abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:41:35 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43215112
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:35 schreef buurvrouw4 het volgende:
Gisteren een mailtje gekregen van de tennisclub:

" Beste L....

De persoon waar u naar op zoek bent is niet "onze" P.R. Hij is een 50+ er.

We wensen u veel succes met uw zoektocht,

met vriendelijke groet, "

(Ik had wat gegevens over leeftijd e.d. in de mail gezet).

Nou ja, het was een mogelijkheid, ik heb dit i.i.g. geprobeerd. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Over het trekken van dezelfde kaart, ook bij mij zijn er steeds dezelfde (gelijksoortige) kaarten die boven water blijven komen. Dat kan niet anders dan iets te betekenen hebben lijkt me.
Leggingen, lezingen en dobbelstenen ect. voor iemand anders
Probeer het hier eens
The truth was in here.
pi_43228869
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef Ashavan het volgende:
Ben je gestoord ofzo?
Dat vroeg ik me nou ook van jou af .
quote:
Ik heb ook nog een leven en ga er niet uren aan spenderen. Het statistisch percentage is al klein genoeg na een aantal keren. Doorgaan is nutteloos. Zo kun je doorblijven gaan en zeggen...ja doe nu maar eens 20.000 keer want anders is het nog steeds toeval.
Typisch, een grote bek hebben over dat het geen toeval kan zijn en als iemand dat dan wil testen geef je niet thuis. En dan wel miepen over het feit dat mensen denken dat het onzin is....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43231261
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:28 schreef Ashavan het volgende:
Statistisch gezien onmogelijk. De kans dat het gebeurd is zeer klein. 100/72 = 1, 388% kans per kaart. Hoe klein is de kans om hem 8x achter elkaar te trekken?
Even groot/klein als alle andere mogelijke combinaties (in volgorde).
Dit onder de aanname dat je de kaarten niet steeds op ongeveer dezelfde manier schudt, waardoor de kans om opnieuw dezelfde kaart te trekken beïnvloed kan worden.
pi_43235236
Tarotkaarten. Anders gooi je gewoon een euro op als je een vraag hebt.

Kop: Die man opzoeken.
Munt: Niet opzoeken.

Klaar is Kees.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')