abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43320284
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef Sabryas het volgende:
Ik zou zeggen uitmaken. Niet om kort door de bocht te zijn, maar ik spreek uit eigen ervaring.
Ik zal er verder niet te veel over uitwijden, maar het kwam er op neer dat ik ook een relatie met een geweldige jongen had, hij is nooit vreemdgegaan, maar ondaks dat stuurde hij wel dagelijks smsjes naar verschillende meisjes. Hoe lief en geweldig ze waren, dat hij bij ze wilde zijn en zo maar door.
Dit is technisch gezien geen vreemdgaan, maar het heeft me toch genekt.
Ook ik begon zijn smsjes en msn gesprekken te lezen, wat ik absoluut haat om te doen, om er achter te komen dat hij een soort van "online relatie' had. Dit is op zich nog steeds geen vreemdgaan, maar het werd mij toch teveel om te lezen hoe hij van niemand anders dan haar hield en haar zo miste.

Nu zeg ik natuurlijk niet dat jouw vriend dit ook doet, als jullie gelukkig zijn zou ik het zeker nog een kans geven, maar ik ben bang dat het altijd zal blijven knagen.
Nogmaals, het verschilt natuurlijk per persoon/relatie, en probeer ik mijn ex op geen enkele manier zwart te maken.
Heb je er ook nog met hem over gepraat? Want zeker via sms en msn zeggen mensen vaak genoeg dat soort dingen terwijl ze ze niet menen. Mijn vriend kan ook een ongelooflijke flirt over msn zijn naar andere meisjes toe, maar ik heb daar gewoon met hem over gepraat, grenzen gesteld en om openheid gevraagd daarin, die ik ook gekregen heb. Ik ben dus gewoon benieuwd of jij nog met hem gepraat heb over redenen voor dat gedrag en of hij het meende, voordat je het uitmaakte.
Arseen (As), atoomnummer 33
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:45:50 #127
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_43321642
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Onlyy het volgende:
Hallo allemaal,

Tot nu toe heb ik nog geen énkel moment spijt gehad van mijn keuze. Hij is erg open naar mij toe en zoals ik het bekijk doet hij ook erg zijn best om zo open mogelijk te zijn. Alhoewel ik toch vind dat hij wel enigzins een eigen priveleven moet houden. Maar dat is weer aan ander punt..tot hoever kun je gaan.. Ik wil geen agent zijn die hem overal checkt. En als het blijft gaan zoals nú dan hoeft dat ook niet Het voelt goed zo.. het voelt heerlijk
lastig he ,, de ontkenningsfase
pi_43321674
Antwoord op topictitel: niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_43321745
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:54 schreef As_33 het volgende:

[..]

Heb je er ook nog met hem over gepraat? Want zeker via sms en msn zeggen mensen vaak genoeg dat soort dingen terwijl ze ze niet menen. Mijn vriend kan ook een ongelooflijke flirt over msn zijn naar andere meisjes toe, maar ik heb daar gewoon met hem over gepraat, grenzen gesteld en om openheid gevraagd daarin, die ik ook gekregen heb. Ik ben dus gewoon benieuwd of jij nog met hem gepraat heb over redenen voor dat gedrag en of hij het meende, voordat je het uitmaakte.
en wat voor reactie verwacht je dan van iemand die én zijn relatie niet kwijt wil én zijn pleziertjes?

of hij het nu zogenaamd niet meent doet er niet toe, ik zou het gewoon niet prettig vinden als mijn vriend andere dames dezelfde woordjes toefluistert als dat hij mij doet, of dat nu op msn, sms of letterlijk in het oor is.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:37:54 #130
55017 christiaan1985
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
pi_43322932
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Onlyy het volgende:
Hallo allemaal,

Tot nu toe heb ik nog geen énkel moment spijt gehad van mijn keuze. Hij is erg open naar mij toe en zoals ik het bekijk doet hij ook erg zijn best om zo open mogelijk te zijn. Alhoewel ik toch vind dat hij wel enigzins een eigen priveleven moet houden. Maar dat is weer aan ander punt..tot hoever kun je gaan.. Ik wil geen agent zijn die hem overal checkt. En als het blijft gaan zoals nú dan hoeft dat ook niet Het voelt goed zo.. het voelt heerlijk
Je houd jezelf een beetje voor de gek denk ik. Je kunt wel dingen vinden en beredeneren, maar of je het ook uiteindelijk zo voelt...?
Ik zeg cognitieve dissonantiereductie
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:40:04 #131
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43322984
Ook cognitieve dissonantiereductie is een vorm van zelfbescherming die we ingebakken hebben, geniet ervan!
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:42:57 #132
58560 Oksel
Gezellig.
pi_43323058
Een man die wel vreemdgaat, maar er niet eerlijk over is, dat is idd lame.

Ik geef het tenminste gewoon altijd toe! En ik ontken het als het niet zo is, wat eigenlijk al weer 2 jaar zo is. En aangezien ik het ook gewoon toegaf, geloofd ze me nu ook gewoon als het niet zo is, en vertrouwd ze me. En zo ben ik onbetrouwbaar, maar toch betrouwbaar..
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:40:14 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43324732
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef Oblivion het volgende:
Ik wacht nog even op milagro...

Anyway, na 3 maanden relatie en nog verliefd enzo vind ik het een veeg teken dat meneer al vreemdgaat.
Wmb is het dan exit. Heb je het over een relatie van 10 jaar dan zou ik er ms voor "vechten"(want na 3 mnd heb je imo uberhaupt nog niet zoveel om voor te vechten ) maar ook dat ligt volkomen aan de omstandigheden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43325508
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zeggen veel mensen tot ze (bijv) een lange relatie hebben en het gebeurt ze... dan is weglopen toch moeilijker denk ik.
Op de korte termijn wellicht. Op de lange termijn is blijven in een relatie met geschonden vertrouwen moeilijker. Zeker als je pas 3 maanden bij elkaar bent en de basis van je relatie nog niet eens gelegd is
pi_43325547
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Op de korte termijn wellicht. Op de lange termijn is blijven in een relatie met geschonden vertrouwen moeilijker
ja denk dat het toch blijft knagen denk ik, heb er , gelukkig, geen ervaring mee

maar ik ken mensen die een doorstart gemaakt hebben, het is ontzettend moeilijk en verdrietig en er zijn een hele hoop emoties maar er is ook nog steeds liefde...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43325632
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja denk dat het toch blijft knagen denk ik, heb er , gelukkig, geen ervaring mee

maar ik ken mensen die een doorstart gemaakt hebben, het is ontzettend moeilijk en verdrietig en er zijn een hele hoop emoties maar er is ook nog steeds liefde...
Ik geloof niet zo in liefde die pijn doet
pi_43325900
ik kan me er ook weinig bij voorstellen eigenlijk maar goed, ik denk ook dat je pas echt weet hoe je ergens op reageert als je het meemaakt ...

dus ik kom er liever nooit achter (hoe ik erop zou reageren dus )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43327166
Nou ik denk er dus zo over....hij is na 3maanden vreemdgegaan, maar was er toen al sprake van echte liefde? Dat denk ik niet! (hoe kun je na 3maanden echt van elkaar houden?!) Ik denk dat zoiets me meer zou kwetsen als hij vreemd zou gaan na 10 jaar. Dan heb je al zóveel meegemaakt met elkaar, dan zou ik me denk ik echt zwaar verraden voelen. Dat heb ik nu niet! Het probleem is, dat ik het moeilijk vind om het vertrouwen terug te krijgen!!!

Ik heb er toen voor gekozen om bij hem te blijven, simpelweg omdat we het goed hadden samen. Zoals hij zei; het was een fout!!! En hij kon er niet met zijn volle verstand bij dat het gebeurd was! Ik persoonlijk vind niet dat je daar je relatie voor moet verbreken. Helemáál niet als je het verder goed hebt samen! Als je weet dat je karakter goed bij elkaar past en dat het verder hartstikke gezellig is!

Nogmaals, ik bekijk het van de positieve kant nu. Nee, niet een 'ontkenningsfase' maar iemand vergeven. Vergeven om zijn fouten! WIJ hebben nu leren inzien hoeveel we om elkaar geven. Vandaag verraste mijn vriend me (weer) door iets leuks voor me te doen. Hij doet zo zijn best!
Nee, ik blijf hem er niet eeuwig voor straffen. Nee het is geen ontkenningsfase. Hij had wellicht tot voor kort niet in de gaten hoe moeilijk ik het had omdat ik hem wantrouwde. We hebben erover gesproken en hij doet nu zijn best om te laten zien dat ik ECHT de enige voor hem ben!

Ik ben zo wijs met hem! Nu ik over hem denk en dit typ, betrap ik mezelf erop dat ik een glimlach heb op mijn gezicht. Mocht het een feit zijn dat we dit overwinnen, dan zal niets ons meer uit elkaar houden. Nee.. ik leef niet in een droom..!
pi_43327326
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:04 schreef Onlyy het volgende:
Nou ik denk er dus zo over....hij is na 3maanden vreemdgegaan, maar was er toen al sprake van echte liefde?
Nee, van een allesverterende verliefdheid. Hij dacht de hele tijd aan jou, vlinders in zijn buik, zenuwachtig zijn als hij je weer gaat zien, van weekend tot weekend leven dat je elkaar weer ziet. Ik heb het al eens eerder gezegd maar als je tijdens deze spannende fase van een relatie, waarin alles nog nieuw is en te ontdekken valt aan elkaar, reeds behoefte hebt aan een ander vind ik dat weinig goeds voorspellen voor een langdurige relatie die uiteindelijk met sleur te kampen krijgt.

Maar succes verder
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:10:16 #140
55017 christiaan1985
pi_43327328
quote:
Nou ik denk er dus zo over....hij is na 3maanden vreemdgegaan, maar was er toen al sprake van echte liefde? Dat denk ik niet! (hoe kun je na 3maanden echt van elkaar houden?!) Ik denk dat zoiets me meer zou kwetsen als hij vreemd zou gaan na 10 jaar. Dan heb je al zóveel meegemaakt met elkaar, dan zou ik me denk ik echt zwaar verraden voelen. Dat heb ik nu niet! Het probleem is, dat ik het moeilijk vind om het vertrouwen terug te krijgen!!!

Ik heb er toen voor gekozen om bij hem te blijven, simpelweg omdat we het goed hadden samen. Zoals hij zei; het was een fout!!! En hij kon er niet met zijn volle verstand bij dat het gebeurd was! Ik persoonlijk vind niet dat je daar je relatie voor moet verbreken. Helemáál niet als je het verder goed hebt samen! Als je weet dat je karakter goed bij elkaar past en dat het verder hartstikke gezellig is!

Nogmaals, ik bekijk het van de positieve kant nu. Nee, niet een 'ontkenningsfase' maar iemand vergeven. Vergeven om zijn fouten! WIJ hebben nu leren inzien hoeveel we om elkaar geven. Vandaag verraste mijn vriend me (weer) door iets leuks voor me te doen. Hij doet zo zijn best!
Nee, ik blijf hem er niet eeuwig voor straffen. Nee het is geen ontkenningsfase. Hij had wellicht tot voor kort niet in de gaten hoe moeilijk ik het had omdat ik hem wantrouwde. We hebben erover gesproken en hij doet nu zijn best om te laten zien dat ik ECHT de enige voor hem ben!

Ik ben zo wijs met hem! Nu ik over hem denk en dit typ, betrap ik mezelf erop dat ik een glimlach heb op mijn gezicht. Mocht het een feit zijn dat we dit overwinnen, dan zal niets ons meer uit elkaar houden. Nee.. ik leef niet in een droom..!
iets teveel uitroeptekens als je het mij vraagt
pi_43327416
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef christiaan1985 het volgende:

[..]

iets teveel uitroeptekens als je het mij vraagt
Ja sorry.. heb ik wel vaker last van :$
pi_43327460
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:13 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Ja sorry.. heb ik wel vaker last van :$
Is er een reden voor dat je mijn post ontwijkt?

En bij mensen die te veel uitroeptekens gebruiken, krijg ik het gevoel dat zij zichzelf aan het overtuigen zijn
pi_43327618
Haha, logisch dat je dat zou denken. Maar nee, ik heb helaas vaak een 'tick' met uitroeptekens. Als je daaruit al moet gaan afleiden dat ik mezelf aan het overtuigen ben, dan vind ik het een niet echt waardevolle interpretatie.

Waarom ik je post ontwijk. Simpelweg, omdat ik vind dat er wel waarheid zit in wat je schrijft!
Ik denk dat het een situatie is die je op vele manieren kunt bekijken. Natuurlijk zou hij verliefd op mij zijn geweest in die eerste maanden en voelde hij vlinders, maar nee, wij leefden niet van weekend tot weekend naar elkaar toe. Omdat we vanaf het eerst moment dat we elkaar zagen (tot nu toe) elkaar iedere dag zien. Dus zijn vlinders waren vast niet meer wild aan het rondvliegen na 3 maanden. Maar ik denk dat zijn vlinders weer zijn gaan vliegen toen hij zich op dat moment realiseerde dat het afgelopen kon zijn tussen ons. Wat ik al eerder schreef, was hij op dat moment nog meer overstuur dan mij.

Mijn probleem is ook niet de vraag; 'is het normaal dat iemand vreemdgaat na 3 maanden' maar 'hoe kan ik hem weer vertouwen'. Dat is nogal een verschil, denk ik.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:24:10 #144
55017 christiaan1985
pi_43327667
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Is er een reden voor dat je mijn post ontwijkt?

En bij mensen die te veel uitroeptekens gebruiken, krijg ik het gevoel dat zij zichzelf aan het overtuigen zijn
edit: lama, verkeerd gelezen
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:25:49 #145
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_43327717
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef Badabingea het volgende:
Ware liefde gaat niet vreemd.
Ligt aan de leeftijd
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_43327733
Hahaha
pi_43327741
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:24 schreef christiaan1985 het volgende:

[..]

ehhh, voor de goeie orde: dat was mijn post
edit lama
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:28:07 #148
55017 christiaan1985
pi_43327800
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:24 schreef christiaan1985 het volgende:

[..]

edit: lama, verkeerd gelezen
quote:
Mijn probleem is ook niet de vraag; 'is het normaal dat iemand vreemdgaat na 3 maanden' maar 'hoe kan ik hem weer vertouwen'. Dat is nogal een verschil, denk ik.
Ik denk dat dat vertrouwen, gevoelsmatig vertrouwen welteverstaan, een lastige gaat worden..
pi_43327803
Ja, dat snap ik. Alleen vind ik het niet zo betrouwbaar als je daaruit al kunt zeggen dat iemand zichzelf aan het overtuigen is!

Enfin, ik vind het ook niet zo belangrijk. Voor ONS is het duidelijk dat wij met elkaar verder willen.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:32:43 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43327938
quote:
Nou ik denk er dus zo over....hij is na 3maanden vreemdgegaan, maar was er toen al sprake van echte liefde? Dat denk ik niet! (hoe kun je na 3maanden echt van elkaar houden?!)
Kan ook niet, maar verliefdheid is een veel heftiger emotie dan "houden van"..dus als je hevig verliefd bent vind ik het redelijk raar om vreemd te gaan.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')