quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon honger als mijn maag knort.
Daarom dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:55 schreef Augustina het volgende:
Ach ja, Isa. Ik stond net bij de bakker. Vraagt die aardige mevrouw achter de toonbank of ze me kan helpen. "Ja! Ik heb namelijk honger!".
Ik zeg het ook gewoon, het was gewoon een gedachtespinsel.
De met een kaasboterham gestilde honger.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gewoon honger. Niet nu, want die is gestild (?) door boterhammen met kaas en boterhammen met hagelslag.
Alstu.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die met deze vraag worstelde.![]()
Dank je IQMWaar heb je dit antwoord vandaag, trouwens?
Wow.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Alstu.
Taaladvies.net
(Ik heb dus gemaild...)
Je illustreert het mooi, maar het is wel een drogreden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat commentaar over zielige hongerige Afrikaantjes behoorlijk misplaatst en uitermate politiek correct. Ik zie al dat je dat overal op toe gaat passen zeg!
"Dokter, ik heb mijn enkel verzwikt" "Mevrouw, mensen met lepra zouden willen dat ze hun enkel voelden"
"Nee!! De hond heeft mijn dure nachtcreme opgesnoept!!" "Vrouwen in China kunnen niet eens dure cremes kopen"
"Mama, ik word gepest op school..." "Kinderen in India moeten voetballen in elkaar zetten voor verwende kinderen zoals jij. Die zouden maar wat graag naar school gaan!`
De stomme retoriek van de "alleen kindjes in Afrika hebben honger" ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef Lienekien het volgende:
Je illustreert het mooi, maar het is wel een drogreden.
Kindjes in Afrika weten niet eens wat retoriek is, laat staan dat ze er zich druk om maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De stomme retoriek van de "alleen kindjes in Afrika hebben honger" ook![]()
Kindjes in Afrika worden niet bozig door een vraag, omdat ze hele andere dingen aan hun hoofd hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:28 schreef Augustina het volgende:
Wat ben je bozig, Isa. Komt dat door mijn vraag?
Kindjes in Afrika hebben geen idee of ze de volgende dag wel halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het een lang gekoesterd wrok is jegens de burgerlijkheid en politiek correctheid van het "trek hebben".
Ik heb trouwens geen idee of deze zin wel klopt.
Kindjes in Afrika. Díé krijgen pas vaak dingen naar hun hoofd geslingerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, jeugdfrustratiesIk heb dat zovaak naar mijn hoofd geslingerd gekregen
Jawel. Ze zijn al hartstikke blij met een lekke voetbal!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben niks om over te lachen!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Een negerhandje is gauw gevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |