quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:17 schreef Messenga het volgende:
eringen voor Bos81 .
Morgen is er ook CLquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Verwacht je dat deze vanavond al weer dicht is ofzo
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:20 schreef RayMania het volgende:
Geen negatief commentaar in dit topic. Ik dank U.
ja als er ietts mis gaat mag er weer veel geedit worden en bans aangevraagd wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Morgen is er ook CL.
En over 2 weken weer.
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
ja als er ietts mis gaat mag er weer veel geedit worden en bans aangevraagd worden![]()
Dat kunnen alleen Fa's en hogerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:15 schreef Cart_man het volgende:
Met je poten van me ondertitel afblijven over-het-paard-getilde-lou-toff-god-gloeidende-pest
-pokke-vol-automatische-gaskamer-breje-tering-touw-tyfus-blaf-kanker-koleerige kutmod
Nou, dan geld wat hierboven staat nog steeds.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen Fa's en hoger.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:15 schreef Cart_man het volgende:
Met je poten van me ondertitel afblijven over-het-paard-getilde-lou-toff-god-gloeidende-pest
-pokke-vol-automatische-gaskamer-breje-tering-touw-tyfus-blaf-kanker-koleerige kutmod
vraag dan voortaan eerst ff hier of iemand het bij de hand heeft? Misschien een ideetje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Sorry voor mijn Koné topic. Maar de zoekfunctie is bagger op Fok.
Ik wilde het niet zeggen, maar deze tt kan iets beter...quote:Op woensdag 1 november 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
Voetback?dat klinkt nergens naar!
Beter.quote:
Dubbel P Dubbel L inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het niet appelleer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |