Dat combineert niet met mijn werkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga voor brand werken
Ik wil als beroep "bier-proever" zijn
Zijn jullie al aan het vloeibare goud?
Ik scheur wat rond met palletjes, dozen, enveloppen en ander interessant spul jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Jdude? Ben je chauffeur?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat combineert niet met mijn werk.
Vanavond wel weer een (paar), denk ik.
Scheuren is okeyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik scheur wat rond met palletjes, dozen, enveloppen en ander interessant spul ja.
Moet wat om de tijd te doden (en geld te verdienen, nog belangrijker) tot ik volgend voorjaar op reis ga.
Vanochtend zelfs zesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Scheuren is okey![]()
Lekker scheuren op 4 of 2 wielen
Heb alleen een B-rijbewijs, dus moet het houden bij íets kleinere voertuigjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus je rijdt vrachtwagen of wat anders?
*aait.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:58 schreef rompompom het volgende:
Volgens mij is het in mijn kamer lichter als ik mijn luxaflex dicht doe. Wát een pokke-weer
Toch jammer dat dat weekje Abu-Dhabi niet doorging
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:50 schreef Mokster het volgende:
Húúúúúúú.
quote:
Nee joh, zoete, bloemige, zachte fijne witte wijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prr.
[..]
Jij als ontzettend verstokte Goth drinkt natuurlijk bloedwijn.
Zonde! Bloedwijn is érg gezond!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, zoete, bloemige, zachte fijne witte wijn.
quote:Bloedwijn is wijn waaraan kunstmatig versterkende stoffen zijn toegevoegd, zoals ijzerverbindingen, calciumglycerofosfaat en ginseng, op basis van geselecteerde zoete wijnen
1 glas Bloedwijn van 100 mililiter bevat gemiddeld: 13,5% alcohol, 150 Kilocaloriën, en 0 gram vet. Het wordt gezien als een voedingssupplement.
Neemt u 1 glas Bloedwijn voor middag- en avondmaal en eventueel voor het slapen gaan.
Moet je toch even door dat overwerken heen slepen, hm?quote:
Nouja zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef Mokster het volgende:
Ik wijt mijn vorige zoetsappige post geheel aan de zoete, bloemige, zachte, fijne witte wijn-post van J. daarvoor.
Ik ben een weekmakerquote:
Dus je mag niet op jou sabbelen want dan komen er giftige stoffen vrij?quote:
Scheisse!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Janetje het volgende:
Dus je mag niet op jou sabbelen want dan komen er giftige stoffen vrij?
Als je ze huurt kun je ze gemakkelijk na een paar dagen dumpen.quote:
Doe eens gek!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:28 schreef Mokster het volgende:
O ja. Ik was aan het overwerken. Misschien moet ik in dat kader maar eens gaan werken.
O jee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Janetje het volgende:
Dus je mag niet op jou sabbelen want dan komen er giftige stoffen vrij?
Huren it is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je ze huurt kun je ze gemakkelijk na een paar dagen dumpen.
Je kunt ze ook kopen en proberen ze met winst door te verkopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef Bizznitch het volgende:
Als je ze huurt kun je ze gemakkelijk na een paar dagen dumpen.
Allemaal bangmakerij! Niks van waar!quote:
wat breng jij nog zo'n beetje op dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kunt ze ook kopen en proberen ze met winst door te verkopen.
Ik ben onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:47 schreef killswitch het volgende:
wat breng jij nog zo'n beetje op dan?
Not for salequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:47 schreef killswitch het volgende:
wat breng jij nog zo'n beetje op dan?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij ziet moks als je eigendom?
kzou maar oppassen dan
ik bedoel maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg! Sinds wanneer bepaal jíj dat?
Buh. Ik zeg al niks meer.quote:
Gaarne!quote:
Dat is niet iets van de laatste tijd hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Q wat ben je de laatste tijd een aansteller
Niet alleen zaterdag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
elke zaterdag is het toch biertijd
ja maar op zaterdag kun je er ongemerkt en ongegeneerd meer van drinkenquote:
Wel één van de meest geschikte dagen voor de werkende mensquote:
Öh, zo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar op zaterdag kun je er ongemerkt en ongegeneerd meer van drinkenzondag kan je toch de hele dag in je bed blijven liggen stinken meestal
laat ik nou een studerende mens zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel één van de meest geschikte dagen voor de werkende mens.
Oh ja. True.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
elke zaterdag is het toch biertijd
Ik ken het fenomeen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef killswitch het volgende:
laat ik nou een studerende mens zijn
De enige geschikte zelfsch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel één van de meest geschikte dagen voor de werkende mens.
Vrijdag kan ook nog best, op zich.quote:
je wordt oud hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, vrijdags ben ik daar veuls te moe voor, dan slaap ik om 21:00..
hou oud ben je als ik vragen magquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Q. het volgende:
Nee. Ik ben oud. Teringzooi. Ik wil niet oud zijn, ik wil leven. Maar daar ben ik te moe voor.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Q. het volgende:
Nee. Ik ben oud. Teringzooi. Ik wil niet oud zijn, ik wil leven. Maar daar ben ik te moe voor.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
28.
Koffie in drinken. Of bier.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
je kan er ook andere dingen mee doen
ow dan ben je maar 4 jaartjes ouder dan ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
28.
Noshquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan moet je nog beginnen met je druk maken om hypotheken, hyperactieve borderlinekoters, een flinke mid-life crisis, de drie antieke auto's die je hebt gekocht als resultaat van die mid-life crisis, het feit dat je je kinderen niet meer kunt voeden omdat je drie antieke auto's hebt gekocht als resultaat van die mid-life crisis, en jongeren, die vroeger 'tenminste nog leuk waren'.
Niet zo gek doen.
Eindelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Je hebt me gemist?quote:
Je hebt er een talent voor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
en alweer doodkomt zeker door mij steeds
jij bent een uitzondering en je oogt jongerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg! Ik ben óók geen mevrouw hoor.
Die zag ik al aankomen.quote:
*het zich voorsteltquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
Ik moest me net hard lachen..![]()
Ik maakte m'n eten voor morgen vast (jaja, overijverig maar ik heb wel gekkere dingen gedaan)...
Ik probeer de creme fraiche uit het bekertje te schudden maar dat lukte niet..
Dus ik schud nog wat harder.. vliegen er een paar klodders uit..
1 witte klodder tegen de muur.
1 enorme witte klodder zó op m'n tetten..Ik kom niet meer bij..
En toen kwam er iemand binnen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
1 enorme witte klodder zó op m'n tetten..
Nee toen heb ik het maar schoongemaakt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
En toen kwam er iemand binnen?
(Whehehe... kwam)
"Janet kun je zo even..."quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef Janetje het volgende:
Nee toen heb ik het maar schoongemaakt.
Smeer je vaker eten op jezelf?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
Ik moest me net hard lachen..![]()
Ik maakte m'n eten voor morgen vast (jaja, overijverig maar ik heb wel gekkere dingen gedaan)...
Ik probeer de creme fraiche uit het bekertje te schudden maar dat lukte niet..
Dus ik schud nog wat harder.. vliegen er een paar klodders uit..
1 enorme witte klodder zó op m'n tetten..Ik kom niet meer bij..
Mwah.. sporadisch hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Smeer je vaker eten op jezelf?
Kusje dr op!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
Ik schrok me de tering tijdens het kijken naar "halloween"...
Hoe zielig is dat?
Och. Je had ook een hartverzakking kunnen krijgen bij Scary Movie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
Ik schrok me de tering tijdens het kijken naar "halloween"...
Hoe zielig is dat?
Geen idee, maar ik bedank hem.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:39 schreef mcDavid het volgende:
Ok welke hond is er verantwoordelijk voor het feit dat ik de hele dag geen internet had?
Ha tofferd.quote:
Je scheld alleen maar omdat ik geen vrouw ben.quote:
Ik probeer hard-to-get te spelenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Je scheld alleen maar omdat ik geen vrouw ben.
Of is dit tough love?
Ieuw.. laat me dit nou niet voor me zien..quote:
Wat is er mis met ontluikende liefdes tussen krullenbollen en muts-met-baarden?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ieuw.. laat me dit nou niet voor me zien..
Roel.. en David...quote:Op woensdag 1 november 2006 01:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat is er mis met ontluikende liefdes tussen krullenbollen en muts-met-baarden?
Doe het erbij, dan is het plaatje helemaal compleet!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Roel.. en David...
Sorry... mag ik even misselijk worden..
Jij was hetero toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
mcD. Botvier je homoseksualiteit maar op iemand anders.
Dat zeg ik.quote:
Ik vraag het maar even.quote:
dat moet jij toch met enige zekerheid kunnen zeggenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vraag het maar even.
Je weet het nooit..
Je weet het niet maar je vindt het tof?quote:
Nee, het hooft zit tussen 2 duimen.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet het niet maar je vindt het tof?
You confuse me on a daily basis sir..quote:Op woensdag 1 november 2006 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, het hooft zit tussen 2 duimen.
Sir zelfs.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
You confuse me on a daily basis sir..
Jup..quote:
Die sir?quote:
Beiden!quote:
Trusten beste jongemanquote:Op woensdag 1 november 2006 03:44 schreef cerror het volgende:
Zekz. Ik ga zlapen.
Ok.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
mcD. Botvier je homoseksualiteit maar op iemand anders.
Nosjquote:Op woensdag 1 november 2006 12:06 schreef Nosh het volgende:
You're old enough to know better
Don't burn by the fire of what goes on inside
When everything is made better
The carnival kids will settle, they're laid back in style
Goedemorgen!
Jij bent er nietquote:Op woensdag 1 november 2006 13:16 schreef JDude het volgende:
Ja hallo.
Ohnee, inderdaad.quote:
Daar hebben ze toch schoonmaaksters voor?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef Misstique het volgende:
Ziekenhuizen zuigen.
Mn eerste glimlach van vandaag, thanx.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch schoonmaaksters voor?
Wow. Multi-interpreteerbaar ook nog.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch schoonmaaksters voor?
Doe je beter dan ik, dan.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
Mn eerste glimlach van vandaag, thanx..
Het kost me ook redelijk wat moeite.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:50 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, entertain me, ik heb afleiding nodig.
Ontleed deze zin uit m'n nieuwe contract maar:quote:Op woensdag 1 november 2006 13:50 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, entertain me, ik heb afleiding nodig.
quote:"Het is werknemer, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van werkgever, niet toegestaan na beëindiging van het dienstverband in dienst te treden bij, of direct of indirectwerkzaamheden te (doen) verrichten voor, al dan niet voor eigen rekening en in welke vorm dan ook, of anderszins, betrokken te zijn bij werkzaamheden ten behoeve van de opdrachtgevers waarvoor hij in dienst van werkgever gedurende de laatste twee jaar werkzaamheden heeft verricht."
Je mag na dit contract niet bij klanten van je huidige werkgever gaan werken voorlopig.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ontleed deze zin uit m'n nieuwe contract maar:
[..]
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Onze frituur is kapot.
Ik zag er maar 1quote:Op woensdag 1 november 2006 15:08 schreef Mokster het volgende:
Maar liefst twéé regenbogen in het zonnige Rijswijk alwaar het tevens regent dat het giet.
Wat heeft ze nou weer gedaanquote:Op woensdag 1 november 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
Stomme turken! Allemaal! Dood moeten ze!
In een bar, vaste bar waar we altijd heengaan, stond op de muur geschreven in het Nederlands "wil je met mij een beschuitje eten?". Toen ik een gozer die daar werkte, 1.64m lang overigens, maar hij had wel een schattig bekkie, eenmaal had uitgelegd wat het betekende, zat 'ie steeds mijn aandacht te vragen, "hey, hey, Lilian..", en vervolgens naar die muur te wijzen. Hij wilde dat ik bij hem achterop de scooter ging zodat hij me naar het hotel kon brengen, dat overigens totáál niet ver was. Allemaal van dat soort dingen. En dat dan maal twintig keer, bij allemaal andere Turken. Ik wees ze steeds af met een glimlach, maar dat was vast niet duidelijk genoeg.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
Stomme turken! Allemaal! Dood moeten ze!
Oh, sorry. Baklava is wel keilekker, trouwens.quote:
Jep. Gister nog opquote:Op woensdag 1 november 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, sorry. Baklava is wel keilekker, trouwens.
Húúúúú!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
In een bar, vaste bar waar we altijd heengaan, stond op de muur geschreven in het Nederlands "wil je met mij een beschuitje eten?". Toen ik een gozer die daar werkte, 1.64m lang overigens, maar hij had wel een schattig bekkie, eenmaal had uitgelegd wat het betekende, zat 'ie steeds mijn aandacht te vragen, "hey, hey, Lilian..", en vervolgens naar die muur te wijzen. Hij wilde dat ik bij hem achterop de scooter ging zodat hij me naar het hotel kon brengen, dat overigens totáál niet ver was. Allemaal van dat soort dingen. En dat dan maal twintig keer, bij allemaal andere Turken. Ik wees ze steeds af met een glimlach, maar dat was vast niet duidelijk genoeg.
Ik kan alleen nooit thuisbrengen wat er in godsnaam in zit.quote:
Houden zo.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan alleen nooit thuisbrengen wat er in godsnaam in zit..
Help. Nu moet ik het wel opwikipedia'en.quote:
Bladerdeeg, pistachenootjes of walnootjes (gemalen), en de 'saus' is suikerwater met waarschijnlijk wat honing en citroen erdoorheen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan alleen nooit thuisbrengen wat er in godsnaam in zit..
Geen bier? Welk een deceptie.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bladerdeeg, pistachenootjes of walnootjes (gemalen), en de 'saus' is suikerwater met waarschijnlijk wat honing en citroen erdoorheen.
Oh, ik had dat topic nog niet eens gezien, maar iemand stuurt 'm nu al naar me. Tof zeg, zo'n naamtopic.quote:
Dat werd wel eens tijd, ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Q. het volgende:Damien
.
Oh en Chowi, ik heb nuDeath Cab for Cutie
ontdekt. Goed ben ik hè?
Niet alles kan bier bevatten, helaas.quote:
Ik ben Damien-fans aan het werven.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik had dat topic nog niet eens gezien, maar iemand stuurt 'm nu al naar me. Tof zeg, zo'n naamtopic.
Voor een collectieve zelfmoord?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben Damien-fans aan het werven.
Ik heb laatst wat Damien-muziek doorgestuurd gekregen van een goede vriend en ik vond het fantastisch!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben Damien-fans aan het werven.
Nou, ik kom daar ook vandaan, en ik loop níét achter.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom van de Veluwe ja! Daar lopen [we] immer achter.
Ja, maar jij bent anders. Ik ben het ontvlucht en ik loop nog achter.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik kom daar ook vandaan, en ik loop níét achter.
"O" staat op mijn bovenste cd-plank. En dat wil wat zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb laatst wat Damien-muziek doorgestuurd gekregen van een goede vriend en ik vond het fantastisch!
9 crimes is mijn voorlopige hoogtepunt.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
O was al briljant, op 9 staan nummers die nóg beter zijn.
hier is het gemiddeld zo'n 21 graden.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Fucking koud hier zeg..
Nogal.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Fucking koud hier zeg..
En Grey Rooms, en Rootless Tree, en Accidental Babies.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
9 crimes is mijn voorlopige hoogtepunt.
*Verwarming aanzet..quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
NEE je mag gééén kleren meer kopen.
[TK] Héél veel kleding.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
NEE je mag gééén kleren meer kopen.
Die heb ik laatst gekocht.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
"O" staat op mijn bovenste cd-plank. En dat wil wat zeggen.
Wij cammen dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:10 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n verwarming helpt nog niet echt.
Je gaat me foto's sturen, he?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Arme jij.
Alleen als ze het koud hebbenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:02 schreef cerror het volgende:
Jezus mcD. moet je nu persé de hele tijd slijmen bij alle vrouwelijke users?
Damien is toch toffer. Ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
The sheer wordt m niet meer vanavond, ik moet veeel te vroeg moet ik op owja en ik heb alweer teveel geld uitgegeven
De een slijmt, de ander strooit misantropisch met ziektes. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:02 schreef cerror het volgende:
Jezus mcD. moet je nu persé de hele tijd slijmen bij alle vrouwelijke users?
Het is de vraag wat beter werktquote:Op woensdag 1 november 2006 19:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
De een slijmt, de ander strooit misantropisch met ziektes. Ieder z'n ding.
Ik zou er eigenlijk wel naar toe moeten gaan omdat CL gaat. Maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
The sheer wordt m niet meer vanavond, ik moet veeel te vroeg moet ik op owja en ik heb alweer teveel geld uitgegeven
je bent zeker te moe?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk wel naar toe moeten gaan omdat CL gaat. Maar dat doe ik niet.
Je bent ook een stalker van niets heh.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk wel naar toe moeten gaan omdat CL gaat. Maar dat doe ik niet.
Ik ga wel naar Muse he? Daar is ze ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent ook een stalker van niets heh.
Een echte stalker zou haar overal volgen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Muse he? Daar is ze ook.
Ze wil me echt niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een echte stalker zou haar overal volgen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:31 schreef Q. het volgende:
Ik doe mn best maar ze geeft me geen kans. Kutwijvenhoeren allemaal.
Dan offer ik mezelf wel opquote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Já.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:09 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi. Ik ben er weer.
Hey mop.quote:
MSN.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel 's wat er aan de hand was/is.
Niveau mcD. Niveau.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef mcDavid het volgende:
nou zal ik dan maar ff wat tieten posten?
[afbeelding]
Let op tegen wie je het hebt..quote:
Je bent me voor!quote:
Het zit in de genen he.. die rake opmerkingen..quote:
Ik snap het niet, hij is wel van niveau?quote:
Zo blijkens het is.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het zit in de genen he.. die rake opmerkingen..![]()
Iets met verwachtingspatronen bij bepaalde mensen. Enzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik snap het niet, hij is wel van niveau?
Denk anders.. c.. denk anders.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn opmerking was sarcastisch en nu weet ik niet goed of jullie die doorhadden of niet.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:
Ik snap het niet meer..quote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn opmerking was sarcastisch en nu weet ik niet goed of jullie die doorhadden of niet.
My bad...
GEEN!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer..
Vond je het wel of geen niveau..
Dan begreep ik je goed.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:51 schreef cerror het volgende:
Bah, ik ga dan maar eens wat nazi's virtueel slachten.
Hahahhaa..quote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]Geen sarcasme![afbeelding]
Ja, maar dan val ik anderen daar niet mee lastig.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
Hebben jullie ook wel eens, dat je eigenlijk naar bed wilt, maar geen zin hebt om de muziek uit te doen, dus maar wakker blijft?
En als je het koud hebt, val je dan anderen daar wel mee lastig?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar dan val ik anderen daar niet mee lastig.
Ok.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In combinatie met bier goed te doen
Als je je wil rukken op een foto waar ik bier drink kan ik die best toesturen hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 01:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok.
*bier aangeeft
*gulp open ritst
En als ik dat niet wil?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je je wil rukken op een foto waar ik bier drink kan ik die best toesturen hoor
Dan wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En als je het koud hebt, val je dan anderen daar wel mee lastig?
Eensch.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:26 schreef cerror het volgende:
Buh.
Wijnbal? Was ist das?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wijnbal en bier is een stomme combinatie, weer wat geleerd
Oh! Zo'n ding.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zo'n rond zuigbalsnoepje die rood is en niet naar wijn smaakt
[afbeelding]
Ze zijn heel lekker ik had ze al heel lang niet op en ik liep langs de snoepafdeling, en toen viel het zakje perongeluk in m'n mandjequote:Op donderdag 2 november 2006 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh! Zo'n ding.
Eigenlijk zijn die best te vreten. 2 jaar geleden nog gehad.
Dat had ik vandaag met kinder chocolade.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze zijn heel lekker ik had ze al heel lang niet op en ik liep langs de snoepafdeling, en toen viel het zakje perongeluk in m'n mandje
Verkeerde moment verkeerde plekquote:Op donderdag 2 november 2006 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag met kinder chocolade.
Alsof satan het je oor influistert is het niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verkeerde moment verkeerde plek
Ik heb zoveel lekkere dingen in huis, en ik zit vol, en tóch blijven eten, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 2 november 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsof satan het je oor influistert is het niet?
jij ?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:54 schreef cerror het volgende:
Zeg drib, ben ik nu echt zo'n enorme klootzak online?
Oui?quote:
Dat zal het zijn, de kloodtzacken.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze snappen je gewoon niet denk ik zo
en dat is nog maar met 1 account hequote:Op donderdag 2 november 2006 02:58 schreef cerror het volgende:
En ik heb nu 45003 posts trouwens.
True.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en dat is nog maar met 1 account he
Dat doet er niet toequote:Op donderdag 2 november 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
[..]
True.
Niet dat de andere accounts veel posts hebben.
quote:Op donderdag 2 november 2006 02:54 schreef cerror het volgende:
Zeg drib, ben ik nu echt zo'n enorme klootzak online?
Hallo. Alsnog.quote:
Ik moet bekennen dat ik er gisteren al vóór elf uur in lagquote:Op donderdag 2 november 2006 12:49 schreef cerror het volgende:
Late night shopping, it's fantastic!
Ik had het over dit.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er gisteren al vóór elf uur in lag.
Na twee seconden wil dat ding alleen nog maar bufferen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |