Dat combineert niet met mijn werkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga voor brand werken
Ik wil als beroep "bier-proever" zijn
Zijn jullie al aan het vloeibare goud?
Ik scheur wat rond met palletjes, dozen, enveloppen en ander interessant spul jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Jdude? Ben je chauffeur?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat combineert niet met mijn werk.
Vanavond wel weer een (paar), denk ik.
Scheuren is okeyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik scheur wat rond met palletjes, dozen, enveloppen en ander interessant spul ja.
Moet wat om de tijd te doden (en geld te verdienen, nog belangrijker) tot ik volgend voorjaar op reis ga.
Vanochtend zelfs zesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Scheuren is okey![]()
Lekker scheuren op 4 of 2 wielen
Heb alleen een B-rijbewijs, dus moet het houden bij íets kleinere voertuigjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus je rijdt vrachtwagen of wat anders?
*aait.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:58 schreef rompompom het volgende:
Volgens mij is het in mijn kamer lichter als ik mijn luxaflex dicht doe. Wát een pokke-weer
Toch jammer dat dat weekje Abu-Dhabi niet doorging
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:50 schreef Mokster het volgende:
Húúúúúúú.
quote:
Nee joh, zoete, bloemige, zachte fijne witte wijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prr.
[..]
Jij als ontzettend verstokte Goth drinkt natuurlijk bloedwijn.
Zonde! Bloedwijn is érg gezond!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, zoete, bloemige, zachte fijne witte wijn.
quote:Bloedwijn is wijn waaraan kunstmatig versterkende stoffen zijn toegevoegd, zoals ijzerverbindingen, calciumglycerofosfaat en ginseng, op basis van geselecteerde zoete wijnen
1 glas Bloedwijn van 100 mililiter bevat gemiddeld: 13,5% alcohol, 150 Kilocaloriën, en 0 gram vet. Het wordt gezien als een voedingssupplement.
Neemt u 1 glas Bloedwijn voor middag- en avondmaal en eventueel voor het slapen gaan.
Moet je toch even door dat overwerken heen slepen, hm?quote:
Nouja zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef Mokster het volgende:
Ik wijt mijn vorige zoetsappige post geheel aan de zoete, bloemige, zachte, fijne witte wijn-post van J. daarvoor.
Ik ben een weekmakerquote:
Dus je mag niet op jou sabbelen want dan komen er giftige stoffen vrij?quote:
Scheisse!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Janetje het volgende:
Dus je mag niet op jou sabbelen want dan komen er giftige stoffen vrij?
Als je ze huurt kun je ze gemakkelijk na een paar dagen dumpen.quote:
Doe eens gek!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:28 schreef Mokster het volgende:
O ja. Ik was aan het overwerken. Misschien moet ik in dat kader maar eens gaan werken.
O jee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Janetje het volgende:
Dus je mag niet op jou sabbelen want dan komen er giftige stoffen vrij?
Huren it is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je ze huurt kun je ze gemakkelijk na een paar dagen dumpen.
Je kunt ze ook kopen en proberen ze met winst door te verkopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef Bizznitch het volgende:
Als je ze huurt kun je ze gemakkelijk na een paar dagen dumpen.
Allemaal bangmakerij! Niks van waar!quote:
wat breng jij nog zo'n beetje op dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kunt ze ook kopen en proberen ze met winst door te verkopen.
Ik ben onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:47 schreef killswitch het volgende:
wat breng jij nog zo'n beetje op dan?
Not for salequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:47 schreef killswitch het volgende:
wat breng jij nog zo'n beetje op dan?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij ziet moks als je eigendom?
kzou maar oppassen dan
ik bedoel maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg! Sinds wanneer bepaal jíj dat?
Buh. Ik zeg al niks meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |