die laatste catagorie (s)preken vanuit een verantwoordelijkheid jegens hun geloof én geloofsgroep. Volgens mij zijn er regels voor wat je wel en niet in de kerk/moskee (in Nederland) mag verkondigen. Zou daar wel eens een deskundige (liefst meerdere) over willen horen.
Goh. Ik maak geen onderscheid in het spreekrecht van "gewone" mensen en dat van mensen waar anderen naar luisteren. Zou een mooie boel worden: vrijheid van spreken tenzij er naar u geluisterd wordt..quote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef Suko het volgende:
Ach als de man vermoord wordt, wat ik natuurlijk niet goedkeur, dan heeft hij hier wel zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh. Ik maak geen onderscheid in het spreekrecht van "gewone" mensen en dat van mensen waar anderen naar luisteren. Zou een mooie boel worden: vrijheid van spreken tenzij er naar u geluisterd wordt..
Beetje mal trouwens om columnisten wel de vrijheid te gunnen die je een voorganger niet gunt. Mag die het wel als terzijde in het weekblaadje spuien?
Jij maakt dan geen onderscheid, voor journalisten én columnisten gelden iets andere regels (journalistieke vrijheid) en kan men naar de rechter stappen indien men zich aangevallen voelt, wat ook regelmatig gebeurt. Ik wil gewoon weten hoe dat zit met kerkelijke leiders > Dominee's/Imams die zulke persoonlijke uitspraken/bedreigingen doen. Kan men die ook voor de rechter slepen en gebeurt dat inderdaad ook indien mogelijk?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh. Ik maak geen onderscheid in het spreekrecht van "gewone" mensen en dat van mensen waar anderen naar luisteren. Zou een mooie boel worden: vrijheid van spreken tenzij er naar u geluisterd wordt..
Beetje mal trouwens om columnisten wel de vrijheid te gunnen die je een voorganger niet gunt. Mag die het wel als terzijde in het weekblaadje spuien?
Zullen we jou dan ook gelijk maar afmaken? Want in principe verlaag je je nu tot het niveau van de imam.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:07 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Laten we daarom democratisch besluiten de goede man van zijn fiets af te schieten en hallal de strot door te snijden.
Hij is immers een "lont in het kruitvat", Provoceert, "toont geen respekt"
en verwerft daarmee het gelijke recht als wijlen Theo van Gogh ?
Nee. Van Gogh is op geen enkele manier schuldig aan de moord op van Gogh. Hij vroeg er niet om, niets van wat hij schreef of zei, of had kunnen schrijven of zeggen, zou een moord rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Ach als de man vermoord wordt, wat ik natuurlijk niet goedkeur, dan heeft hij hier wel zelf om gevraagd.
Dat mag je best vinden, maar dat is geen argument om de een ook echt meer rechten toe te kennen dan de ander.quote:Ik deel echter wel de mening dat een voorganger een meer belezende en onderwijzende functie heeft dan een collumnist.
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:17 schreef Suko het volgende:
[..]
Jij maakt dan geen onderscheid, voor journalisten én columnisten gelden iets andere regels (journalistieke vrijheid) en kan men naar de rechter stappen indien men zich aangevallen voelt, wat ook regelmatig gebeurt. Ik wil gewoon weten hoe dat zit met kerkelijke leiders > Dominee's/Imams die zulke persoonlijke uitspraken/bedreigingen doen. Kan men die ook voor de rechter slepen en gebeurt dat inderdaad ook indien mogelijk?
Dat moeten we ook zo houden. Ik vind dat het strafrecht hier niet teveel over moet gaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:25 schreef sigme het volgende:
Eerder heeft ze een keer iets dergelijks laten vervolgen, van die zaak had ze geleerd dat het Nederlands strafrecht niet goed overweg kan met dit soort rituele preken.
Een imam spreekt net zo goed namens zichzelf als Theo van Gogh dat deed.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:52 schreef Suko het volgende:
Verschil hierin is ook dat o.a. een van Gogh volstrekt alleen voor zichzelf sprak en schreef, hij vertegenwoordigde mij en de rest van Nederland absoluut niet. Kanselsprekers (van welk geloof dan ook) doen dat wel, zij vertegenwoordigen groepen en hebben daar een zekere verantwoordelijkheid voor. Dan maakt het nogal uit wát je preekt indiervoege dat je dan wél kan aanzetten tot een hetze ofwel desnoods moord. Er zijn ook organisaties die deze mensen benoemen en zouden eventueel actie kunnen ondernemen. Daar zouden wetgevers eens naar moeten kijken. Het kan toch niet zo zijn dat men maar van alles kan roepen in een kerk/moskee wat gelovigen rechtvaardigt eventueel een misdaad te begaan of toe aan te zetten, want dat mag 't, dat is toch gepreekt? Ik heb van de betreffende organisatie van die Imam/moskee niets vernomen. Het lijkt er op dat men het wel best vindt, cq er achter staat, een zeer kwalijke kwestie. Men kan ideeën/gedachten/stromingen verwerpelijk vinden maar men gaat niet in de kerk/moskee personen vervloeken of nog erger.
als dat wekelijks gebeurt zul je er vast wel veel linkjes en informatie over hebben?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Een imam spreekt net zo goed namens zichzelf als Theo van Gogh dat deed.
Je mag niet tot misdaad aanzetten en dat deed deze imam ook niet, daar is ie slim genoeg voor.
En homo's worden wekelijks vervloekt in alle soorten christelijke kerken in ons land, mag dat ook niet meer?
Geloof je het niet dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als dat wekelijks gebeurt zul je er vast wel veel linkjes en informatie over hebben?
Je leest mijn post(en), en ook anderen, niet goed...maar laat maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Een imam spreekt net zo goed namens zichzelf als Theo van Gogh dat deed.
Je mag niet tot misdaad aanzetten en dat deed deze imam ook niet, daar is ie slim genoeg voor.
En homo's worden wekelijks vervloekt in alle soorten christelijke kerken in ons land, mag dat ook niet meer?
Jawel hoor, jij vindt dat je niet van alles mag roepen. Ik zeg dat het al eeuwen gebeurt en dat we er nooit veel ophef over maakten.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:10 schreef Suko het volgende:
[..]
Je leest mijn post(en), en ook anderen, niet goed...maar laat maar.
ik vind het idd belangrijk dat een persoon die een kudde toespreekt zich inhoudt en geen haat zaait. dat het door de eeuwen heen gebeurde wil niet zeggen dat er geen gegronde reden is om het nu niet meer te doen. mensen geroeien tot iets beters en niet tot iets slechters in mijn wereld.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij vindt dat je niet van alles mag roepen. Ik zeg dat het al eeuwen gebeurt en dat we er nooit veel ophef over maakten.
Wat een onzin. Van Gogh sprak en schreef niet voor zichzelf - als 'ie dat deed had niemand er ooit van gehoord, Hij sprak en schreef voor publicatie. Om mensen te laten luisteren. Naar hem. En wie wou, kon ervan -geheel vrijwillig- kennis nemen.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:52 schreef Suko het volgende:
Verschil hierin is ook dat o.a. een van Gogh volstrekt alleen voor zichzelf sprak en schreef, hij vertegenwoordigde mij en de rest van Nederland absoluut niet. Kanselsprekers (van welk geloof dan ook) doen dat wel, zij vertegenwoordigen groepen en hebben daar een zekere verantwoordelijkheid voor.
Zoals de organisatie 'islam'? 'jodendom'? Dat zijn geen georganiseerde godsdiensten. Er is geen organisatie die voorgangers benoemd (of keurt).quote:Dan maakt het nogal uit wát je preekt indiervoege dat je dan wél kan aanzetten tot een hetze ofwel desnoods moord. Er zijn ook organisaties die deze mensen benoemen en zouden eventueel actie kunnen ondernemen.
Dat is strijdig met de scheiding van kerk en staat.quote:Daar zouden wetgevers eens naar moeten kijken.
Nee, dat is niet gepreekt.quote:Het kan toch niet zo zijn dat men maar van alles kan roepen in een kerk/moskee wat gelovigen rechtvaardigt eventueel een misdaad te begaan of toe aan te zetten, want dat mag 't, dat is toch gepreekt?
Er is geen organisatie achter de imam / moskee.quote:Ik heb van de betreffende organisatie van die Imam/moskee niets vernomen.
Noch van Gogh, noch deze imam, roepen op tot actie, laat staan tot moord. Vervloeken staat vrij.]quote:Het lijkt er op dat men het wel best vindt, cq er achter staat, een zeer kwalijke kwestie. Men kan ideeën/gedachten/stromingen verwerpelijk vinden maar men gaat niet in de kerk/moskee personen vervloeken of nog erger.
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Van Gogh is op geen enkele manier schuldig aan de moord op van Gogh. Hij vroeg er niet om, niets van wat hij schreef of zei, of had kunnen schrijven of zeggen, zou een moord rechtvaardigen.
En dat geldt uiteraard ook onverkort zo'n imam.
Natuurlijk heb kje gelijkquote:Dat mag je best vinden, maar dat is geen argument om de een ook echt meer rechten toe te kennen dan de ander.
Ik schrijf niet dat iedereen niet van alles mag roepen, ik heb het over benoemde (s)prekers in kerk/moskee die personen aanvallen en wel in Nederland, dáár heb ik het over!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij vindt dat je niet van alles mag roepen. Ik zeg dat het al eeuwen gebeurt en dat we er nooit veel ophef over maakten.
Dat gebeurt toch al eeuwen????quote:Op woensdag 8 november 2006 10:28 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik schrijf niet dat iedereen niet van alles mag roepen, ik heb het over benoemde (s)prekers in kerk/moskee die personen aanvallen en wel in Nederland, dáár heb ik het over!
Ben ik met je eens hoor. Wat mij betreft mag er best naar gekeken worden maar moet je wel oppassen om je me het strafrecht te veel in de vrijheid van meningsuiting te bewegen. Ik stel alleen maar dat het al heel lang gebeurt en nog steeds, maar dat we ons er nu ineens op focussen vanwege moskeeen. Weet jij wat er bij orthodoxe joden en in gereformeerde gemeenten wordt geroepen over andere groepen? In gereformeerde gemeenten wordt de ganse mens bij voortduring vervloekt omdat we allemaal zo in zonde levenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het idd kwalijk als een persoon die een kudde toespreekt zich inhoudt en geen haat zaait. dat het door de eeuwen heen gebeurde wil niet zeggen dat er geen gegronde reden is om het nu niet meer te doen. mensen geroeien tot iets beters en niet tot iets slechters in mijn wereld.
Nou nee hoor, dat valt niet mee. Het is wel een beetje flauw om met dat ene voorbeeld over een flatgebouw te komen. Voor mij als homo is de pscyhologische manier waarop er in veel kerken over wordt gesproken, veel bedreigender en vervelender dan dat flatgebouw-verhaal, dat zo absurd is. Ik wil best eens wat teksten voor je opzoeken hoor van predikanten e.d.quote:volgens mij valt het homobashen wel mee tegenwoordig in kerken. tenzij je me van het tegendeel kan overtuigen door linkjes, krantenartikelen etc waaruit blijkt dat dit stelselmatig wel gebeurd. hoevaak heeft een predikant geroepen dat homo's van flatgebouwen afgegooit mogen worden?
Tot voor kort heb ik nog niet vernomen dat een dominee/Imam personen in een kerk/moskee vervloekt in Nederland. Zoals deze Imam dus preekt: ",,O God bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen. Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet.'' Met die woorden heeft Sjeik Fawaz Jneid van de As-Soennah-moskee in Den Haag Theo van Gogh in een preek vervloekt. Dat gebeurde een paar weken voordat Van Gogh werd vermoord in 2004. Ook vooralig VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali door de imam vervloekt en aangeduid als ,,deze onvruchtbare''. Bij de preek was Mohammed B., de moordenaar van Van Gogh waarschijnlijk ook aanwezig. Dit heeft Soumaya S., medeverdachte in de strafzaak tegen terrorismeverdachte Samir A., maandag tijdens haar verhoor gezegd. Bron: Trouwquote:
Zolang het niet de staat is die deze personen benoemt, kan je niet spreken van een benoeming.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:28 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik schrijf niet dat iedereen niet van alles mag roepen, ik heb het over benoemde (s)prekers in kerk/moskee die personen aanvallen en wel in Nederland, dáár heb ik het over!
uhm .. als je het dus goed bekijkt heeft de moordenaar van van gogh gehandelt tegen de wensen/vloeken van de imam in .. want die wenste hem een niet alleen een ziekte toe maar ook langdurig en ondraagelijk lijdenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:41 schreef Suko het volgende:
[..]
Tot voor kort heb ik nog niet vernomen dat een dominee/Imam personen in een kerk/moskee vervloekt in Nederland. Zoals deze Imam dus preekt: ",,O God bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen. Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet.'' Met die woorden heeft Sjeik Fawaz Jneid van de As-Soennah-moskee in Den Haag Theo van Gogh in een preek vervloekt. Dat gebeurde een paar weken voordat Van Gogh werd vermoord in 2004. Ook vooralig VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali door de imam vervloekt en aangeduid als ,,deze onvruchtbare''. Bij de preek was Mohammed B., de moordenaar van Van Gogh waarschijnlijk ook aanwezig. Dit heeft Soumaya S., medeverdachte in de strafzaak tegen terrorismeverdachte Samir A., maandag tijdens haar verhoor gezegd. Bron: Trouw
Om nog maar te zwijgen van het feit dat de moordenaar niet god is, en er duidelijk een verzoek aan god gericht werd.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:58 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. als je het dus goed bekijkt heeft de moordenaar van van gogh gehandelt tegen de wensen/vloeken van de imam in .. want die wenste hem een niet alleen een ziekte toe maar ook langdurig en ondraagelijk lijden
Dat komt alleen doordat het Nederlandse justitiële apparaat niet goed werkt....eh...niet werkt....dat laatste dus: het werkt helemáál niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:06 schreef IRAKEES-NL het volgende:
'Jullie Nederlanders' doen het toch echt zelf hoor. Aandacht geven aan zieke figuren als 'Sjeik Fawaz Jneid'. Ik heb hem op NOVA gezien, hij lachtte jullie uit en who can blame him? 'Jullie regering' heeft zulke extremisten de hand boven het hoofd gehouden en ze zullen er nu vast enorm van balen. Net als in Engeland. Die hebben het pas begrepen na de aanslagen van 7/7. Waarschijnlijk moet je het eerst 'voelen' om daarna pas stappen te kunnen nemen tegen de extremisten.
Misschien had je je dan wat meer moeten verdiepen in de materie de afgelopen jaren. Of lees eens een geschiedenisboekje over de christelijke kerk in Nederland.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:41 schreef Suko het volgende:
[..]
Tot voor kort heb ik nog niet vernomen dat een dominee/Imam personen in een kerk/moskee vervloekt in Nederland. Zoals deze Imam dus preekt: ",,O God bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen. Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet.'' Met die woorden heeft Sjeik Fawaz Jneid van de As-Soennah-moskee in Den Haag Theo van Gogh in een preek vervloekt. Dat gebeurde een paar weken voordat Van Gogh werd vermoord in 2004. Ook vooralig VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali door de imam vervloekt en aangeduid als ,,deze onvruchtbare''. Bij de preek was Mohammed B., de moordenaar van Van Gogh waarschijnlijk ook aanwezig. Dit heeft Soumaya S., medeverdachte in de strafzaak tegen terrorismeverdachte Samir A., maandag tijdens haar verhoor gezegd. Bron: Trouw
Gasten, het is columnist niet collumnist (moest het ff zeggen)quote:Op woensdag 8 november 2006 12:51 schreef moussie het volgende:
aah, dus een collumnist mag de grofste beledigingen uiten en dat hoort geen konsekwenties te hebben, een kerkelijke leider moet zich inhouden ivm de impact die het zou kunnen hebben op zijn volgelingen .. en hoe zit dat met politici .. die mogen ook weer van alles zeggen .. islam is achterlijk ed ?
dus de enige die eigenlijk niet mag zeggen wat die wil is de imam, want de christelijke kerkelijke leiders hebben dan weliswaar ook het een en ander gezegd maar omdat ze meteen daarna zijn aangesproken daarop mag dat dan weer wel, dat zit je te bagatelliseren ?
Er is geen 'de islam' die bepaalt wie zich 'imam' mag noemen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:12 schreef damian5700 het volgende:
Het is bizar om columnisten te vergelijken met religieuze voorgangers. Ik ben het ook met bovenstaande poster eens dat het schandelijk is dat deze voorganger zich imam mag noemen van de de islam (is vrede, toch?).
Ik in elk geval niet. Maar dat neemt niet weg dat een imam van een Moskee een aanhang heeft. En als je dan bepaalde uitspraken doet. Waarvan duidelijk is dat het om een soort van doodverwensing gaat. Je dan fout bezig bent. Ook omdat je dan een maatschappelijke verantwoording hebt.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is geen 'de islam' die bepaalt wie zich 'imam' mag noemen.
Iedereen mag zich imam noemen. Jij ook.
Zijn we nou zo enorm geindoctrineerd door de RoomsKatholieke kerk dat men echt een 'organisatie' noodzakelijk veronderstelt voor een religie?
Een columnist heeft waarschijnlijk grotere aanhang en een groter publiek. Hij heeft toegang tot de massamedia.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet. Maar dat neemt niet weg dat een imam van een Moskee een aanhang heeft. En als je dan bepaalde uitspraken doet. Waarvan duidelijk is dat het om een soort van doodverwensing gaat. Je dan fout bezig bent. Ook omdat je dan een maatschappelijke verantwoording hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |