Ach, stuff..gezondheid zit me niet echt mee zeg maar. En had graag iemand om me heen gehad vanavond maar das dus ook niet het gevalquote:Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dankje!
*straaaaaaaaaaaaaal*
Wat'sser dan met jou aan de hand?
Jeetje.. Een griepje ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ach, stuff..gezondheid zit me niet echt mee zeg maar. En had graag iemand om me heen gehad vanavond maar das dus ook niet het geval![]()
Was het maar een griepje. Het is iig iets waar ik heel erg van geschrokken ben, verder onderzoek moet nog gebeuren. En die iemand, tja thuis denk ik. Vriendinnen konden ook niet maja daar weet ik iig van dat ze aan me denkenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jeetje.. Een griepje ofzo?
Enne, waar is die iemand dan? Of is die iemand niemand
Hè blegh! Hoop dat 't onderzoek meer kan vertellen dan voor je!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Was het maar een griepje. Het is iig iets waar ik heel erg van geschrokken ben, verder onderzoek moet nog gebeuren. En die iemand, tja thuis denk ik. Vriendinnen konden ook niet maja daar weet ik iig van dat ze aan me denken![]()
me too...ben al hele avond aant malenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hè blegh! Hoop dat 't onderzoek meer kan vertellen dan voor je!
Da's ook niet echt 'je van het' hè.. Je zou eigenlijk wat afleiding moeten hebben, zodat 't even wat meer op de achtergrond raakt en je er niet meer actief mee bezig bent..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
me too...ben al hele avond aant malen![]()
mja vertel mij wat. Ik denk dat ik maar naar bed ga zo ofzo, kweet t ook niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's ook niet echt 'je van het' hè.. Je zou eigenlijk wat afleiding moeten hebben, zodat 't even wat meer op de achtergrond raakt en je er niet meer actief mee bezig bent..
Ik ga ook maar zo, morgenochtend weer 6uur me wekker.. Kijken of ik ondanks de adrealine in me lijf kan maffenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mja vertel mij wat. Ik denk dat ik maar naar bed ga zo ofzo, kweet t ook niet.
Succes ermeequote:Op donderdag 16 november 2006 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga ook maar zo, morgenochtend weer 6uur me wekker.. Kijken of ik ondanks de adrealine in me lijf kan maffen
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:31 schreef erodome het volgende:
Tja darkwolf, jij praat erover alsof je het nu het liefste ook zou willen, dat idee geef je zelf met steeds diebij de viervoeters die jouw interreseren, jij zelf legt daarin hier op fok de nadruk op het vleselijke.
Nee dat geloof ik ook best wel.quote:Maar het is echt zo, dat wordt daar niet vermengt met het vleselijke.
Wederom kan ik je alleen maar gelijk geven daar niet geschoten zowiezo altijd mis is.quote:Maar waar het me om gaat, als je zelf in de knoop zit met die connectie die je voelt kan dat soelaas bieden, je een beter zicht geven op wat in je leeft, je in balans brengen met wat je voelt, zeker als je het idee hebt ermee in onbalans te zijn, wat zo is als je je er geen raad mee weet.
Ik denk dat het je goed zou doen, maar goed, dat ben ik...
Mja misschien een goed idee voor ons nieuwe huisquote:Op donderdag 16 november 2006 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bouw je er zelf een, doe het zelf sauna's zijn te vinden bij de praxis
Ik heb soms wel goede ideeën.. somsquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Mja misschien een goed idee voor ons nieuwe huis
En gefeli
Idem hiero, op z'n hondjes is gegarandeerd sneller klaarkomen, erg geil uitzicht vind ik dat die kont in de luchtquote:Op donderdag 16 november 2006 15:52 schreef Averon het volgende:
Maar, terug op SEX slow chat, ik zal eens een draai geven qua onderwerp, zijn er hier voor de heren ook standjes waardoor ze gegarandeerd snel komen? Voor mij is op zijn hondjes echt superlekker, maar wel zo lekker dat ik binnen de korste keren klaarkom, terwijl dat in andere posities toch niet zo is.
Ach het klinkt heel lief, kletsen, maar over het algemeen is het toch alleen maar geile praatquote:Op maandag 20 november 2006 11:55 schreef Darkwolf het volgende:
Kletsen doe ik niet echt tijdens de sex.
Amenquote:
wat weet je dat toch mooi te verwoorden...quote:Op maandag 20 november 2006 12:21 schreef onsite het volgende:
[..]
....en mijn liefdessappen tot twee keer diep in haar strakste gaatje te lozen.![]()
Bepaalde lichamsdelen richten zich alweer op als ik er aan denk...![]()
Vervelend he, die koorts?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb al een paar dagen een ontzettend hete vent in m'n bed liggen, maar sex ho maar
Ach, een beetje ontwenning maakt ook niet uit.. Is het alleen maar leuker als 't weer mogelijk isquote:Op woensdag 22 november 2006 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Niet echt leuk nee, vooral voor hem nietMoet ik maar zo'n geil plastic verpleegsterspakje aantrekken
ojee dat zou niet zo best zijn....quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat welBen alleen bang dat er meer aan de hand is, zitten nu op de uitslag van een bloedonderzoek te wachten, misschien is t nl. pfeiffer
Ik denk dat de meeste daar ook wel over denken, mij lijkt het opzich ook wel eens interessant om mee te maken, maar dat jaloerse zal zeker de hoofdoorzaak zijn dat ik 't waarschijnlijk nooit zal doenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Beetje lullig van mij he
Maar serieus: een trio (zowel mmv als mvv) lijkt me in theorie heel interessant, maar in de praktijk hou ik sex liever tussen ons 2en. Ik zou willen dat ik het kon, maar ik ben er te jaloers voor ben ik bang..
Euhm, ja, prima afgeroldquote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was die rand wel helemaal goed afgerold? Ik heb er verder geen verstand van, heeel weinig ervaring met condooms
Zoals ik hierboven al aangaf, maar dan iets specifieker: dat plastic doosje met daarin 13 condooms maat "grotere maat/larger size CAS 5&6" ligt voor m'n neusquote:Op donderdag 23 november 2006 15:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kan je aanraden om een testpakketje condooms bij condomerie (http://www.condomerie.nl) te bestellen; hier zitten verschillende merken en maten in, en dat helpt echt wel bij het uitzoeken van een goed passend condoom.
Ik had hetzelfde probleem, bleek dat ik een cas6-condoom nodig had, en laat die standaard durex-condooms nou 4/5 zijn
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh beter Sjowhan! Ik durf nog nietmaar vriend gaat me een keer opgeven... als het van mij moet afhangen begin ik er nooit aan namelijk
Was het kado van m'n ouders voor het slagen van mn VWO zo'n 5 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |