Nou toen het schoolhoofd langs kwam ging het eik echt niet meer, haperende beelden enzo. Ik heb toen maar de buurt uitgezet en de beeldinstellingen van hoog naar normaal gezet. ik heb trouwens geen downloads, dus dat scheelt denk ik ook wel. Gelukkig zijn in de haper-periode al mijn sims blijven levenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij kunnen er inderdaad niet meer dan 8 personen in 1 huis.. moet wel zeggen dat je een hele goede pc hebt! Vraag me af of die van mij dat zou houden![]()
Gewoon genoeg geheugen. Merk dat ik met 1,5GB ipv 512Mb geheugen veel sneller kan simmen en veel grotere panden aankan.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij kunnen er inderdaad niet meer dan 8 personen in 1 huis.. moet wel zeggen dat je een hele goede pc hebt! Vraag me af of die van mij dat zou houden![]()
De kerstman kwam langs, maar mijn sims hadden geen kerstkoekjes gebakken voor hem. Daarom kregen mijn sims een steen (ofzow) i.p.v. een mooi kerstcadeauquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:03 schreef releaze het volgende:
Wat is dat zwarte pakje voor de brandende kerstboom toch?
Dank jequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:15 schreef vanillivi het volgende:
My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads
TAB ingedrukt houden, krijg je een ander scherm, met qwe, asd, zx kan je dan zoomen, links rechts etcquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Vannilivi: hoe krijg je je fotocam zo sterk ingezoom op je beesten? Mij lijkt dat dus nooit..
Bedankt! Ik zat me ook al af te vragen hoe je dat voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:51 schreef releaze het volgende:
[..]
TAB ingedrukt houden, krijg je een ander scherm, met qwe, asd, zx kan je dan zoomen, links rechts etcCloseup fotos!
Download je de mesh erbij? Ik denk dat dat je probleem is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:43 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey,
Ik heb sinds kort ook The sims 2, en alle uitbreiding t/m Pets. (ja, op illegale wijze verkregen)
In de OP staan wat leuke sites waar je dingen kan downloaden, en ik ben dus enthousiast aan het downloaden geslagen, allerlei leuke meubeltjes en kleding en kapsels...... maar van de 20 kapsels werkt er maar eentje, veel kleding werkt niet, en geeneen item werkt...
![]()
![]()
![]()
iemand enig idee waarom het niet werkt?? Ik zet alles wel in de goede map, aangezien er een klein aantal dingen wel werkt. Maar als ik het spel opstart, krijg ik een scherm waarin staat dat sommige items die ik heb gedownload conflicten kunnen veroorzaken of zoeiets. Maar ik doe nog wel steeds "enable custom items"
heeft iemand een oplossing of weet iemand een site waar ik leuke dingen kan downloaden die het zeker weten doen? thanks!
Nee, maakt niks uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Elvi het volgende:
Je moet de CEP-files ook downloaden he
En tsja... als ze illegaal zijn.... dan zal het misschien ook wel daaraan liggen...
hmm, das het vreemde, bij 9 van de 10 sites kan je gewoon op het plaatje klikken, of "click here to download" en dan neem je aan dat dat alles is wat je nodig hebt.. aangezien er dan niet bijstaat "click here to download mesh, which you REALLY NEEDquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Download je de mesh erbij? Ik denk dat dat je probleem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |